2/08/2012

Asukuvia ja ostoksia

Moipsis! Huhhuh tällä viikolla on ollut aika paljon kiireitä, sillä on täytynyt hoidella paljon abiasioita ja lukea ylppäreihin.. :P Noh, onneks kohta on viikonloppu ja pääsee hetkeksi huilahtamaan. :) Tänään kävin koululla abijuttujen merkeissä, harjoteltiin tanssi meidän penkkareihin ja huomenna kai taas lisää juttuja koululla luvassa. Oli kuitenkin pakko tulla päivittämään blogia kaiken tän kiireen keskellä, sillä mä haluan kuitenkin olla myös aktiivinen tän blogin suhteen!

Mulla oli tänään kivat vaatteet päällä ja olinkin jo innoissani ottamassa kameraa käteen koulun jälkeen, mut mun tuuria niin akku oli loppunu. :( En sit jaksanu alkaa sitä lataamaan kun oli takki päällä ja kengät ja oli kiire kauppaan, niin näpsäsin asukuvat nopeesti puhelimella. Laatu ei oo mitä parhain mut koittakaa elää asian kanssa. :D


Photobucket
Sain laittaa mun ihanat pinkit farkut jalkaan jee <3 Mun mielestä noi on vaan niin kivat, mut en tiedä sit mitä mieltä muut on!


Photobucket

Ulkona on niin kauheet pakkaset, että hyvä kun ees toppatakissa tarkenee. :D Toi takki on viime talvena ostettu vuokatista, ja voi että kun se on ihanan lämmin! Ja muutenkin oon ennen ollut toppatakkeja vastaan koska mun mielestä ne ei sovi mulle, mut oon alkanut lämmetä tolle takille. :)


Photobucket
Pari hassuu lähikuvaa c(:


Photobucket
Peace! Pitkästä aikaa sormus sormessa.


Photobucket
Päältä löytyy:
Takki: Luhta
Huivi: GinaTricot
Farkut: GinaTricot
Neule: H&M
Pantteritoppi: Only
Kengät: Dinsko
Sormus: GinaTricot
Käsikorut: Vila ja Glitter

Käytiin sittarissa ostamassa mun penkkariasuun pari juttua ja samalla löyty muitakin asioita, mille oli tarvetta. En aijo kertoa, mikskä pukeudun penkkareihin vielä, haluun pitää ihmiset jännityksessä ja vasta penkkareiden alla voin ehkä paljastaa! ;) Mut osa noista jutuista mitä sittarista ostin, tulee kyllä tarpeeseen sitä asua ajatellen!

Photobucket
2 Huulipunaa! Toinen on arkikäyttöön ja toisella voi ehkä olla tekemistä mun asun kanssa.. ;)


Photobucket
Oon pitkästä aikaa halunnut tollasen vaaleanpunaisen huulipunan ja vihdoinkin löyty täydellinen väri! Lumene Natural Code numero 8 Sweet pink. :) Toi tummanpunanen on puolestaan nro 15 Vintage red. En oo koskaan uskaltanut punasta huulipunaa käyttää, mutta eihän sitä koskaan tiedä jos nyt vaikka uskaltautuis..


Photobucket
Mun puuteri on lopussa, joten ostin uuden jo valmiiks. :) Ollut toi sama jo kauan käytössä ja toimii mulla erinomaisesti.


Photobucket
Tekoripset jeee. ;D En oikeen osaa käyttää tekoripsiä kuin juhlissa jne, mutta arkena en jaksa vaivautua niitä laittelemaan. :) Eli noikin on penkkariasua varten!


Photobucket
Ja sitten nää, mitä tarvin; Uus höylä sheivaamiseen, käsirasvaa ja suihkugeeli!


Photobucket
Ostin myös pinsetit, sillä oon monesti huomannut että esim Esalla pitää nyppiä kulmakarvoja ja omat pinsetit on kotona, kun meillä ei oo vissiin kun yhet? Ni nyt on sit omat joita säilytän mun meikkipussissa. :)


Photobucket
Namnam tikkareita! Karkkinälkään popsin noita, sillä haluun välttää karkinsyöntiä viikolla. :D Mässäillään sit Esan kanssa kunnolla vkl ;) <3


Aamulla heräsin vähän aikasemmin, niin oli kiva laittautua ajan kanssa. Tein pitkästä aikaa eyeliner-rajaukset silmiin, ja oonkin jo unohtanut miten kivoilta ne näyttää! :D Pitäs jaksaa useamminki herätä aikaseen, niin olis mukavasti aikaa meikata huolellisemmin.


Photobucket
Kesti hetken tehä noi rajaukset, kun käsi vähän täris. :D En oo pitkään aikaan tehny niitä niin oli taas vähän totuttelemista.


Photobucket
Mut onneks jaksoin tehdä, sillä näyttää mun mielestä tosi kivoilta ja avaa silmää enemmän. :)


Loppuun vielä pari nassukuvaa:

Photobucket
Uutta huulipunaakin laitoin, mitäs ootte mieltä sopiiko vai ei? :D Omasta mielestäni näytän vähän oudolta, kun en oo tottunut siihen et on huulissa mitään muuta kun rasvaa mut täytyy totutella!


Photobucket

Nyt meen lukemaan ja illemmalla salille zumbailemaan! :) Jeeee!
Heippa♥
PS. Heittäkää mulle kommenteilla postausehdotuksia! Haluan tietää, millaisia postauksia te lukijat haluatte mun toteuttavan. :))

4 kommenttia:

  1. Sulla on kiva blogi ja oon seuraillu jo vähän aikaa. Toi pinkki huulipuna sopii sulle tosi hyvin ja näyttää ihan sun huulien omalta väriltä :)
    Oot oikeessa, toi rajaus avartaa silmää selkeesti ja mullakin käsi tärisee kun mikäkin aina :D

    jos mitenkään kiinnostaa, käy tsekkaan mun blogi http://mmillli.blogspot.com/ :>

    VastaaPoista
  2. Hih kiitos! Jep onneks toi sävy on aika luonnollinen, en varmaan ees osais käyttää mitään räikeää huulipunaa.. :P Rajauksien tekeminen on vaikeeta varsinkin kun viime kerrasta on jo jonkun aikaa. :D
    Käyn tsekkaamassa sun blogin kans :)

    VastaaPoista
  3. Oi sulla on tosi kiva blogi ! :) Ja toi huulipuna sopii hyvin !

    http://janspaqqi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Hihi kiitos kiva kuulla että tykkäät. :))

    VastaaPoista