5/11/2011

kesä tulee!

Heissan! =)
Ihanaa, kun tuolla on jo noin lämmintä! Ja pääsee käyttää jo kaikkia ihania kesävaatteita ja mmmm loma on pian. ;) Kesä on kyllä parasta aikaa, vaikka on talvessakin monia hyviä puolia. Mutta ei muistella talvea nyt vaan keskitytään kesästä iloitsemiseen (=

Olin siellä serkun rippijuhlissa viime sunnuntaina ja onneks oli lämmintä silloinki niin sai käyttää mekkoa! Mun serkku siis kävi talvirippikoulun, koska sillä oli jo näin alkukesästä rippijuhlat. Ite olin ihan kesällä rippileirillä ja meillä oli ihan paras ryhmäki.♥ ah memories :--)

Mutta kuitenkin tässä kuvia juhlista!:




minä, serkku ja äiti (=










ja kauempaa :D






Juhlien jälkeen lähdinki sit kavereiden kans rannalle, kun oli niin lämmintä ja kiva ilma! Oltiin siellä aika kauan, harmi vaan et ulkona kävi kylmä tuuli nii ei voinu ihan koko aikaa olla pelkästää mekko päällä. :P




sami tuol taustal :--D





sofian muokkaama :)





muru♥




















sellaista tällä kertaa ;D Huomenna lähetää Porvoosee lukion kanssa, en ookkaa ikinä ollu siellä! Saa nähdä millanen kaupunki se on. Otan ehkä huom. ehkä kameran mukaan, jos muistan/jaksan/ehin jne.. x) Tässä postauksessa oliki paljon kuvia ;o mä tykkään ite ainaki laittaa kuulumiset kuvien muodossa, mutta en sit tiedä miten muut tykkää (:

Ei tässä kummempia, nähdään taas♥!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti