11/06/2012

Laukun sisällön päivitys

Jatkan nyt näitä toivepostauksien toteuttamisia. :) Joku oli pyytänyt, että tekisin uuden videon siitä mitä mun laukkuni sisältää, joten kuvasin tänään päivitetyn version teille. :) Ja viimeksi kyseessä oli mun koululaukun sisältö, niin tää on nyt sellanen vapaa-ajan laukun sisältö.





Tässä vielä kuvia mun tän päivän asusta :)
DSC_2620aassaa
Naama näytti tältä. Aika arkinen meikki, koska illalla oli vielä sali niin en jaksanut mitään rajauksia ruveta väsäämään. 



DSC_2625aassaa




DSC_2605aaassa
Ompas äkänen ilme :D



DSC_2647
Päältä löytyi toi ihanaihana peplum-helmainen paita! :) Oon ihan rakastunut tohon, toivoisin vaan et toi ois hitusen pidempi kun se loppuu melkein heti siihen mistä housut alkaa..
Paita: Vero Moda
Farkkulegginsit: Zara
Kaulakoru: Vero Moda
Käsikoru: Guess



DSC_2651
En oo pitkään aikaan pitänyt tota ihanaa vero modan kaulakorua! Oon oikeestaan unohtanut sen olemassaolon kunnes yks päivä korulaatikkoa siivotessa löysin sen. :) Nyt otin sen takas käyttöön!



DSC_2655  




DSC_2656
Ja hei kattokaa lunta!! JEE. Toivotaan että se pysyis pidempään nytte kun sen pari päivää. <3

Nyt laivakamoja pakkaamaan, heissan! =))

10 kommenttia:

  1. ootko viel töissä siellä hotellissa?

    VastaaPoista
  2. oot ihan älyttömän nätti ja vaikutat sellaselta ihmiseltä, joista mä pidän. :) tykkään sun blogista tosi paljon kun teet niin usein videoita!

    VastaaPoista
  3. Todella kauniita nuo korut! :)

    VastaaPoista
  4. Voiku sun blogi on mukavan olonen ! :) heti jotenki pystyin samastuu suhun vaikka oonki sua nuorempi ja näin mutta silti :) oot muuten tosi nätti :)

    http://veerannblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. laitan tän uudestaa ku et oo vastannu aikasempaan! :)
    oot tosi treenatun näköinen kuvissa ja videoissakin niin haluaisin, että tekisit postauksen siitä miten liikut ja onko jotain tiettyjä liikkeitä miten treenaat esimerkiksi jalkojasi? haluisin postauksen videona, koska niitä on tosi paljon mukavampi katsella(=! ps. blogis on ihan huippu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos oon ihan imarreltu! :D Käyn salilla ainoastaan ryhmäliikuntatunneilla, eli en siis tee mitään tiettyjä liikkeitä mut voin kyllä kertoa mun kuntoilemisesta videon muodossa yksityiskohtaisemmin. :))

      Poista