5/07/2011

8)

mooi!

En keksiny mitää järkevää otsikkoa, ni siks toi hymiö :D

Ei mulla oikeestaan mitää erityistä asiaa oo.. Kiva viikonloppu melkein takana (: ♥ Huomenna serkun rippijuhlii 9.30 kirkkoon.. yh. :D Viime yönäkää ei pahemmin nukuttanu. :') No ei ainakaa tuu sitä sunnuntai-maanantai välisen yön vitutusta ku uni ei tuu.

2 viikon päästä koeviikko TAAS! Voi v**tu ku ei jaksa eikä huvita. Mulla 5 koetta: Matikka(ampukaa mut), ruotsi(ampukaa mut uudestaa), äidinkieli, historia ja psykologia. Varmaa joudun uusimaa matikan koska en oikeesti tajua siitä _mitään_. Viime tuntiki lintsattii Anskun ja Millan kanssa ja mentii meille syömää ranskalaisia (Y) ja muut tunnit höpötetää jotain omaa, eikä tosiaankaa keskitytä siihen mitä siellä opetetaa, koska se on ihan turhaa ku en kuitenkaa tajuais..
Mut joo, tässäpä kaikkea mitä mulle kuuluu :D Päätä särkee tällä hetkellä, en tiiä miks. Ja eilen meinasin yskiä mun keuhkot pihalle :/ Ei tee hyvää toi kipeenä oleminen, pelottaa vaan että millon se keuhkokuume uusiutuu.. Toivottavasti ei koskaan!!

MUTTA jotta tästä postauksesta tulis ees vähän ilosempi ja mielenkiintosempikin niin oon unohtanu laittaa kuvia mun asuista tänne, joten tässä pari:



Takki: Vila
Paita: Object
Housut: Seppälä (oon oikeesti jumissa noihin ku aina päällä ne ;D)





Bolero: Seppälä
Seepratoppi: Seppälä
Farkkulegginsit: GinaTricot
Korut: Glitter

Hih huomasin vasta nytte että tota kuvakokoa voi muuttaa ;D go me!
Sellasta täl kertaa :') Nyt nukkumaan, koska huomenna aikanen herätys! mmoi =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti