8/23/2012

My new lover

Heippa! Kuten otsikko kertookin, niin mulla on uusi kulta.. Näin se vaan mun mieli muuttuu nopeasti ja oli aika laittaa vanha kulta vaihtoon! Onhan tämä uusi kyllä paljon parempi ja meillä menee todella hyvin yhdessä. Kaikki sujuu erittäin hienosti, eikä mikään töki niinkuin edellisen kanssa. Kyllä kannatti!

Ja kyseessähän on siis minun ihana uusi ikioma läppärini!! :) Esa sori vaan et pääse musta ikinä eroon. :D <33


DSC_2620-2
Mun ja vaitsun yhteiselo alko tänään, kun haettiin se siwasta jonne matkahuollon setä oli kiltisti sen tuonut. En meinannut pysyä housuissani kun haettiin se, sillä tiesin miten ihana vaitsu on. Heti kun päästiin kotiin riuhtasin vaitsun pois pimeästä paketista ja herätin sen henkiin. Tähän asti kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin ja tunteemme toisia kohtaan syvenee hetki hetkeltä. <3
 
 
 
 
DSC_2622-4
Ja vaitsun yksi parhaista ominaisuuksista on sen ulkokuori. Niinhän sitä sanotaankin että ulkokuoreen ihastutaan ja sisimpään rakastutaan. Kyllä meidän kohdalla kävi näin! Nimesin tietokoneen vaitsuksi, koska se on sony vaio. Ehkä vielä jonain päivänä löydän sille arvokkaamman nimen, joka kuvaa sitä paremmin. :))
 
 
 
DSC_2631-1
Näppäimiin tulee lila valo, kun koneen avaa. ;)
 
 
 
DSC_2632
Tältä näyttää minun vaitsuni. Pus.
 
 
 
DSC_2636-2
Aika magee taustakuvakin valmiina. :) Kyllä vaitsu on viimeisen päälle hieno ilmestys. Neljätoista tuumaa puhdasta rakkautta tässä tietokoneessa!
 
 
Mutta unohdetaan tuo vaitsu nyt hetkeksi. :D Mun kaveri oli ollut Turkissa ja se toi mulle tuliaisia, joista kuvia tässä. :)
 
 
DSC_2572-3
Tuon rahapussin maksoin sille, koska pyysin että se ostaisi mulle sieltä rahapussin koska siellä myydään kaikkia halpoja feikkimerkkejä, muah. Mutta kaikki muut oli tuliaisia ja ihania tuliaisia olivatkin :))
 
 
 
DSC_2573-3
Tältä lompsa näyttää tarkemmin! Ihanan tilava se on. :)
 
 
 
DSC_2574-2
 
 
 
 
DSC_2575-1
Mutta tämäpä se vasta hauska juttu olikin! Toi on siis kynsilakanpoistoainesieni?? :D Tossa lasipurkissa on siis punainen sieni kuten kuvasta näkyy ja keskellä on reikä. Sitten sormea vaan pyöritellään siellä reiässä (kuullostaapa häröltä, ja niin muuten näyttääkin) ja kynsilakat lähtee poijes! Ja sormet tuoksuu sen jälkeen ihanalle mansikalle. :)) Mulla ainakin toimii tosi hyvin !


 
DSC_2586
 Ja sitten toiseen mulle todella utooppiseen asiaan. Eli magneettikynsilakkoihin, mitä sain peräti 2 kappaletta. Niissä riitti mulla ihmettelemistä. Siis miten yks magneetti kun sitä pitää lakan päällä JA SE EI EDES KOSKETA KYNTEEN ni tekee tommosen whoaamatafaka kuvion. Näyttää kyllä tosi mageelta!
 
 
 
 
DSC_2601-1
Tossa vähän tän päivän meikkipuolta. :) Väsäilin aamulla luomivärit kun oli kivasti aikaa! Ignooratkaa noi ripsiliimat. Ripset on ollut jo pari päivää ja jos niihin menee vähänki vettä ni se liima alkaa hiljalleen näkyä tollee kökösti. Ei kyllä näytä samalta silmät auki :D Ja tosta meikistä sen verran, että se on aika tuhti arkimeikiksi, mutta sopii kyllä juhlavampaan tilaisuuteen hyvin. :)



DSC_2568-3
Eilen tehtiin äitin kanssa namipirtelöö!! Ite kerättyjä vattuja, vaniljajädee, maitoa NAM! :))

Heips kaikki ja hyvät yöt <3
 

6 kommenttia:

  1. Aivan ihania juttuja, rakastuin tuohon koneeseen, omani alkaakin jo olla niin lousku, että uutta kaivataan... :D tosi kiva blogi, pakko sanoa!

    withasilverlining.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoskiitos :) Toi kone on kyllä mahtava. :))

      Poista
  2. Tosi ihana postaus! :)

    >fiudeh.blogspot.fi

    ps: lahjotaks ton koneen mulle? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :) Hah en taida lahjoittaa :D:D

      Poista
    2. Juu, mulla oli just synttäritki! :D:D

      Poista
    3. Hehe aijaa, onnea kuitenkin!! :)

      Poista