6/14/2011

viime viikonloppuja

Heippati :--) Olin siis viime viikonloppuna Vantaalla viettämässä aikaa yhden ihanan kanssa.♥ Oli mukava viikonloppu, mutta herranjestas että oli kuuma! :D Nyt vaa ärsyttää ku liian kylmä, ja sillon oli liian kuuma. Ei millonkaa hyvin siis... Semmonen +21 lämpötila ja aurinkoista olis just mahtavaa!

Mun kesätyöt loppuu tän viikon jälkee ja sit onki vaan lomaa, mmm =) Toivottavasti olis lomalla hyvät ilmat ni ei tarvis sisällä kökkiä. Ton ihanan nään uudestaa ens viikolla enkä jaksais oottaa ku ikävä on kova!



Mutta nyt seuraa kuvia viikonlopusta:
Photobucket

Vähän asua :)
Hattu: Esan
Lasit: Esan
Hame: H&M
Toppi: GinaTricot



Photobucket
Vantaan junarataa weee




Photobucket
;D




Photobucket
kuin söpööö! ♥




Photobucket
noi esan kissat on ihan sikapelokkaita ;D toinen pelkäs mun kameraa ja toinen pelkäs mua. Oon niin pelottava. Roar



Photobucket
mozzarellatomaattibasilikasalaattii nom!



Photobucket
Gossipgirlin ekat jaksot ;)



Photobucket
Whiskey in the jar!



Tässä sit yhteiskuviaa =)
Photobucket





Photobucket




Photobucket



Photobucket



Photobucket
Esa naamapalmuilee mulle yhy ;:D



Nää kaks on meiltä otettuja=)
Tasaa keskellePhotobucket
Selätintintintin



Photobucket



Ja joo mulla oli kiva viikonloppu ! :--)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti