1/25/2012

Loma alkoi!

Tänään mulla alko siis viikon loma jee! Koeviikko on lukiossa, ja koska mulla ei oo kokeita niin oon vapaalla. :) Pitää kyllä lukea ylppäreihin, mut ainakin saa nukkua pitkään<3 Huomenna haetaan Esa meille, ja pääsee taas 3 yöksi oman kullan viekkuun! Oon oottanutkin sitä jo kovasti, koska mun isossa sängyssä ei oo kiva nukkua yksin... Nukkumisesta puheenollen, mä olisin HUOM olisin tänään saanu nukkua pitkään, mutta meille tuli aamulla 9 maissa uudet jääkaapit ja hella, nii en sitten saanut unta ku iskä rupes niitä asentaa. Pötköttelin vähän aikaa sängyssä ja nousin sit ylös. :P Ainakin sai luettua psykologiaa hyvin, oon ylpee itestäni.

Otin yks päivä asukuvia, kun tulin koulusta itseasiassa se olikin mun vika koulupäivä. :D Huomenna pitää käydä viel pyörähtämässä koululla, kun käydään kattomassa äidinkielen prelien tulokset mut siinä ei onneks mee kauaa.


Photobucket
Neule: Vero Moda
Paita: H&M
Housut: Seppälä


Photobucket
Aika simppeli kouluasu, mutta toi paita on niin kiva ja siinä on kauniit yksityiskohdat ni tykkään siitä paljon (:


Photobucket
Kädestä löyty perus timanttikoruja.


Photobucket
Sit pari naamakuvaa ihanan ilta-auringon lomassa ;D


Photobucket
Täytyy käyttää ne vähäiset valonhetket kuvaamiseen mitä päivisin on, koska en tykkää keinovalossa otetuista kuvista yhtään :D


Photobucket


Eipä tässä mitään ihmeempiä tällä kertaa!
http://avecanniina.blogspot.com/2012/01/arvonta.html <-- Muistakaahan osallistua! Vielä 6 päivää aikaa!
Heippa♥


3 kommenttia:

  1. Ihana blogi ja kivoja kuvia sulla ja jään todellaki seurailemaan! :)

    Käy kattomassa mun blogia ja liity lukijaks jos tykkäät:

    http://todaymeandmylife-vivi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Moikka! Tää sun blogi vaikuttaa ihan mukavalta luettavalta ja katseltavalta, niin ryhdyn nyt lukijaks :) Jos kiinnostaa niin käy kattomassa munkin blogi.

    http://vanityclouds.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. vivii: Kiitos paljon, kiva kun liityit lukijaksi. pitää käydä tsekkaamassa! :--)

    Amoreux: Kiva kuulla että tykkäät ja jäit lukijaksi. :)) Käyn kattomassa sunkin blogin jossain vaiheessa!

    VastaaPoista