5/03/2011

hälsningar!

Moi!
Tää viikko ei kyllä lähteny hyvin käyntii. Maanantaista mun tuskin ees tarvii mainita, kun se on ainanen vitutuspäivä eikä siitä pääse mihinkää. Illalla kuitenki salin jälkee oli niin koomanen olo, että menin suihkun ja pikasen dataussession jälkee suoraa nukkumaa. Aamulla heräsin herätyskelloo 8.00 ja mitattuani kuumeen, olin siis kipeä, wohoo..
Ja mullahan on sellaaanen juttu että ko tuun kipeeks ni täytyy olla erityisen varovainen, koska oon saanu kerran elämässäni keuhkokuumeen (joka ei ollu mikää kiva juttu) ni jos saan sen uudestaa ni se on menoa sit! -.- Nytki pää on niin jumissa, ettei täst kirjotuksestakaa meinaa tulla mitää..

MUTTA iloisiin uutisiin: Mä sain koneeseen eilen lisämuistin!!1 fakjeaaaaaah. Elikkä saatte vihdoinkin freeeesejä kuvia ja muokattujakin (finally)
Elikkäs voisin alottaa noilla Anskun synttärikuvilla, bileet oli aivan mahtavat, kiitos vielä! <3









semmosta (--:



Ja nyt vuorossa hetki jota kaikki ovat odottaneet!! (ainaki minä ite) tittidittidiii! muokattuja kuvia♥ olkaa hyvä :)



Tästä kuvasta mä tykkään.




Ei tässä kai kummempaa, turkukuulumisia en nyt jaksa ruveta rustaamaan, ku olo on mitä on.. Mut nyt rupeen kirjottelemaan useammin, koska saan lisättyy tänne vihdoinki tuoreita kuvia oon tosi ilonen siitä :--)♥

Voisin mennä koomailee tohon sängylle nyt, heippaaaa !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti