11/21/2012

Ruokabloggausta

Tämä postaus tulee sisältämään herrkullisia juttuja mitä oon saanut aikaseksi tässä viikon aikana, joten pitäkää varanne! :D Mä tykkään tosi paljon leipoa kaikkea, varsinkin sillon kun on aikaa eikä kiire mihinkään. :) Ja oonkin saanut kehuja mun tuotoksista, hehe! Esimerkiks omiin ylioppilasjuhliini leivoin kaiken itse, oli kyllä aikamoinen tekeminen siinä! Koko päivä meni leipoessa ja kokatessa, mut onneks sain kaverilta apua. Mut mun mielestä omatekoinen on vaan niin paljon parempaa kun kaupasta ostettu. :) Esan kanssa on myös ihanan rentouttavaa kokkailla ja leipoa yhdessä. Ens viikonloppuna olis taas suunnitelmissa jotain yhdessä loihtia pöydän ääreen. ;)

Kuvailin näitä ihania herkkuja mitä on tullut tehtyä tässä muutaman päivän aikana. Kyllä maha kiittää! No onneks kuntosali on keksitty. :DD


_9QBHiME2SSFOp9XM6WX-D-HTqY5ummYKfpta61lq88-1  
Sushia, eli mun lempiruokaa. <3 Voi olla että nää sushikuvat tulee teiltä jo korvista vai pitäskö sanoa silmistä ulos, mutta mä aijon vielä tän postauksen ajan ainakin kiusata teitä niillä! :D Esa ei oikeen välitä sushista ei ainakaan yhtä paljon kun minä, mut nyt viime viikonloppuna se ehdotti et jos tehtäis yhdessä sushia ja mähän olin ajatuksesta todella innoissani. :) Eikun kauppaan tarvikkeita ostamaan ja rullia tekemään. <3 



YFCyW6rLMNb8o3DTRMHwJNhwL70MallMqcCh7utKi6g
Noista päätypaloista tulee aina mielenkiintosia mut tää oli aika taiteellinen ;)



znLRDBDuLUHNfYXLdCHBBjW-73sWQDk7AGZoWBTY6F0  
On se vaan niin hyvveee!! :) Ostaisin sushia paljon useammin valmiina, mutta kun se on niin kauheen kallista... :( Ja itse kun tekee niin tohon menee yhteensä aikaa joku 1-2h.



IMG_1619
Sunnuntaina tehtiin lettuja! :) Tai siis minä tein. ;) Vaniljajätskin ja vadelmahillon kanssa tietenkin!


Äiti pyys multa eilen paria palvelusta leipomisen suhteen ja mä tietenkin suostuin, koska ei ollut muutakaan tekemistä tälle päivälle. :)

Tälläsiä juttuja loihdin:
DSC_2619-4  
Karjalanpiirakoita riisitäytteellä. :) Toi taikina on ihan sairaan helppo tehdä! Tarvitsee vaan Ruisjauhoja vettä ja suolaa ja ne sekaisin. Ja täytteeksi riisipuuroa tietenkin. 



DSC_2620-3  
Valmis iltapala mulle! :D Voisin oikeesti varmaan syödä koko lautasellisen....



DSC_2615-5  
Ja pullaa! Viimeks leivoin korvapuustipäivänä pullaa ja porukat kehu niitä niin paljon että äiti halus niitä lisää ja niinhän mä tein. :) Tottakai noistakin päätyi pari omaan suuhun. ;)



DSC_2611-4
Semmosia herkkuja on tullut tehtyä. :) Kenellä jo kuola valuu siellä ruudun toisella puolella? :D

Huomenna töihin pitkästä aikaa! En oo tosiaan vähään aikaan töissä ollut koska oon apulainen, ja ilmeisesti mua ei oo tarvittu siellä, mutta tänään tuli viesti että huomenna olisi vuoro. Aikainen herätys oottaa siis eli taidankin mennä nukkumaan!
Hyvät yöt <3

4 kommenttia:

  1. Ihana postaus, tällasia lisää kiitos!

    Noi karjalanpiirakat näyttää tosi ihanilta, vois joku kerta itekin kokeilla noita pyöräyttää kun yleensä vaan kaupasta otan mukaan. Kiitos vinkistä siis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit. :) Joo ite vaan tekemään maistuu tuplasti paremmalta!!

      Poista
  2. Ihan tälleen vinkkinä ja ystävällisenä sanon, ettei kannattais täällä netin ihmeellisessä maailmassa kertoa omaa nimeänsä tai kenenkään muunkaan tai asuinpaikkakuntaa jne.... Täällä kuitenkin valitettavasti liikkuu niitäkin jotka eivät halua muille muuta kuin pahaa... ja ne pahat ihmiset osaavat selvittää pelkän etunimen ja naamakertoimen mukaan paljon sinusta ja läheisistäsi... mikään tieto meistä täällä netissä ei ole salaista ja on kaikkien nähtävillä kunhan vaan osaa etsiä.... ja kaikki mitä me kirjoitamme jää ikuisesti tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole ainoa ihminen, kuka kirjoittaa blogia julkisesti ja kertoo nimensä ja asuinpaikkansa netissä. En myöskään omasta mielestäni ole koskaan mitään liian henkilökohtaisia juttuja kertonut että ehkä mulla ei ole syytä huolestua vaikka netissä esiinnynkin omalla nimelläni. Että kiitos vaan vinkistä mutta osaan kyllä pitää itse huolen oman henkilöllisyyteni suojelemisesta. :)

      Poista