6/01/2011

Viime päivien tunnelmia

Moikkamooi, JEE perjantaina vika koe =)) Psykologia olis tiedossa. Mulla on ollu tällä viikolla tiistai vapaata, samoin huominen koska helatorstai. Ja hei mä oon panostanu!! Muokkasin suurimman osan tän postauksen kuvista et must saa olla ylpee :D Huominen menee viel lukiessa, mut sit onki kakkosvuos lukiota suoritettu ja tää tytsy on enemmän ku ilonen. (;



Mutjoo tässä kuvia viime päiviltä:




Photobucket
Vasen käsi on mun ja oikea Miran :)


Photobucket
Ilman meikkiä, siks ei kauheesti naamakuvia, anteeeeks! Ja sensurointi ihan vaa varmuuden vuoks :)



Photobucket





Photobucket
Sain uuden (ja ainoan) ystävän! Seki lenti lopulta pois.. Miten surullista :(((




Photobucket
Tän kuvan ideana on siis Veera ;D



Photobucket




Photobucket





Photobucket
Morjestaaaaa!



Photobucket





Photobucket




Photobucket




Photobucket




Photobucket
Noi rakkulat pikkuvarpais eioo kivoi :'(




Täs viel meijän perheen ykköslempiruokaa !♥
Photobucket




Photobucket
NOM




Photobucket
öh niin miten oli?? :--D


Oon siis aika ilonen tällä hetkellä yaaay =) ! Tästäki viikonlopusta on tulossa ihan huippu. Nään taas ihania ihmisiä. ♥ Koulut loppuu ja Sunnuntaina olis tarkotus suunnata kavereiden kanssa kohti Särkänniemeä! ^^ Wheee näissä merkeissä mä tykkään polkasta mun kesäloman käyntii, vaikka oonki alkulomasta kesätöissä, ni ei se haittaaa :) Mulla on kuitenki lomaa jäljellä sit hyvin niiden töitten jälkeenki.

Nyt meen nukkumaa, koska kello vaik mitä!
Mmoi♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti