1/30/2012

Monday=Shitday

Tiedättekö sellaisen päivän, jolloin mikään ei onnistu ja haluaisi vain jäädä sängyn pohjalle makaamaan? Mulla oli tänään sellainen päivä, ja toivoisin vaan että nää 24 helvetillistä tuntia olis mahdollisimman pian ohi ja huomenna koittais ehkä hieman parempi päivä! Ja tiedän, että moni teistä ajattelee että mitä mitä nyt yksityiskohtia kehiin, mutta olen pahoillani ja sivuutan tän kohdan. Sen verran voisin sanoa, että jos mulla ei olis Esaa, joka jaksaa kuunnella mua kun voin pahoin fyysisesti tai henkisesti niin olisin varmaan vajonnut maan alle jo kauan aikaa sitten! Vaikka mun muut ihmissuhteet ei aina toimisi, niin Esan kanssa onneks menee hyvin. <3 Sen verran voin vielä tähän loppuun valottaa että nyt menee jo hieman paremmin ku aijemmin tänään.. Mutta se siitä tämänpäiväisestä vuodatuksesta, mennään positiivisempiin juttuihin.

Käytin mun Ginatricotin lahjakortin torstaina, kun haettiin Esa lahdesta. Koko kauppa oli täynnä alennuksia ja halpoja hintoja! Kyllä se mulle kelpas :) Sain lahjakortilla farkut ja paidan, vaikka kortilla oli vain 30 euroa. Ostin myös toisen paidan, joka maksoi 12 euroa. Eli melko halvalla selvisin ja ite ainakin oon tosi tyytyväinen mun ostoksiin!


Photobucket
Tässä olis nää farkut :) 19.90 euroa maksoi. Ja kyllä ne on pinkit, mutta oon pitkään halunnut värillisiä farkkuja, varsinkin keväällä värikkäät vaatteet on kivoja. Mietin ensin otanko tummemmat pinkit vai nuo, mutta päädyin sit lopulta noihin! Aika kivat mun mielestä ja istuu täydellisesti.


Photobucket
Sitte tällänen raidallinen paita, joka makso 9.90 muistaakseni. Tästä oli paljon muitakin värivaihtoehtoja, mut koska ostin jo pinkit housut niin aattelin että haluun vähän hillitymmän värisen paidan. Ja Esanki mielestä toi oli paras väriyhdistelmä. :) Toi paita muuten sopii tosi ihanasti noiden farkkujen kanssa!


Photobucket
Orgaanista puuvillaa! Eli tosi ihanan ja kevyen tuntunen päällä :)


Photobucket
Sitten löyty viel tällänen tosi löysä 3/4 hihanen musta paita! Tää on aika lyhyt päällä ja semmonen ihanan lörppä! S-kokoa toikin, mut näyttää jättimäiseltä kuvassa. :D Toi vois käydä jopa bilepaidasta, jos asustaa kivoilla koruilla.. :) Hintaa oli 12,95 euroa.


Photobucket
Toi helma on tollanen 'erillinen'. Ei oikeen näkynyt ylemmässä kuvassa niin tässä lähempää kuvaa. Sivuilla kans menee semmoset jännät yksityiskohdat et se on läpikuultava sivuilta. Eli varmaan täytyy toppia pitää tuolla alla ;D


Photobucket
Joku oli taas sulonen <3 Oli pakko näpsii kuvia, kun Lennin kieli tulee aina ulos itestään kun se nukkuu. :)


Photobucket
<3


Photobucket
Tässä osasyy mun ärsyyntymiseen: Oon koko päivän melkein viettänyt psykologian kanssa, kun ylppärit lähestyy.. Noh ei ainakaan voi mua laiskaks väittää!!


Photobucket
Ja illalla oli sali :) Olin vaan zumbassa, älkää välittäkö noista ympyröinneistä. :D Zumba on kyllä ihan parasta liikuntaa, ei liian rankkaa ja sinne on aina kiva mennä kun saa tanssia hyvän musiikin tahdissa. Ehdoton lemppari kyllä noista ryhmäliikuntatunneista!


Photobucket
Tää kuva tiivistää hyvin mun tänpäiväsen fiiliksen! Oon ollut koko päivän jump-inissä hiusket sekasin ja ilman meikkiä. Ei vaan oo jaksanut panostaa ulkonäköön, eikä siihen oo ollut ees tarvetta kun salilla vaan kävin eikä siellä tarvii meikkiä.

Teen sen meikkivideon varmaanki torstaina, ennenku lähden Vantaalle ja lataan sen sitte Esan koneelta ku se on paljon parempi ku tää meidän kone. :D
Ja arvontaan ehtii vielä tänään ja huomenna osallistua, muistakaa siis kaikki käydä osallistumassa vielä kun ehtii!!


Heippa♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti