8/27/2012

Kohta syyskuu

Hä tä mitä? Onko mulla jo melkein 150 lukijaa. :D WAU. Vasta tuli 100 täyteen! Kiitos hirveesti kaikille teille ihanille. <3 Tää viikko lähti mulla käyntiin työnhakujutskilla! Nyt on hakemuksia laitettu jos minne, joten pidetään peukkuja että jonnekin pääsisi. :) Haluaisin kyllä töitä ennenku haen uudestaan opiskelemaan! Tänään vielä illemmalla nään ehkä Emmiä ja tekis mieli käydä lenkillä tai muuten vaan ulkoilemassa.. Aattelin muutenkin pientä elämäntaparemonttia harkita, mutta lisää siitä sit myöhemmin.

Viikonloppu meni taas Esan kanssa ja oli ihanaa niinkuin aina. :) Perjantaina haettiin ruokaa kiinalaisesta (nam!) ja käytiin saunassa. Lauantaina oltiin kaveripariskunnan kanssa heillä tekemässä ruokaa ja istuskelemassa iltaa. Saatiin jossain vaiheessa iltaa tyhmä idea lähteä ajamaan kuorttiin ja sinne me sitten päädyttiin. :D Oli kyllä aika turha reissu mutta ilta oli muuten kyllä todella hauska. :)



DSC_2565-2
Vähänkin kun tätä kuvaa katsoo niin heti tulee nälkä.. :D Paras kiinalainen missä oon ikinä ollut. <3 Ainoa miinus on se, ettei sieltä saa sushia. :D



DSC_2568-4-1  
Massut täynnä mentiin sit Esan kanssa saunaan. :) Oli niin tunnelmallisen näköstä kun ulkona jo pimeempää ja sit saunassa noi ihanat valot. Esa ihmetteli miksi mä kuvaan saunaa.. Enkä kyllä yhtään ihmettele. :D


DSC_2596-1
Vaitsukin sai uuden ulkokuoren viikonlopun aikana! Esa, mun oma tietokoneen asentajani asenteli mun koneelle kaiken maailman tärkeitä juttuja ja samalla etsin itelleni uuden taustakuvan. :) Minä ainakin tykkään tosta! Ja laitettiin aloitus-näytöllekin uusi kuva. :)


DSC_2598



DSC_2600-4





















Lakkasin myös mun killerkynnet uusiksi. Etuliite killer siitä, kun ne on niin kauhean pitkät jo. :D En edes tiedä miten oon saanut ne kasvamaan noin paljon. Kiitos priorinin ja suojalakan, muuta en keksi!


DSC_2587
Mun kynsiä on luultu jo jopa tekokynsiksi. :DD Mutta aitoa kamaa ne on! Oikeasta kädestä on etusormi ja peukalo lohjennut. Peukalonkynsi lohkesi lauantaina kun osuin siihen veitsellä samalla kun leikkasin vihanneksia.. Noh äkkiä ne kasvaa takaisin ainakin toivon mukaan.



Muokkaus1
Ja oma naama näytti tältä! Ripset lähti taas saunassa viikonloppuna enkä jaksanut tänään aamulla niitä laittaa, joten tein vaan eyelinerillä rajaukset. Ehkä huomenna jaksaa sitten laittaa ripset kuntoon taas. :)


Muokattu2
Olisin ottanut kivoja asukuvia teille muttakun ei mulla ollut kivaa asua itelläni päällä. :D Ja muutenkin oon ollut koko päivän jotenkin väsy.. :/ Nukuin yöllä tosi huonosti. Noh ens yönä sit paremmin :)


Muokkaus3


Hyvää viikonalkua kaikille! <3

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja postauksia sulla, eksyin tähän blogiin sattumalta - eikä jäänyt muuten viimeiseksi kerraksi! ;) Lemppareitani ovat ruokapostaukset :)

    VastaaPoista