1/06/2012

Vuosi 2011

Oon nähnyt tällasia kyselyitä monien muidenkin blogeissa, joten aattelin itekin tehdä! Sori että tää tulee tälleen jälkijunassa, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan :)

IHMISSUHTEET:

01. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? Olen, muunmuassa maailman ihanimman poikaystävän. <3

Photobucket

02. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? Jep, nimittäin ollut poissa kotoa enemmän kun yleensä oon ollut. Esalla on mennyt mukavasti viikonloppuja ja yhteisiä lomia, mutta ollaan me meilläkin vietetty aikaa. Yritetään olla tasapuolisesti molempien luona, ja aika hyvin ollaan siinä onnistuttu. Olen myös ollut ylioppilaskirjotuksissa, joka oli aluks hirveen pelottavaa, mutta skarppasin mahdollisimman hyvin!

Photobucket

03. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? Kyllä olen ja vieläkin oon onnellisesti ton yhen hömpän kanssa. <3

Photobucket

04. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? Se jännitys, kun tapasin Esan ekaa kertaa ja sitten kun huomasin miten hyvin tuun juttuun sen kanssa. Lopulta rakastuin ja tässä sitä ollaan! En kadu hetkeäkään. :) Esan kanssa varmaan olen saanut suurimman osan mun parhaista muistoista tältä vuodelta. Kaikki ihanat hetket sen kanssa on korvaamattomia mulle. Myös kaikki kavereiden kanssa vietetyt illat ja naurut on ihania muistoja tältä vuodelta! Ja tottakai pikku matkustelut perheen kanssa muunmuassa vuokattiin.

Photobucket

05. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? Pikku riitoja on aina välillä ollut, mutta ei onneks mitään sen suurempaa. :) Pidän mun ystävistä kiinni ja oon mukava niille ihmisille, ketkä on mukavia mulle!

Photobucket

MINÄ:
01. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? Kyl mä uskoisin, että oon kasvanu henkisesti jonkun verran. Osaan pitää huolta itestäni, enkä oo enään sellanen riehakas teini, mitä olin vielä pari vuotta sitten. :D Oon 'rauhottunut' jos toi on oikea sana.

Photobucket

02. Oletko lihonut? En mä kai oo. Karppaamisen myötä laihduin 5 kg, mut en tiedä onko ne kilot tullu takasin.. :D

Photobucket

03. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? En oo, enkä haluakkaan saada. :D Julkisilla paikoilla pitää käyttäytyä !

Photobucket

04. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? En oo ollut. :D Enkä varmaan osaiskaan mennä leffaan yksin.. Jotenki se on sellanen sosiaalinen juttu, että pitää olla kaveri tai kavereita mukana. Mut voishan sitä joskus kokeilla..

Photobucket

05. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? En oo.. Haluaisin ihan sikana ottaa korvakorut, mutta oon tosi neulakammonen ihminen että pelkkä rokotuksissa käyminen tuottaa mulle ihan kauheet paineet. En tiedä mikä siinä on ja haluaisin voittaa mun pelon. Mira on yrittänykki suostutella mua ottamaan korvakorut, joten ehkä mä vielä joku päivä uskallan... :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

RANDOM:

01. Kuka oli paras uusi tuttavuus? Ehdottomasti Esa!

Photobucket

02. Piditkö uudenvuodenlupauksesi? En oo luvannut oikeestaan mitään tälle vuodelle.. :D Ehkä siihen kesäkuntoon voisin pyrkiä.

Photobucket

03. Synnyttikö kukaan läheisesi? Ei tietääkseni. En oo varma synnyttikö mun kummisedän vaimo 2011 vai 2010.

04. Kuoliko kukaan läheisesi? Ei onneks.

05. Missä maissa kävit? Nyt täytyy sanoa että vaan Ruotsissa. :D I know, säälittävää mutta ei olla matkusteltu. Ehkäpä tänä vuonna sit.

06. Mitä haluaisit vuodelta 2012 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2011? Vähemmän koulustressiä, kivan kesätyön, paljon aikaa Esan ja kavereiden kanssa ja ehkäpä joku matka olis kiva. :)

Photobucket

07. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011? 28.5, jolloin me nähtiin ekan kerran Esan kanssa. :) 4.6, päivä jolloin me alettiin kunnolla seurustella. Ei silleen sovittu sitä että joo tänään aletaan, vaan mä halusin jonkun tietyn päivän, milloin voidaan juhlia kuukausipäiviä niin sovittiin että olkoon se 4.6. :) Tiedettiin molemmat jo silloin hyvin, että tää juttu tulee kestämään. <3

Photobucket

08. Vuoden suurin saavutuksesi? Varmaan syksyn ylioppilaskirjotukset.. :D Se, että pääsin kaikista aineista läpi, oli suuri saavutus mulle! Oon myös saanu mun matikannumeron nousemaan, joten kai siitäkin voi olla ylpeä. :)

Photobucket

Photobucket

09. …ja suurin epäonnistuminen? Hmmm.. Olisin halunnut kesätöihin pidemmäks aikaa kun 2 viikoks. Rahaa tarvitsee aina, joten toivotaan että tänä vuonna käy parempi tuuri!

10. Kärsitkö vammoista? En pahemmin. :)

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit? Uus puhelin, eli iPhone4. Tai no en ostanut sitä itse vaan sain synttärilahjaks. :) En sit tiedä mikä olis paras asia minkä itse oon ostanut... Varmaan vaatteet!

Photobucket

12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? Esan, kun se kestää mun ailahtelevaa mielialaa ja jaksaa tukea mua ja olla ihana <3 Myös kaikki ihanat ystävät, muunmuassa mun paras kaveri Mira sekä ne, jotka on mulle tärkeitä ansaitsee kiitoksen!

Photobucket

Photobucket

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta? Varmaan ihan oma käytös joskus. :D

Photobucket

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi? Vaatteisiin, laivareissuun, Esan luokse menemiseen ja mitä näitä nyt on. :P

Photobucket

Photobucket

15. Mistä innostuit eniten? Varmaan kuntosalilla käymisestä, sillä joskus saatoin käydä monessakin jumpassa yhden päivän aikana. Ens viikolla se rääkki taas alkaa!

Photobucket

16. Vuoden 2011 ihmiset: Esa, perhe, ystävät. :)

Photobucket

17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? Paaaaljon onnellisempi<3

Photobucket

Photobucket

18. Lihavampi vai laihempi? Ei varmaan sen suurempaa muutosta kumpaankaan suuntaan.

Photobucket

19. Rikkaampi vai köyhempi? Jaa-a, ehkä hitusen rikkaampi kun kesätöistä on tullut rahaa.. Mut on sitä kyl mennytki. :D En tiedä.

Photobucket

20. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? Säästäny aikaa itelleni. Oon menny ja tehny aika paljon viime vuoden aikana. Varsinki koulu vei paljon aikaa mun elämästä, mut se ei kyllä varmasti kaduta jos tulevaisuutta mietitään.

Photobucket

Photobucket

21. …entä vähemmän? Huolehtia omasta ulkonäöstäni. :D En yritä tavoitella täydellisyyttä, mut silti olisin voinut joskus ottaa rennommin.

Photobucket

22. Miten vietit joulun? Ihan kotona niinkuin aina. :)

Photobucket

23. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? Voisin palata takasin kesälomaan, jolloin ei tarvinnut murehtia koulusta ja sai olla Esan ja kavereiden kanssa mielin määrin! En varmaan kyllä muuttais mitään.. :)

Photobucket

Photobucket

26. Rakastuitko vuonna 2011? Kyllä rakastuin, eiköhän se oo tullut jo kaikille selväks. ;)

Photobucket

25. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli? Ei yhtään! En harrasta semmosia.

Photobucket

26. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit? Salkkarit ja Big Brother. Esan ansiosta oon innostunu myös Dexteristä ja Modern Familystä. :D

27. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? En mä kai vihaa? Tottakai on ihmisiä, jotka on satuttanut mua tavalla tai toisella, mut mä en halua kantaa kaunaa.

Photobucket

28. Mikä oli paras lukemasi kirja? En kyllä osaa sanoa.. :D En oo pahemmin kirjoja lukenut.

Photobucket

29. …entä musiikillinen löytö? En oikeen tiiä.. Kaikki uudet hyvät kappaleet, mitä soi radioissa on mun mieleen. :) ja oon innostunut kuuntelemaan vanhaa Béyoncea, mutta Béyoncea oon fanittanut jo kauan.

30. Mitä halusit ja sait? Sain ihanan poikaystävän, se oli ehdottomasti paras asia mitä voin koskaan saada.<3

Photobucket

31. Mitä halusit, muttet saanut? Halusin parempia tuloksia ylppäreistä! :D Keväällä sit..

Photobucket

32. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? Näitä on monia!

33. Mitä teit syntymäpäivänäsi? Heräsin Esan vierestä ja illemmalla juhlittiin meillä mun läheisten ihmisten kanssa! Oli kyllä mukava ilta. :)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

34. Ketä kaipasit? Ihmisiä, joita en kauheen usein näe!

Photobucket

35. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? Varmaan Esa ja perhe. :D

Photobucket

Photobucket

MUUTA:
01. Oletko joutunut tappeluun? En onneks..

02. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana? En nyt kyllä muista. :D Jotain pikku juttuja ehkä, mut ei mitään sen suurempaa.

Photobucket

03. Oletko juonut ”perseitä”? Oon mä pari kertaa humalassa ollut, mut en nyt voisi määritellä niitä 'perseiden vetämiseksi' En tykkää juoda humalanhakuisesti muutenkaan.

Photobucket

04. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? Nyt on pakko sanoa, että en kyllä pahemmin kadu mitään mitä viime vuonna on tapahtunut. :)

Photobucket


Photobucket

Peace&Love

xoxo Anniina

2 kommenttia:

  1. Oot niin kaunis ja muutenkin ihania kuvia!! (:

    http://aboutmeroosa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon :) Kiva blogi sullakin hei!

    VastaaPoista