2/24/2012

ai mikä otsikko

Hejsan! Nyt oon taas täällä Vantaan puolella viikonlopun ajan. :) Niistä laivakuvista sen verran, että niiden kanssa voi mennä vielä aikaa, koska en oo kunnollisia kuvia vielä keltään saanut. Pitää kysellä vielä parilta kaverilta niistä, mutta jos niitä ei tuu ni sit ei voi mitään..

Onnistuin eilen kuvaamaan vielä kotoa pari asukuvaa ennenku lähdettiin junalla tänne päin. Illalla innostuttiin kokkailemaan murun kanssa, ja ostettiin jo ekat pääsiäismunatkin. :D Vaikka siihen on vielä piiitkä aika! Mutta kun kaupassa ne oli jo myynnissä ja teki mieli niin oli pakko ostaa. :) Tänään mennään saunaan, ja kattellaan illalla telkusta ohjelmia. :) Ostettiin myös semmonen american pancake jauhosekotus, johon pitää vaan lisätä maito ja paistaa! Olis kiva päästä kokeilemaan tänään niitäkin. ;D


Photobucket
Mulla oli pieni vaatekriisi, enkä ees oikeen tiiä miks. :D Piti eka laittaa toi musta paita, mut sit tulinki toisiin ajatuksiin. Ehdin kuitenkin jo pyytää murua ottamaan kuvia tästä ekasta asusta, niin aattelin että kaipa nääkin voi tänne laittaa. :)
Ja ompa muuten ilonen ilme mulla.. Oisin voinu toki hymyilläkin, mut en ilmeisesti jaksanut. Onhan se tosin ymmärrettävää miten paljon vaaditaan voimia suupielien kohottamiseen! T. Mörrimöykky

Photobucket
Mun oma vauva. <3


Photobucket
Ja tässä kuvassa sitä hymyä löytyy vähän liiakseltaankin :D Kun neutraalit ilmeet ei vaan oo se mun juttu! Osaan olla överi tai vajari, mutta missä neutraali? Keskitien löytämistä odotellessa..


Photobucket
Onneks ankkanaama pelastaa päivän. :) Menin sit pikaseen vaihtamaan paitaa, koska mulle tulee joskus sellasia äh en haluukkaan laittaa tätä- fiiliksiä. :P Mut kyl toi valkonen paita ainakin mun mielestä on kivempi. Ja joo nää kuvat on nopeesti puhelimella. en jaksanut kameralla enää ottaa. :D Ja muutenkin kun yritän aina kuvata ton saman peilin kautta ni kameralla ne kuvat näyttää ihan sikatummilta ja huonolaatusilta. :( Vaikka ei tossa puhelimen laadussakaan oo kehumista mut ainakin valosempia kuvia!


Photobucket
Korujakin löyty, niinku aina! (: Oon asustefriikki ja onki ollu semmonen tunne lähiaikoina että pitäs lähtee korushoppailemaan!


Photobucket
Paita: KappAhl
Housut: GinaTricot
Sormus: GinaTricot
Kaulakoru: En muista :DD
Kello: JetSet
Käsikorut: Vila


Photobucket
Haluaisin hiuksiin lisää vaaleita raitoja, sillä oon tykästyny niihin tosi paljon! :) Olis myös kiva kokeilla semmosta ns. liukuvärjäämistä, että latvat olisi vaaleammat kuin tyvi..


Photobucket



Photobucket
Lähilähilähikuvaa naamasta! Yritin muokkaillakkin, mutta en menis ihan takuuseen noista mun kuvankäsittelytaidoista. :DD


Photobucket
Tälläsen pääsiäismunan mä sain <3 Voitte varmasti kuvitella, miten into puikeena olin, kun näin tän kaupassa! Hello Kitty on mun iso rakkaus, joten oli pakko ostaa. :3


Photobucket
Olin kun 5-vuotias pikkutyttö tätä avatessani. :D Tosi kivoja ja sulosia juttuja kyl. Paitsi toi ympyrän muotonen boksi jossa oli purkkaa.. Se purkka oli niin sitkeetä että meinas leuat mennä! Eikä ollu mitään kovin hyvääkään, mut eipä se mun maailmaa kaada. :)


Photobucket
Sieltä pinkistä muovisesta rasiasta paljastu minikarkkeja ja tällänen. <3 Mulla on jo noin 20 tällästä mini Hello Kittyä mun ikkunalaudalla ja sain just uuden tulokkaan. ;) Pitää hommata lisää tilaa noille, koska ei meinaa ikkunalauta enää riittää :DD


Photobucket
Sain junassa blogeja lueskellessani yhdestä toisesta blogista idean fiestasalaatin tekoon. :) Ja tottakai ostettiin ainekset sen tekoon ja voi naminam että oli kyl hyvää! Tänään vielä pääsee sillä herkuttelemaan, koska tehtiin aika paljon sitä salaattia ja jauhelihaakin jäi vielä.


Photobucket
Musta tulee seuraava Masterchef ainakin ton annoksen ulkoasun perusteella!! Tai sitten ei.. :)

Ens viikolla pitää taas palata tylsään todellisuuteen ja lukea ylppäreihin.. en ees halua ajatella sitä vielä, koska mulla ei oikeesti oo motivaatiota _yhtään_ ja tiedän, että puhun tästä aiheesta usein, mut se on vaan yks aika ajankohtanen juttu tällä hetkellä mun elämässä joten tulee väkisinkin ympättyä sitä aihetta aina blogiin. :D Koittakaa siis kestää!

Mutta eipä sen kummempaa asiaa tällä kertaa, viettäkää kiva viikonloppu ja palaillaan taas pian!
Heido♥



8 kommenttia:

  1. Toi valkonen paita on kyl kiva ((:: Ja sopii hyvin noitten housujen kanssa! Paljon kivempi kun musta ;)

    VastaaPoista
  2. Oon kyl samaa mieltä! :) Ja oon muutenki meinannu unohtaa ton ihanan paidan olemassaolon :c

    VastaaPoista
  3. ihanat housut (: sulla on hienoi kuvii ja muutenki sun blogi on tosi eloisa :D käyppä kurkkaa mun omaa (: http://diamondkindom.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ! Itekin tykkään noista housuista :) täytyy käydä katsomassa sunkin blogi.

      Poista
  4. tosi kiva tää sun blogis ja hienoja kuvia, oot sikanätti myös!

    jos kiinnostaa, käy tsekkaa munkin blogi :)

    http://eetus-reign.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kiitoksia :) ! Pitääpi käydä kurkkaamassa sun blogi myös.

      Poista
  5. ihanat noi pinkit farkut ! ::D ps oon kateellinen tosta iphonesta, kelpais mullekki ! ::D

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään iteki tosipaljon niistä (; Sain ton puhelimen jo kesällä synttärilahjaks ja en oo kyllä ainakaan vielä kyllästyny! Hyvä synttärilahjavinkki sullekin sit ;)

      Poista