11/14/2012

My perfumes

Ajattelin, että kun nyt sain laivalta ton uuden ihanuushajuveden niin voisin esitellä mun kaikki hajuvedet mitä omistan! :) Mun mielestä hajuvesien haaliminen kerralla on aika turhaa.. Mielummin omistaa pari vakkarituoksia ja ostaa sitten uudet kun ne vanhat loppuu. Mutta tämäkin on vaan mun mielipide. :) Mä ite tykkään kukkaisista ja makeista tuoksuista. Semmoisista, mitkä on sopivan raikkaita mutta ei liian päälletunkevia. En vihaa mitään muuta niin paljon, kuin sellasta todella mausteista ja vahvaa hajuvettä mikä tunkee kaiken muun läpi ja tuoksuu/haisee vielä metrien päässä. En myöskään pidä siitä, että hajuvesi on liian laimean tuoksuinen, vaan tuoksun pitää myöskin pysyä! Yleensä katselen ja nuuhkin kauan tiettyä hajuvettä kunnes suostun sen ostamaan, mä oon meinaa tarkka siitä mille tuoksun! :D



blgi6  
Tässä olis mun tänhetkinen hajuvesiperhe. :)



blgi9  




blgi11
Tää mexxin black taitaa olla mun vanhin hajuvesi tällä hetkellä. Oon omistanut useamman tällaisen aijemmin ja tää onkin ollut mun lempituoksu monen vuoden ajan. Nyt oon kuitenkin alkanut pitämään vähän vahvemmista tuoksuista joten tää on jäämässä mun suosiosta pois. Ja oon huomannut myös sen, että tää meinaa haihtua pois tai ainakaan en itse haista sitä aina samana iltana jos olen aamulla sitä laittanut.



blgi13
Sitten Boum, eli mun kulutushajuvesi. Enkä nyt tarkoita tolla mitään lempparia, ei todellakaan tää on aika mieto tuoksu ja maksaa jotain 10 euroa, eli kovin laadukas tuoksu ei ole kyseessä. Mutta arkena jos vaikka oon töissä tai jossain ei niin merkityksellisessä paikassa niin tätä on kiva laittaa, että tuoksuu edes vähän joltain. :) Ja joskus tykkään suihkutella tota mun huoneeseen, en tiiä kyllä minkä takia. Ilmaa raikastamaan? :DD



blgi14
Sitten tää mun pitkään suosikkina ollut hajuvesi! Eli Marc Jacobsin Daisy. Toi pullo on aivan tajuttoman suloinen ja toi tuoksukin on aika ihana! Sain tän joululahjaks Esalta ja vähän toivoinkin sitä, niin oli kyllä mieluinen lahja. :) Tuoksu on todella kukkaismainen ja naisellinen, siksi mä tästä niin kovasti oonkin tykännyt.



blgi17
Ja sitten tämä mun uusi ihanaiseni eli tietenkin Versacen Bright Crystal. Tämä on myös oikea naisellisuuden unelmatuoksu, vaikka onkin ihan erilainen kun tuo daisy. Tää on mun mielestä jotenkin raikkaampi ja hedelmäisempi ja sopii vaan mun makuun kuin nenä päähän! Mä oon tosi huono kuvailemaan tuoksuja, joten älkää ihmetelkö jos on vähän sekavaa tekstiä.. :D

Mutta siinä oli mun lempparituoksut! Omistaako kukaan samoja? :)



Tänään leipomiskärpänen puri mua ja aattelin pyöräyttää parit sämpylät!
DSC_2604-5




DSC_2609-7  
Herkku iltapalat luvassa.. ;)



blgi1
Pesin myös lennin tänään ja se halus heti mennä vallottamaan mun sängyn. :D Päästin sen sinne ihan vaan siks kun se oli putipuhdas, hehe. :D:D



blgi4
Tää ilme on just tällanen älä kuvaa mua yritän nukkua. Ja tää meidän hauveli kuorsaa! :D Joskus aika kovaa vieläpä.. Kerrankin Esan kanssa ihmeteltiin kun oltiin meillä kahdestaan että mistä kuuluu kauhea kuorsaaminen, niin Lennihän se siellä veteli sikeitä, hah.


Nyt mun on alettava lähtemään salia kohti!
Heippa <3

4 kommenttia:

  1. Mul on kans Boumii arkituoksuna ja Daisya erityisempiin tilaisuuksiin :) Itelle tulee kyl Daisystä vähän ällötys jos monena päivänä on putkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D En oo ite huomannut minkäänlaisia ällötyksen tunteita mut onhan se daisy aika vahvan tuoksunen kyl.. :)

      Poista
  2. Jep täälläkin löytyy Boum arkituoksuna/sillon tällön :) niiin ihanan näkösiä sämpylöitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon huomannut et aika monella on sitä. :) Jooo hyviä on <3

      Poista