5/15/2011

hjelöy!

mooi ! Tässä ois tälläi tylsä kuulumispostaus ku a) en oo saanu vielä porvookuvia kaverilta ku en jaksanu raahata omaa järkkäriä sinne asti mukaan. b) oon laiska enkä oo jaksanu oikee kuvata mitää erikoista eikä mulle pahemmin oo mitää erikoista tapahtunukkaa ;D

Viikonloppu meni ihan kivasti kavereiden kanssa enimmäksee, perjantaina oltiin yhel meijän läheisel laavulla käymässä, oli ihan kiva käydä siel pitkästä aikaa kun viime kesänä tuli vietettyä aika paljon aikaa siellä =) Kuvia siitä illasta ei ole (anteeks!) kun en tajunnu ottaa kameraa mukaa..
Eilen oltiin sitte mun kaverilla istumassa iltaa, piti mennä mopomiittiin, kuin siistii, mut sit saatiiki parempi idea niin mentii sinne =) Oltii vaa aika väsyneitä kaikki ni se ilta ei ollu mikää erikoinen, mutta parempi seki kun kotona !

En oo siis tosiaa ottanu mitää ihmeellisiä kuvia mut omaa naamaa oon jaksanu kyllä kuvata (ehheh) joten koska mulla ei parempaakaan kuvamateriaalia ole niin pääsette ihailee mun naamaa wihii \o



































8)

Mut nyt lähenki seuraamaa jännää jääkiekkopeliä ;o TOIVOTAAN ETTÄ SUOMESSA JUHLITAAN TÄNÄÄ !!

Porvookuvia tulee ens viikolla ;)

Heej.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti