2/14/2012

Happy Valentines day!

Heippa ja hyvät ystävänpäivät kaikille! <3 Mä en mussun kanssa sitä päässyt viettämään, koska se on Vantaalla ja mä täällä kotona. :( Mut sovittiin, että kun viikonloppuna nähää ni vietetään myöhästynyttä ystävänpäivää, heh. ;D Tää päivä mulla menikin shoppaillessa Miran kanssa, etittiin vaatteita abiristeilylle. 4 tunnin turhamainen kiertely 10 cm korkkareissa alko tuskastuttaa, varsinki ku mä en meinannut löytää mitään. :D Spirit storesta sit lopulta tarttu silmään semmonen vaaleanpunanen 'pitsimäinen' toppi/mekko. Sovitin sitä nopeesti, ja koska se vaikutti kivalta ni kiikutin sen kassalle. Hintaa oli 40 euroa. Kotona sitte sovittelin sitä paremmin asusteiden ja korkkareiden kanssa ni se näytti vielä kivemmalta ku kaupassa. ;D Ihan tyytyväinen oon että ostin sen!


Photobucket

Sori huonoista kuvista, mutta toivottavasti saatte selvää. :D Toi on kivemman näkönen päällä, kun tollee lattialla.. Mut näätte sen sit mun päällä vasta abiristeilykuvien parissa!

Photobucket


Käytiin mäkkärissä syömässä (nomnom) ;) Ja ku pääsin kotii, ni sovittelin tota mekkoa, aloin tekee pari abijuttua penkkareita varten ja ehdin vähän lukea psykologiaaki. :) Kiireinen päivä ollut tänään mut sille ei voi mitää! Huominen kanssa kiireistä, mutta torstaina onki juhlinnan vuoro! Ja perjantaina pääsee kullan kainaloon taas, eli paljon kivaa tiedossa.<3

Tässä muutama kuva tältä päivältä:


Photobucket
Asukuvat otin taas puhelimella, koska sillä on jotenki helpompi kuvata peilin kautta :D Näkee hyvin näytöltä miltä se kuva tulee näyttämään!


Photobucket
Päällä oli:
Pitsipaita: Lindex
Toppi: GinaTricot
Farkut: GinaTricot
Sormus: GinaTricot
Muut korut: Glitter


Photobucket
Oon tykästyny tohon pinkkiin huulipunaan! :) Pitää vaa käyttää sitä useammin, että tottuu punasempiin huuliin, ku en tosiaan ennen oo pahemmin huulipunaa käyttäny.


Photobucket



Photobucket
Silmämeikki oli tällänen! Eroaa vähän arkimeikistä siten, että laitoin sinistä luomiväriä alaripisen alle ja tummempaa ulkonurkkiin. Piristää ihan kivasti ainaki mun mielestä. :)


Photobucket
Pari naamakuvaa kameralla peilin kautta. :D En osaa vissii enää kuvata normaalisti, ku kaikki kuvat peilinkautta! Iik. ;D


Photobucket
PS. Älkää välittäkö mun sotkusesta huoneesta! Järjestelin sitä tänää yhes vaiheessa, mut ois varmaan pitäny jo sillon ennenku otin noi kuvat. :D:D Huomenna sitte siivoan kunnolla.


Photobucket
Naminam ;) Ei vaan oo mulle noi karkit, vaan penkkareita varten. :)

Huomenna sitten oliskin siivousta tiedossa, ja Mira tulee meille ni teen meille molemmille kynnet. :) Illalla kuuden maissa mennään koululle, missä laitetaan paikat kuntoon penkkareita varten, ja siinäpä mun huomisen päivän hommat. ;D

Mutta nyt heipat <3
PS. Tein tän postauksen 2 kertaa, ku netti kaatus just ku olin saanu tän valmiiks ekan kerran. :D Pikkasen turhauttavaa, mut ei voi mittää!

4 kommenttia:

  1. Ihana toi vaaleenpunanen pitsimekko! <3

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos, joo onhan se ihana vaikka aluks epäröinki sen ostamista :)) ♥

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva sun blogi:) sait uuden lukijan!

    http://oneway2life.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. hihi kiva kuulla, että liityit lukijaksi. :))

    VastaaPoista