11/20/2012

Couple outfits

Heippa! <3 Aattelin tulla antamaan jonkunlaisia elonmerkkejä ittestäni kun on aika hiljaista ollut blogin puolella. Tulin tänään vasta Vantaalta kotiin, koska eilen tuli vähän ongelmia kyytien kanssa niin ajateltiin Esan kanssa että on helpompaa kun jään vielä yhdeksi yöksi. :) Ja se kyllä kelpas mulle! Asuttiin viikonloppuna Esan siskon luona ja hoidettiin sen kissaa. Meidän viikonloppu tosin jäi siellä vain yhden yön mittaiseksi, sillä tämä herra kisu piti niin kovaa meteliä koko yön niin ei sitten saatu oikeen nukutuksi. Onneks Esalle ei ollut matkaa kun rapusta B rappuun C. :DD Oltiin vielä lauantai päivänä vahtimassa kisua, mutta yö vietettiin Esalla, että saatiin nukuttua. Harmitti vaan sillä olisi ollut kiva viettää koko viikonloppu ihan kahdestaan, mutta onneks saatiin ees yks yö olla rauhassa. :)

Mä en oikeen ikinä jaksa enkä viitti ruveta bloggaamaan kun oon Esan kanssa, koska en halua tuhlata meidän yhteistä aikaa blogin äärellä. Sen takia mun blogi on usein melko hiljainen viikonloppuisin, mutta yritän hyvittää sen teille postailemalla tälleen viikolla enemmän! Toivottavasti ymmärrätte. <3 Ja tää on kuitenkin mun blogi, niin enkös mä silloin päätä millon postaan ja millon en? :) Kiitos muuten ihan superisti teille kohta 170 päiselle lukijamäärälle, ootte kaikki ihan parhaita! Ja oon saanut niin ihania kommenttejakin teiltä!! <3 Ne piristää ihan älyttömästi. :)

Löysin pari kivaa asukuvaa puhelimen ja kameran kätköistä niin aattelin jakaa ne nyt teille! Mulla ei ollut kameraa tällä kertaa Vantaalla mukana, kun en aina jaksa sitä raahata mukanani. Tarvisin jonkun pienemmän kameran mitä voin pitää aina kaikkialla  mukana kun toi järkkäri vie ihan kauheesti tilaa laukussa.. Noh tässä oliskin hyvä joululahjatoive... :)



DSC_2622
Perjantaina päältä löyty tämmöstä! Toi peplum-helmainen paita on niiiin ihana. :) Yks miinus vaan siitä et se on aika lyhyt! Tai sit mun olis vaan pitänyt ottaa isompi koko... :D



DSC_2625-5
Paita: Vero Moda
Farkkulegginsit: Zara
Kengät: Kirppis/Nelly
Kaulakoru: H&M
Käsikoru: GinaTricot



IMG_1607




IMG_1614  
Seuratkaa mua instagramissa! <3 mut löytää sieltä nimellä: avecanniina



IMG_1616
Tätä kissaherraa oltiin vahtimassa viikonloppuna. :) Koko ajan kun oltiin sohvalla kattomassa telkkaa se tuijotti meitä tosta hyllyltä. :D Häiritsevääkö??



IMG_1597
Olin kaverin myöhästyneillä synttärikahveilla viimeviikolla ja vetäsin vaan nopeesti kaapin kätköistä jotain päälleni. :)
Paita: Seppälä
Farkut: H&M
Kaulakoru: Cubus



blgggi
Ostin yks päivä tätä paljon kehuttua Neutrogenan spot stress control kuorintavoidetta. :) Oon pari kertaa tätä ehtinyt käyttämään, mutta onko teillä mitään kokemuksia tästä? Hintaa tällä oli joku 7-8 euroa, joten luulisi siihen hintaan saavan rahoilleen vastinetta.. En oo vielä omassa naamassa mitään dramaattista eroa huomannut, mutta se varmaan johtuukin siitä etten oo kauheesti tota vielä ehtinyt käyttämään. Mut kertokaa te lukijat, että kannattaako noita neutrogenan tuotteita ostaa, sillä oon miettinyt että se kasvovesi vois olla kans yks tuote jonka haluaisin ostaa kokeiluun...

Heippa <3

4 kommenttia:

  1. Nyt kun oon sun blogia seuraillut aika pitkään, niin oon kyllä jo tottunut siihen, että viikonloppuna on hiljaisempaa ja viikolla sitten postauksia tulee enemmän ja se on ihan ok :)

    VastaaPoista
  2. a couple of outfits?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kielioppi ei oo mun vahvin osa-alueeni mutta kiitos sulle korjauksesta! :Dd

      Poista