2/06/2012

Rankkaa olla lukiolainen

Textini--5_large

Oon taas tänään kärsinyt syvistä ahdistuskohtauksista ylioppilaskokeiden takia.. Tuntuu, että 24 tuntinen päivä ei riitä mihinkään, eikä aikaa tunnu yksinkertaisesti olevan kaikelle mitä haluaisi tehdä. Lukeminen tuntuu ihan mahdottomalta haasteelta, mutta silti oon itteni osannut jotenkin patistaa kirjojen pariin. Eikä loppua tunnu näkyvän vielä ihan hetkeen, sillä ylioppilaskokeet on vasta alkamaisillaan. Perjantaina olisi ensimmäinen koitos tiedossa, nimittäin äidinkielen tekstitaito. Onneksi ei tarvii siihen lukea paljoakaan, koska äidinkielessä testataan vaan kirjoittamisen taitoa eikä siihen ees vois pahemmin opiskella. Silti mua ahdistaa kaikki koulujutut ja pelko siitä, etten pääse lukiota läpi on melko suuri. En ees tiedä miksi panikoin kaikkea tällasta niin kauheen paljon, ja haluaisin päästä tavastani eroon mut en vaan voi sille mitään!

School+work+_large


Tää kauhee kouluangsti johtuu myös siitä, että huomenna on matikan prelit. :( Elikkäs siis harjotus ylioppilaskokeet. 6h pitäis matskua vääntää auditoriossa ja siitä sitten kotiin. Onneks vielä ei oo oikea ylioppilaskoe edessä, mut toikin tuntuu jo tosi ahistavalta mun mielestä. ;P Oon viime viikolla lukenut matikkaa maanantaista asti, ja tänäänkin vietin päivän matikan parissa. Eipähän tarvii kouluun mennä niin ehtii sit keskittyy täysillä lukemiseen! Oisin ainakin omasta mielestäni voinut valmistautua tohon preliin enemmänkin, mut hei mulla on myös muukin elämä kun koulu ja mun täytyy saada elää sitäkin elämää joskus! Esimerkiksi viikonloppu meni Vantaalla, ja se on ihan ymmärrettävää ja sallittavaa mun mielestä.


Foto2589_large


423913_10150573415089911_589739910_8796574_150589637_n_large

Huomisen prelin jälkeen mä teen muita abijuttuja mun kavereiden kanssa, ja pidän vapaata koulujutuista. Keskiviikkona sitten taas kirjat naaman eteen. Onneks mulla on kuitenkin kannustavia ihmisiä elämässä, joiden avulla jaksaa. :) Esimerkiks Esa on niin ihana kun se sanoo että kaikki menee ihan varmasti hyvin ja lupasi pitää mulle peukkuja huomenna.<3 Ilman tällasta läheisten tukea olisin varmasti paljon paljon enemmän paniikissa ja peloissani, mut tollaset pienet asiat onneks auttaa ainakin mua. :)

Adee21991852da0420e1c8b948aa72f7_large


6757_large

Mutta tänään ei muuta kummempaa mulle oo kuulunutkaan kun lukemista ja lukemista ja kotona oleskelua. :D En ees salille viittinyt mennä kun aattelin et sekin aika säästyy lukemiseen.. Onko musta tulossa ihan sekopää näiden ylioppilaskokeiden kanssa?? Huomenna kyl olis tarkotus mennä taas jumppaan, ja innolla ootanki jo että pääsee purkamaan ylimääräsen energian sinne. :D Muutenkin olis ihana pitää joku itsensä hemmottelu päivä tän kaiken kiireen keskellä ja aijonkin sen varmaan joku päivä toteuttaa! Varmasti piristää ja tekee hyvää tän kaiken kiireen ja hössötyksen keskelle..


Tumblr_lu33zqzors1qe9or5o1_400_large


Tumblr_lywj4ue0rm1r8ubpso1_500_large

Nyt on mun aika kuitenkin suunnata nukkumaan ja jännäämään huomista, onneks kohta sekin on ohi! Ja sitten on taas yksi yö vähemmän kun pääsee kullan viekkuun taas.<3
Hyvät yöt kaikille! :)
kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti