8/29/2012

Today

Heipparallaa! Keskiviikkoa viedään, elikkä kohta on tääkin viikko ohitse. :) Huomenna mä lähden kohti Vantaa cityä jee. <3 Mutta eipäs mennä asioiden edelle vielä, vaan keskitytään tähän päivään. Heräsin joskus 11 maissa ja laittauduin hitaasti, se on parasta kun ei ole kiire minnekään ja saa meikkailla niin pitkään kun haluaa. :D Nautin täysin siemauksin siitä, ja datailin samalla. Laittautumisien jälkeen kokeilin ottaa asukuvia meidän jollain vanhalla kameran jalustalla. Noh eipä siitä paljoa mitään tullut mutta pari onnistunutta kuvaa sain otettua. :)) Käytiin kaverin kanssa pyörälenkillä illemmalla, teki muuten hyvää! Vois alkaa pyöräilemään useammin ennenkun talvi tulee.. Ja äsken olin kahvilla ja tulin just kotiin. Eli semmonen päivä! Mun piti huonekin siivota mut upsis vain en ehtinyt. :D No onneks tää ei nyt niin likaisessa kunnossa oo vielä...

Noniin nyt tarinointi sikseen ja kuvia!


blogiii2   
Aamu-look! Suihkun raikas Anniina. ;)) Onneks kamera on tossa naaman edessä...




blogiii1
Ostin eilen lahdesta tommosen lörppäpaidan. Se on tosi kiva vaikka noi hihat on oudon pitkät. No ehkä ne kuuluu kääriä sellai jänskästi tai niin mä ainakin tota käytän! Onlystä tuo paita on ostettu. :-) Tarviin syksyks/talveks paljon neuleita että pysyn lämpimänä ku oon kauhee vilukissa!




blogiii20
Ja uutta lakkaa. :) En oo vissiin ikinä kokeillut tätä Big sexy hairin lakkaa, mutta pian se pääsee testailtavaksi. Meillä on yks saman merkin hiuspuuteri, mutta omasta mielestäni swarzkopfin osis hiuspuuteri on parempi!



blogiii8  
Iskä oli ostanu tänää kaupasta mangoviiliä! Tosi hyvää, jos pitää mangon mausta ja minähän rrrrrrrakastan kaikkea missä on mangoa. <3



blogiii9
Lenniä ei kiinnosta!



blogiii17  
Eilen mulla oli tämmöset meikit. :) jaksoin vähän leikkiä luomivärien kanssa taas. Tänään tein pelkät rajaukset, koska olin laiskalla tuulella. :DD



blogiii18  
Sekotin rimmelin paletista mustaa ja harmaata luomiväriä niin siitä tuli aika kiva sekoitus. :)) Ja saman paletin valkoista luomiväriä on silmän sisänurkassa ja kulmaluulla.



blogiii4aaaa
Ja tänään mulla oli päällä heti uusi paita! :)) Sukat unohtu jalasta asukuvia ottaessa. :DD 



blogiii5aaa
Paita: Only
Farkut: GinaTricot
Laukku: Guess
Käsikoru: GinaTricot
Kengät(kuvaa alempana): Nelly


blogiii6aaa




blogiii12aaaa
Sit pari ulkokuvaa koska kyllästyin sisätilan valaistukseen. :D Piti salamalla ottaa kaikki kuvat. möh.



blogiii13aaa
Oompa aneemisen näkönen tässä. :D:D Iho on valkonen ku vampyyrillä.. Se on vaan toi luonnonvalo...



DSC_2593aa
Ja pitihän se nassukin ikuistaa tältä päivältä!



DSC_2638aaa




DSC_2619aaa  
Toi kaulakoru on kans GT:stä ostettu btw!



DSC_2607aaaaa




DSC_2607aaa

Semmonen päivä mulla. :)) Heippa. <3

8 kommenttia:

  1. ooo tosi kiva toi meikki ja siu hiukset on nii ihanat !! :)

    VastaaPoista
  2. vitsi mikä banneri !!!!! millä muokkaat ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voij kiitti! =) Mun kaveri itseasiassa teki sen mulle, mut mä luulen et se käytti photoshoppia :)

      Poista
  3. kiva blogi sullakin! Jäin seurailemaan :) onko toi hauva tiibetinspanieli? :)) söpö!

    ps ota tuo sanavahvistus pois! en saa ikinä kirjotettua noita oikein :'D

    http://mamitun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla että liityit lukijaksi! :) juu lenni on tipsu ;D aijaa hah en ees tiennyt että mulla on se tossa kommenttijutussa :Dd se on kyl ärsyttävä!

      Poista
  4. Voi miten nätti tyttö oot ! Kivat meikit ja kaikki :) ja herrajestas noi kengät <3 mistä oot hommannut :')?

    ♥llä oonaen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih ihana kiitos paljon <3! Kengät on kirpparilöytö mutta alunperin nellystä :))

      Poista