1/16/2012

Gina Tricotin uutuuksia




Kävin äsken ihastelemassa GinaTricotin nettikauppaa, ja voi jumantsuikkeli miten monta juttua sieltä haluisinkaan! Listasin tohon pikku kollaasin lemppareista, ja suuri osa onkin noista semmosia must-have juttuja mitkä aijon hommata heti seuraavan shoppailureissun aikana. :)

Ykkösjuttu on vaaleet farkut keävättä/kesää varten. Mulla ei oo yksiäkään vaaleempia farkkuja, jotka sopii lämpimimpiin keleihin, no tottakai tummat ja sinisetkin käy keväämmällä, mutta tajusitte toivottavasti mun pointin. Omistan jo sinertävämmät kristenit ginatricotilta, mutta noiden toi vaaleempi versio, mikä on tossa ihan alhaalla oikealla vaikuttaa kanssa aika kutkuttelevalta... :)

Sitte toiseks on värit. Mä haluan pukeutua ens kesänä muuhunki ku valkoseen ja beigeen, joten yritän nyt haalia mun vaatevarastoon mahdollisimman paljon eri värisiä paituleita! Toi sininen tunika on aivan ihanan värinen, just tollanen sulonen keväinen ja myös toi roosanvärinen napitettu paita olis ihana. Myönnän kyllä, että omistan paljon vaaleenpunasta ja pinkkiä, mutta hei, sitä väriä ei ainakaan allekirjoittaneella voi koskaan olla liikaa!

Yks asia mikä myös mun kevätpukeutumiseen kuuluu on korut. Tykkään käyttää koruja kyllä ympäri vuoden, koska ne korostaa ihanasti monenlaisia asuja ja tekee niihin kivoja pikku yksityiskohtia. Eli voisinkin melkein sanoa, että korut on mulla käytössä ihan kokoajan. :D Elikkäs koruvaraston täydennystä olisi myöskin mukava suorittaa.

Joku kiva pieni kaupunkilaukku tulis kans tarpeeseen, kun joskus tulee lähdettyä kaupunkiin vaikka ostoksille semmosen hervottoman veskan kanssa, joka on puolillaan tyhjä. Ja kaupungilta tullessa ostoskassit vie kanssa suuren osan tarvittavasta käsitilasta, joten ison laukun kanniskelu tuottaa mulle sillon vaan lisää päänvaivaa. Mulla on muutama kiva pikkulaukku, mutta voisin laittaa niitä myyntiin vaikka kirpparille, jos eksyisin johonkin uuteen kohtuullisen hintaiseen laukkumussukkaan.

Siinäpä oikeestaan se! En kaikkia noita juttuja jaksa tässä käydä läpi, mutta eiköhän noista kuvista nää aika hyvin mun lempparijutskat. :) Tällä viikolla jos ehtis, niin vois käydä kiertelemässä ja kattomassa jos ihan ostoskassiin joku noista ihanuuksista eksyis.. ;) Mitäs ite tykkäätte mun ginalöydöistä?


Ja loppuun vielä ilmotusta, elikkä kävin tänään ostamassa pari pikku juttua arvontaa varten, ja aijonkin toteuttaa sen varmaan jo huomenissa! Olkaahan kuulolla siis. :)
Heipsan♥



3 kommenttia:

  1. näinki sut tänää sittarissa :p

    VastaaPoista
  2. aijaa! :D Mä näin sen sun kaverin, mut en kattonu tarkemmin olitko sä siinä kans.

    VastaaPoista