11/05/2012

10 things about me

Kello lähenee tosiaan yhtä yöllä ja yhtäkkiä mulla vaan iski ajatus, että hei nyt tiiänkin mitä kirjotan blogiin! :D Ei siis vielä hetkeen tarvitse nukkumaan mennä. Lupailin tosiaan toteuttaa niitä teidän toivomia postauksia, mutta tämä kyseinen postaus ei kuulunut siihen. Itseasiassa vähän yllätyin että ette olleet tätä toivoneet, mutta aattelin silti sen toteuttaa. Eli siis oon monen muun blogissa huomannut tälläsen, että he kertovat 10 asiaa itsestään. Yritän nyt keksiä sellaisia asioita, joita te lukijat ette minusta tiedä enkä oo varma tietääkö mun kaikki kaveritkaan näitä. :D Mutta pikemmittä puheitta tässä olisi 10 asiaa, jota tuskin minusta tiesitte! Kuvituksena toimii perjantain asukuvat, kun menimme keilaamaan ja syömään kaveriporukalla.


1. Mulla on ihan tyhmä tapa aina kattoa kelloa jos herään keskellä yötä. En vaan saa unta, jos en tiedä paljon kello on kyseisellä hetkellä ja varsinkin arkena mun on pakko saada tietää kauanko saan vielä nukkua. Sen takia puhelimen täytyy aina olla lähettyvillä että saan tarkistaa siitä ajan.


DSC_2602aasa

2. Mua on kiusattu melkein koko ala-ja yläasteen ajan. Ja siis ihan henkisestä kiusaamisesta on kysymys. Tää onneks vaikutti mun itsetuntoon vaan parantavana vaikutuksena, vaikka varsinkin yläaste oli todella vaikea mulle. Monena aamuna halusin skipata koulun, mutta se ei ollut mahdollista. Mutta onneksi mä olen nyt itsevarma ihminen! :)


3. Tykkään ihan hirveesti nuuhkia meidän kissaa ja koiraa. :DD Ne tuoksuu niin hyvälle!


4. Se, kun mun selkää rapsutetaan tuntuu aivan ihanalta. Pyydän melkein joka viikonloppu Esaa rapsuttamaan mun selkää, se vaan on niin taivaallista..

DSC_2603aasa 
5. Mä oon aika herkkä ihminen ja itken usein. Oon ollut pienestä asti todella tunteellinen ja niin oon edelleen. Jotkut asiat otan ehkä liian dramaattisesti mutta se on osa mun persoonaa. :)


6. Tykkään huomiosta ja siitä kun ihmiset sanoo musta mukavia asioita. Tää kuullostaa aika itserakkaalta, mutta yks pienikin kehu voi piristää mun päivää ihan sikana! Kerran kun olin menossa junalla Vantaalle, yks tuntematon tyttö kehui mun laukkua ja se tuntu tosi hyvältä. Hymy korvissa olin loppupäivän. :)


7. Oon näpertäjä. Tykkään hiplata ja repiä kaikkea, esimerkiks pullojen etikettejä, Esan ihoa ja hiuksia, omia kynsiä ja peukalon ihoa tosta kynnen alta. Ne kohdat onkin mulla aina ihan järkyttävässä kunnossa kun revin ja puren niitä. :D En tiedä mistä tapa on tullut, mutta en pääse siitä millään eroon!


DSC_2606aasa 
8. Kannan melkein aina huulirasvaa mun mukana, sillä mun huulet rohtuu talvella ihan kauheen paljon. Niihin tarvii laittaa bebanthenia joka päivä heti kun pakkaset alkaa, koska muuten mun alahuulen alla on sellanen punanen läiskä, joka kutiaa eikä lähde pois ilman huulirasvaa.


9. Oon myös tosi utelias ihminen, esimerkiks jos jotku mun kaverit puhuu jostain asiasta mistä en oo ennen kuullut niin mun pitää heti kysyä että mistä puhutte ja kertokaa mullekin. :D Ja kaikki asiathan ei todellakaan kuulu mulle vaikka niin haluaisinkin!


10. Sosiaalisuus on luonteenpiirre joka kuvaa hyvin mua. Tykkään jutella ihmisille ja tutustua uusiin tyyppeihin. Tykkään myös ihan sikana esiintymisestä enkä oo varmaan koskaan kokenut mitään ramppikuumetta esimerkiks esitelmän pitämiseen luokan edessä. :)

DSC_2612aasa


Siinä oli 10 asiaa, mitä ette varmaan kaikkia ainakaan musta tiennyt! Oli muuten todella vaikee keksiä noita, en selkeesti tunne itteenikään tarpeeks hyvin kun noin kauan tohon meni. :DD Mutta nyt pakko mennä nukkumaan, öitä siis. <3

6 kommenttia:

  1. Täällä myös yksi neiti näpertäjä! Koulussakin niin paljon helpompi keskittyä, kun näpertelee samalla jotain. Tossa äskeisellä uskonnon tunnilla sain mukavasti rapsuteltua loput kynsilakat pois. :D

    Toi ykkönen on aika jännä, koska itse taas panikoidun jos katson kelloa yöllä. Jos vaikka on enää kolme tuntia aikaa nukuka niin stressaannun siitä enkä saa nukuttua..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe mulla on ihan sama toi kynsilakan rapsuttelu. :D Ei pitäs lakkaa koskaan kynsiä ku aina tylsistyneenä repii ne pois!
      Siis joo muakin alkaa ahdistaa jos vaan vähän aikaa saa nukkua, mut silti pakko aina varmistaa... :D

      Poista
    2. Mulla toi näpertely näkyy siin et revin kakshaarasia :D

      Poista
    3. :D:D Hahah voi ei itelläni ei kauheesti onneks oo semmosia, muuten varmaan olisin niitä kans repimässä!

      Poista
  2. Tuli suurena yllätyksenä se, että sua on kiusattu. Itseeni kans on kiusattu nyt 8. vuotta, eikä tää näytä helpottavan vaikka luulis siihen tottuvan.
    Rakastan sun blogia & oot ylikaunis! :3 ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! <3 Mä tiedän miltä susta tuntuu, mut tsemppiä tosi kovasti ja muista että ne kiusaajat on sua heikompia!! :)<3

      Poista