2/05/2012

Viikonloppukuulumisia

Moikkamooi! :) Tulin pari tuntia sitten Vantaalta kotiin, ja heti kauhee ikävä mussua! Oli ihanaa taas viettää parasta aikaa kullan kainalossa, eikä ois halunnut millään pois. Mutta ens torstaina taas nähää onneks.<3 Meille tuli tosiaan lauantaina 8kk täyteen, ja käytiin sen kunniaksi Jumbossa syömässä Chicos-nimisessä raflassa. Ollaan aikasemminki käyty siellä, ja voi että siellä on nannaa ruokaa. :)) Te, ketkä ette oo ollut siellä niin sen verran voin paikasta kertoa, että siellä on kaikkea amerikkalais-tyylistä ruokaa, kuten hampurilaisia, pihviruokia yms. Me syötiin Esan kanssa hampurilaiset ja oli kyllä tosi täyttäviä ja samalla hyviä. ;D Voittaa mäkkärin mennen tullen!

Viikonlopun kuvasaldo on taas melko vähäinen, koska ei oo tullut pahemmin ehittyä kuvaamaan. Ollut parempaa tekemistä, joten anteeks siitä! Päivällä ennenku lähettiin Jumboon ni näppäsin pari kuvaa, kun laittaudin valmiiks iltaa varten. :)


Photobucket
Meikki valmis ja hiukset nutturalla. :D Pidän aina kotona ja yöllä hiuksia tolleen, koska mua alkaa ahdistaa jos hiukset on auki kotona. En tiiä miks, mut siitä on tullut jo tapa. :)


Photobucket
Tässä vielä lähikuva päivän meikistä! Pahoittelen silmäpusseista, mut ei vissii Esan kanssa olla nukuttu. :D JA muuten, kaikille ihan vaan tiedoks että meidän suhteessa minä oon se aamuvirkku ja iltavirkku, eli voisin valvoa illalla/yöllä ties kuinka pitkään ja oon MELKEIN aina aamulla ennen Esaa herännyt. :D Esa on semmoi unikeko, että se nukkuis vaikka 12h joka päivä jos olis mahdollista mut mä aina herätän sen jos oon aamulla pirtee njäh njäh! ;P


Photobucket
Simmut kiinni. :) Käytin vaaleaa luomiväriä, joka on myös meikkivideollani, ja muutenkin lähes sama meikki kun siinä videolla niin en lähde enempää selostamaan nytten.


Photobucket
Tässä viel kuva siitä, miten mulla on oikeesti melkein aina hiukset kun en oo missään julkisella paikalla. :D Sit ne onkin kivan pörröset ku avaa ne! Esimerkiks olin käynyt edellisenä iltana suihkussa ja pesin hiukset, sitten laitoin nutturalle ja aamulla kun ne oli kuivunu 100% nii oli kyl semmonen pehko että huhhhuh!:D Kastelin harjan vedessä ja yritin jotenkin saada hiuksia asettumaan ja onneks suht hyvin siinä onnistuinkin..


Photobucket
Tässä kuvaa kun hiukset suht koht saatu näyttämään semmoselta et kehtaa jonnekin lähteä! Onhan ne vielkin noissa kuvissa aika pörröset, mut mun mielestä ne on vaan kivat kun vähän laineikkaat eikä ihan tikkusuorat.


Photobucket
Muutama naamakuvakin mahtui joukkoon! :D


Photobucket
Kikkurapäääääää. :P Okei ei noi oo kiharat, enemmänkin laineet.


Photobucket
Päällä mulla oli melko tylsät vaatteet mut en tajunnut ottaa mitään kivaa Esalle mukaan, kun se tuli vähän niinkun yllätyksenä että mennään syömään. Ei oltu mitään siitä puhuttu, Esa vaan ehdotti mulle et käviskö jos mennään. Ja tottakai mä suostun, sillä ravintolaruoka kelpaa aina nom nom!


Photobucket
Päällä siis oli:
Neule: H&M
T-paita: GinaTricot
Housut: Seppälä
Korut: Glitter ja Nomination
Kaulakoru: Äitin työkaverin tekemä


Photobucket
Toi kaulakoru on musta tosi kaunis, mutta yks huono puoli siinä on. Kun se on itse tehty niin se 'siima' mihin noi helmet on kiinnitetty on jotenkin jännä, kun noiden helmien välistä tulee semmonen lyhyt pätkä sitä siimaa, ja se hiertää ikävästi kaulaa, jos on avonaisempi paita. Sama kävi lauantaina kun mulla toi oli päällä ja jouduinki yhdes vaihees ottamaan sen kokonaan pois ku sattu niin paljon. :( En tiiä uskaltaako sitä siimanpätkää leikata poiskaan, ettei koko koru mee pilalle!


Photobucket
Hello kittyyy. :) Noi sukat sain Miralta joululahjaks, tykkään Hello Kittystä paljon ja noi on tosi söpöt ja lämpimät. :) Noiden kanssa kun oli viel Uggit jalassa niin oli kyl Jumbossa jaloilla melko kuumat oltavat. :D Ja itsehän en siis uggeja omista, vaan lainasin Esan äidiltä niitä, koska en ois tarennut millään omilla kengillä -23 asteen pakkasissa.


Photobucket
Loppuun vielä hieno taidekuva! ;)


Ja jee 60 lukijan raja mennyt jo rikki! <3 Oon tosi ilonen siitä. :) Laittakaa ihmeessä postausehdotuksia kommentteihin, niin voin ehkä toteuttaakkin jonkun niistä.. ;)
Heippa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti