2/27/2012

Uudet kengät on onni

Tänään on ollut taas toiminnantäyteinen päivä! Heräsin 11 jälkeen siihe, että äiti tuli pomppimaan mun sängyn viereen ja hyppi mun viereen. :DD Ihan perus. Noh olin sopinut että nään Emmiä pitkästä aikaa jee! :) Ne tuli puolen päivän maissa sen poikaystävän kanssa hakemaan mua autolla ja sit mentiin kaupunkiin josta jatkettiin matkaa Emmin kans kahdestaan.

Käytiin kiertelemässä kauppoja, tai no oikeastaan vaan seppälää, koska Emmillä oli lahjakortti sinen ja se halus käyttää sen. :) Sen jälkeen mentiin salaateille kahvilaan, ja käytiin vielä kirppiksellä. Tein pari tosi ihanaa löytöä, mutta ei mennä niihin ihan vielä. ;) Kotiin tulon puol 4 maissa ja serkut tuli nopeesti käymään meillä. Sitten syötiin ruoka ja aloin lukemaan psykologiaa. Elikkäs ihan kiva päivä takana päin!

Oon myös ottanut ahkerasti kuvia päivän tapahtumista, eli olkaa hyvät!


Photobucket
Aluksi päivän asua! Pakkasta ei juurikaan ollut, joten pysty laittamaan kevyemmän paidan päälle. Jouduin tekee aamutoimet pienessä kiireessä muutenkin, niin ei oikeen ehtinyt jäädä aikaa valita asua. Nappailin vaan vaatekaapista jotain ja yhdistin :D


Photobucket
Ja kuvat sponssaa iPhone, koska kiire ja kamerasta oli akku taas vaihteeksi loppu. :D En jaksa ees vaivautua temppuilemaan kameran ja peilin kanssa, koska lopputulos on mun tilanteessa usein huono.


Photobucket
Ja vielä kuvaa päällysvaatteissakin. :)
Takki: Mango
Huivi: Otettu jostain vanhasta takista. :D
Karvaliivi: Ichi
Raitapaita: GinaTricot
Housut: GinaTricot
Kello: JetSet
Laukku: GinaTricot


Photobucket



Photobucket
Seppäläkiertelyn jälkeen namisalaatit eessä! :) Kyllä maistui. Tuolla paikassa oli kiva kun sai valita kaikki ainekset ite, mitä salaattiinsa halusi. Eikä ollut kovin kallistakaan. 5 euroa maksoi! Mulla kanaa ja Emmillä lohta.


Photobucket
Emmuli.<3


Photobucket
Kirpparilla kun kierreltiin, niin aloin sovittamaan kenkiä ja Emmi huomas, että mun vanhoista kengistä on korko halki :O En ite ollut tota ollenkaan huomannu ja olin tosi harmissani, koska mulla ei oo kun noi yhdet kiilakorot ja nyt nekin meni sit rikki.. :( Eikä tollasta pysty oikeen missään edes korjaamaan.


Photobucket
Mutta onneks onni kävi onnettomuudessa, kun kierreltiin kirpparilla! Ja tästäkin saan kiittää Emmiä :DD Se löyti mulle tosi tosi tosi ihanat Nellyn kengät ja vielä kiilakorot! Mä sit menin innoissani sovittamaan niitä kun oli viel oikeaa kokoa ja se olikin rakkautta ensi silmäyksellä <3


Photobucket
Hintaa näillä ihanuuksilla oli 15 euroa. Ei mun mielestä paha nellyn kengistä, kun ne on kuitenki aika kalliita plus postikulut jne jne. Kassalle menin iloisin mielin ja sain samantien uudet kiilakorkokengät vanhojen tilalle. Kyllä oon nyt tyytyväinen. :)


Photobucket
Korko on vähän pidempi, mutta se ei mua haittaa koska oon alkanut tykkäämään pidemmistä koroista. :) Näyttää paljon kivemmilta ja naisellisimmilta, kun on enemmän korkoa kengissä! Ja noissa on aika lämmin vuoraus sisältäkin päin eli menee myös talvipakkasilla.


Photobucket
Siinä sit viel hetken kateltiin rekkejä ja mukaan tarttu myös tällänen zaran karvaneule. :) Hintaa oli 6 euroa. Tosi kivan näkönen päällä, ja vaikka talvi onkin loppupuolella jo nii kylmiä ilmoja on kyl tiedossa vielä! Mietin aluks että ostaisko vai ei mutta kassalle se lopulta meni kans. Ja hyvä vaan että meni :D


Photobucket
<3
Ite tosi harvoin kirppiksillä käyn, en ees tiiä miks. :D Mutta tän käynnin perusteella rupeen todellakin käymään useammin! En olis oikeesti ikinä uskonut, että noinkin ihaniin juttuihin voi törmätä siellä. :) Ja mikä tuuri, että kengätkin oli just mun kokoa! Oon kenkäfriikki, joten toi asia piristi hurjasti mun päivää. :):):)


Photobucket
Tässä vielä pari naamakuvaa uusien kenkien iloisesta omistajasta!


Photobucket
xoxo :)


Photobucket
Yritin taas muokkailla.. :D


Photobucket



Photobucket
piupau!

Nyt meen jatkaa lukemisia, ja huomenna mennään Miran kanssa kirjastoon nörtteilemään ahkeria kun ollaan. ;D Palaillaan varmaankin huomenissa mussut. <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti