2/26/2012

Ruoka on mun kaveri

Viikonloppu taas oli ja meni. :D Tulin tänään kotiin, kun porukat oli käymässä ikeassa ni ne haki mut samalla Esalta. Oli ihanaa olla taas pidempi aika yhdessä, mut kouluhommat kutsuu huutavasti ni pakko palata niiden pariin.. Ens viikolla tsemppaan lukemisten kanssa oikeen kunnolla! Mentiin siis torstaina junalla vantaalle, ja viikonloppu meni ruokaa tehdessä ja ohjelmia ja elokuvia katsellessa. :) Aika rauhallinen viikonloppu oli.<3

Joka ilta tuli valvottua myöhään, kun katottiin canaleilta kaikkia leffoja ja ne kesti niin pitkään :D Eilen illalla katsottiin Shutter Island (Suljettu Saari) Oon sen nähny aikasemminki, mut on se vaan niin hyvä leffa et kun sitä jää hetkeks kattomaan ni pakko katsoo loppuun asti! Vaikka meinasin lopussa nukahtaa ku kello oli jo niin paljon sillon. Mut mussun viekkuun oli kiva simahtaa. <3

Ikävä on taas, mutta torstaina nähdään onneks. :) Meillä on nyt hiihtoloma täällä ja mennään varmaan perheen kanssa käymään jossain laskettelukeskuksessa. Meidän piti mennä viikoksi rukalle, mut suunnitelmat meni myttyyn koska mulla ei oo oikeen aikaa olla viikkoa pois kotoa, kun pitää oikeesti lukea ylppäreihin. Harmittaahan se, mutta pakko laittaa asiat tärkeysjärjestykseen!


Photobucket
Hyviä kastikkeita! Olis voinut luulla että tehdään hampurilaisia tän kuvan perusteella, mut ei..


Photobucket
Sallaaddiii :) Mä tein! Samalla ku mussu hoiti muut ruokajutstkat.


Photobucket
Vähän epäterveellistäkin pitää olla viikonloppuna! Koska silloin hölläilläään! ;)


Photobucket
Nam nam :):) Noi kanafileet, mitä kuvassa näkyy bongattiin jääkaapista, ja lämmitettiin ihan mikrossa. Sitte vaan salaatti mukaan ja ranskalaiset ja tottakai toi hyvä tex mex kastike ni kelpaa!


Photobucket
Ja kokista juotavaks tottakai :)


Photobucket
Porukat oli ostanu mulle uuden lampun ikeasta wihii! Saa nähdä miten se mun huoneeseen sopii, mut oon aika varma et se on tota aijempaa parempi. :D Se on niin vanha jo, ja ärsyttää kun lamput palaa kokoajan ku siihen tarvii 3 lamppua mur.


Photobucket
Iso valkoinen pallo. Tarkempaa kuvaa en oikeen voi ottaa vielä. :D Sitten vasta, kun se on asennettu mun kattoon, eli varmaankin huomenna.


Photobucket
Miralle tein tollaset laivakynnet abiristeilylle. :) Vähän myöhässä tää kuva, mut aatttelin kun tässä postauksessa on muutenkin vähän kaikkea sekavaa, niin voin nyt laittaa nää kuvat tähän myös. Noi näyttää ihan Miran aidoilta kynsiltä, vaikka siinä on tekokynttä 3/4 osaa kynnestä.


Photobucket



Photobucket
Näin hehkeeltä mä näytin tänään! Huomatkaa ironia sanassa hehkeä :DD

Heippa♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti