6/15/2011

lomasuunnitelmia&naamakuvia

Hejsan!

Arvatkaa kaikki mikä mulla on ensimmäisenä mielessä? NO LOMA. 2 Kokonaista työpäivää jäljellä ja sit saan sanoa soronoot työnteolle hetkeks. :--) Mun loma ei kuitenkaan sisällä pelkkää rannalla makoilua ja laiskottelua, vaan mun täytyy alkaa valmistautumaan syksyn ylioppilaskirjotuksiin ;O Vähän pelottaa jo nyt, mut se on turha vielä tässä vaiheessa pelätä. Katellaa sitten ku istun kirjotussalissa käsi poskella miettien että ei helv.. tästä tuu mitää. Toivottavasti ei nyt ihan noin kuitenkaa menis. :D
Mulla ei ole oikeestaan mitää kummempia lomasuunnitelmia, lahdessa käyn Summer Upissa kavereiden kanssa. Varmaan käydää lintsillä perheen voimin ja sit ois luvassa hengailua ihanien kanssa.♥ Shoppailut mä jätän suosiolla loppukesälle, koska kesävaatteita mulla on aika paljon mut saatan mä jotain pientä sillon tällön ostella jos kauppoihin eksyn.
Ja tottakai loman tärkein asia; 18-vuotta tulee täyteen heinäkuun lopussa ;) ! Ajattelin pitää juhlat täällä meillä, ku porukat lähtee Ouluun sillon moikkaamaa mun enoa ja veli menee samalla Qstockiin. =) Tottakai pitää varmaa käydä paikallisia illanviettopaikkojakin sit testaamassa, mut alkuillasta vois grillailla ja viettää 'rauhallista' iltaa. Viimeks kun meillä oli mun 17-vuotissynttärit, niin musiikki pauhas ulkona hyvin vielä pikkutunneille asti. Onneks naapurit on kivoja eikä ne nostanu asiasta sen suurempaa mekkalaa. =)

Mut nyt mä oon varmaa tilittäny mun lomasuunnitelmista ihan tarpeeks ni voisin näyttää vähän kuvia mitä kuvailtiin hyvän ystäväni Sofian kanssa viime viikolla!



Photobucket



Photobucket



Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket



semmosta tällä kertaa ;)
hejpa.♥

1 kommentti: