8/02/2012

Torstain asu

Heippaa :) Ompas kiva päivä takana! Aamupäivällä näin Millaa ja illalla Miraa, joten tekemistä on riittänyt! Oli kyllä hauskaa molempien tyttöjen kanssa, kiitos teille. <3 Ja huomenna suuntana Helsinki! Mennään porukoiden kanssa ostamaan mulle synttärilahjaa, josta lisää myöhemmin. ;)

Tässä olisi kuvia tältä päivältä



DSC_2606
Peilin kautta otettu asukuvat!



DSC_2615
Toppi: Vero Moda
Farkut: GinaTricot
Sormus: GinaTricot
Käsikorut: Glitter
Kaulakoru: GinaTricot
Ja jalassa oli korkkarit!



DSC_2584
Meikki näytti puolestaan tältä. :)



DSC_2595




DSC_2620  
Ihana auringonpaiste <3 Jos ne kesäilmat nyt tästä alkais? =)



DSC_2625  
Joo mulla siis oli kengät jalassa, mutta tässä kuvassapa ei ollut!



DSC_2627Tässä vielä kuvaa kynsistä jotka väsäsin pari päivää sitten, ja ihan omiin kynsiin tein tuon lakkauksen. :) Ite ainakin tykkään!  




DSC_2648  
Päivän mittaan silmiin eksyi vähän sinistäkin meikkiä. :)


Tässä olis pari herkkukuvaa, mitä Esa mulle hommas alkuviikosta synttäreiden kunniaks :) Kyllä mussu tietää mistä tämä tyttö tykkää. <3


DSC_2557  
<333 nam!! Tehtiin yhdessä sushia, niin hyvää..



DSC_2561  
Kuola valuu näitä kuvia katsellessa :DD



DSC_2563  
Ja jälkkäriks tollanen ihana marjajuustokakku. :)) Ja toi on ihan stockalta ostettu valmiina. :D



DSC_2566
Taiteilin. ;) Mun mielestä tää on tosi ihana kuva! Tämmönen kesänen ja värikäs. :)


Mutta nyt mun pitää jo kiireesti mennä nukkumaan, että jaksan herätä aamulla helsinkiä varten. :)
Hyvät yöt. <3

4 kommenttia:

  1. ompa ihana blogi! pakko oli liittyä lukiaksi (:
    ja ihana toi veromodan pitsitoppi!

    http://iina-katariina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiva kuulla että liityit lukijaksi :))

      Poista
  2. Todella kauniin värinen tuo toppi! Nuo pitsijutut ovat muutenkin vieneet kyllä minun sydämeni ja valloittaneet vaatekaappini tänä kesänä! :D ♥

    curiousnoora.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, joo mäkin oon hurahtanut pitsikuosiin! :)

      Poista