1/23/2012

Naamantai

Uusi viikko ja uudet kujeet! =) Maanantai lähti käyntiin koulussa 1 tunnin voimin, ylioppilaskokeisiin valmistautumisella ja salilla käymisellä. Alotin tosiaan jumpissa ravaamisen joulutauon jälkeen ja hyvää on tehnyt. Kesäkuntoa ajatellen ;) Ylppäreihin ei tosin olis innostanu alkaa vielä lukee, mutta reippaana tyttönä otin koulunjälkeen psykankirjat kauniiseen käteen ja alotin. Sain melkein koko kirjan luettua wuhuu :D


Photobucket
Ja perjantaina diskoveerasin uuden jutun! Mulla oli kauhee kiire kouluun, koska olin nukkunut aamulla pommiin ehhe.. :D Mulla on semmonen huono tapa että yleensä herätyskellon soidessa laitan sen pois päältä vaikka voisin toki laittaa torkkuakin. Okei yleensä tää taktiikka toimii, että hetkeks suljen silmät ja sit pomppaan ylös, mut pari kertaa oonki sammahtanu uusiks, ja siinä sitä sit ollaan! Perjantaina sit onnistuin tässä nukahtamisessa ja kiirehän siinä tuli. Vedin nopeesti hiukset hätäponnarille koska ei ollu aikaa niitä muuten laittaa. Ja mulla EI KOSKAAN ole ponnaria. :D Ihan oikeesti ei ikinä. Ja sain siitä vaa positiivista palautetta koulussa, nii laitoin nyt sitte maanantain kunniaks samanlaisen ponnarin. En tiedä sopiiko, oon vähän kahen vaiheilla mut ei ainakaa tarvii hiustenlaittoon kuluttaa aikaa. ;)


Photobucket



Photobucket
? Mitä tässä tapahtuu ? Jokin haukotuksen ja dramaattisen kauhuilmeen sekoitus veikkaisin. :D Oli pakko jakaa tämä, siis ihan pakko.


Photobucket
Onneks mun ihana vauva osaa hoitaa tän söpöilypuolen mun blogissa <3


Photobucket
'mamma nosta mut alas täältä!' Kattoo mua just sillä ilmeellä että jos en oo alas täältä NYT ni pissaan sun tyynylles :D:D


Photobucket
:3


Photobucket
Ja taas näitä muutoksen hetkiä, nimittäin Anniina ilman meikkiä! :DD Voi herrantuutelis sentään että on kaunista. Mun tummat silmänaluset varsinki! Näyttää että en olis nukkunu sataan vuoteen. :D:D Pitäs varmaan tästä edespäin valikoida vähän tarkemmin mitä tänne laittaa! Salille taisin olla lähössä tota kuvaa ottaessa..

Loppuun vielä ihanaa musiikkia kaikkien arkea piristämään! :)











PS. Arvonta on vielä noin viikon ajan käynnissä!! Tämän linkin kautta pääsee osallistumaan: http://avecanniina.blogspot.com/2012/01/arvonta.html käykäähän kaikki osallistumassa, niin olen iloinen <3
Heippa ja öitä kaikki! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti