5/04/2011

turkuturku

helöy!

Eli juu olin tossa pääsiäislomalla turussa yaay (-: oli oikein mukavaa, kiitos paljon rakas serkkuni Julia, toivottavasti nähää taas pian! Kuvamateriaalia ei oikeastaan ole, koska oli aika paljon tekemistä joka päivä niin ei keretty oikeen mitää kuvailemaa. :D
Käytii mm. kattoo elokuva Vettä Elefanteille, jossa Anniina the tunneherkkä alko itkemään, koska elokuva sisälti paljon kohtauksia missä kohdeltiin eläimiä kaltoin :'( Katottii myös kauhuleffoja, kuten Friday The 13th se uusin, jonka olin jo nähny aijemmin, Amusement jonka olin kanssa nähny aijemmin ja Uinu uinu lemmikkini joka oli ihan kauhea :D:D 80-luvun kauhuleffat on mun mielestä kaikista pelottavimpia! Shoppasin kuitenkin turusta mekon, hameen ja pitsilegginsit, niistä kuvia myöhemmin.







Oon tänää oikeestaa nörtteilly koko päivän koneella koska oon muokannu kuvia kun kerranki on ollut siihen mahdollisuus, bwhah :D Ja kouluun en ole vieläkään päässy koska lepäilin vielä tän päivän kotona, jos sitä huomenna sit menis.. Mutta kuitenkin tässä muutama otos, mitä oon muokkaillu :--)


punahuuli!







punahuuli part2 :D huomatkaa gh takana!






tää kuva on joskus jouluna otettu..



mut joo siinäpä ne olikin. Nyt meen läksyjen pariin feat. cocacola ♥

heippaaa (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti