5/26/2011

Laiskottaa...

Mun pitäis taas kerran olla lukemassa ja tekemäs vaikka mitä, mutku ei vaan kykene. Täs mä oon kohta tunnin vaa koneella istunu ja miettiny et miten h*lvetissä mä selviydyn tästä lukiosta. No joo mulla ei oo koskaa ollu mitää sen suurempia vaikeuksia sen suorittamisen kanssa et aina on tullu suht hyviä tuloksia ja sillee mut silti nää koeviikot on niin prkleen stressaavaa aikaa !

Ajattelin lisätä tänne semmosen videonki minkä tein, mut emmä sit omantunnontuskissani siihen kyenny, koska en oikee ollu tyytyväinen siihen. Videoita tulee kyllä tulevaisuudessa, mut vielä ei ollut sen aika. Ens viikolla sitten ehkä, jos mun aikataulu mitenkään sen sallii !

Viikonlopusta on kuitenki tulossa kiva ja oonki oottanu sitä pitkään =) Mennää kavereiden kanssa perjantaina piknikille jos vaan ilmat suosii, harmi et on ennustettu sadetta mut toivottavasti ei nyt satais. Lauantaina puolestaa meen lahtee, ja siitä en sen enempää kerrokaan koska nii. en vaan kerro, sorryy :D Mutta kiva päivä tulossa myös silloin.♥

Onneks mulla on paljon piristäviäki asioita mun elämässä ni ei tarvii aina vaa kietoutuu noitten ikävien asioiden ympärille :) Ja must tuntuu hassulta et yks koeviikko ärsyttää mua näin paljon, kun mulla ei oikeestaan muita ärsytyksen aiheita ookkaa, ehkä just siks se stressaaki mua..
Mut joo mulla on kuitenki hyvä fiilis ihan tällee yleisesti, ja siitä kiitän kaikkia ihania ihmisiä ketkä on mun elämässä just nyt! :3 en vaihtais ketään niistä pois.





Tää kuva on omistettu yhelle niistä ihanista!♥


Okei nyt meen taas noitten kirjojen parii ja itken itseni unee huomisen äidinkielen kokeen takia! :DD
Moi. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti