8/07/2012

GUESS what i've got!

Moikkaaaa =) Oltiin porukoiden kanssa viikonloppuna helsingissä ja tarkoituksena oli löytää mulle synttärilahja. Mulla oli tiedossa jo mitä haluan ja aluksi mentiin äitin kanssa stockalta sitä etsimään. Noh ei löytynyt, joten suunnattiin kyseiseen liikkeeseen missä tämä ihanuus oli hyllyllä minua odottamassa. <33 Mutta mistä on kyse? Noh, se selviää pian. ;)



DSC_2561-3  
Eli kuten nokkelimmat jo otsikosta arvasi, niin guessiltä tämä minun ihanuuteni löytyi :)) Oon tässä vähän ajan kuluessa totaalisen rakastunut siihen merkkiin. <3

Ja pussin sisältö näyttää tältä:


DSC_2563-2  
Mun vauva<33! Eli tuollainen juuri sopivan kokoinen laukku, jota olen jo netistä kuolannut!
Guessin uutta mallistoa ja väri tietenkin mustana. :) En tykkää laukuissa oikeen muista väreistä ja musta sopii parhaiten kaikkien muiden värien kanssa. 



DSC_2567-1  
Toi edessä oleva ketju yksityiskohta on superkiva! :) Hintaa tällä ihanuudella oli sen vajaa 200 euroa. Ja guessillä on muuten alennusmyynnit menossa, joten kannattaa mennä kattomaan siellä oli esimerkiks lompakkoja puoleen hintaan ynnä muuta. :) Olisin halunnut ostaa uuden lompakon, mutta se nyt vähän jäi ton laukkuhuuman takia. :D



DSC_2569-1  




DSC_2570-1  
Sisältä löytyy ihana vaaleanpunainen kangasvuoraus. :) Ja vaikka tuo ei kovin iso laukku ole, se silti syö tavaraa todella hyvin!



DSC_2572-1  
I<3You



DSC_2562-1
Mitäs te tykkäätte mun synttärilahjasta? :) Esakin osallistui tähän rahallisesti, joten tää on myös hänen lahjansa mulle. Ja saan porukoilta vielä myöhemmin toisen aika kivasti hintaa vievän jutun, mutta siitä lisää sitten kun olen saanut sen. :)

Nyt meen nukkumaan ja huomenna suuntana ideapark!
Heipsun<3

6 kommenttia:

  1. Onpa ihana laukku! Mä en oo raaskinu vielä laukkuun tuhlata, mutta Guessin lompakon ostin tässä pari päivää sit :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi eikös olekin. :)) Mäkin sain ton synttärilahjaks.

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia ja kivan olonen blogi!:) Jään seurailee

    http://iamsospeechless.blogspot.fi/

    VastaaPoista