6/07/2012

Pitkästä aikaa rakennekynnet!

Helloou kaikki 105 lukijaani! :) Mun stressikausi päättyi virallisesti eilen, ja nyt voin nauttia lomasta=töistä tässä seuraavan kuukauden ajan. :D Eli siis mulla oli eilen pääsykokeet malmilla. Menin sinne isukin kyydissä ja jännitys oli suuri! Kokeeseen olin valmistautunut lukemalla pari kertaa ennakkoaineiston läpi ja tekemällä muistiinpanoja. Mulla jää asiat paljon paremmin mieleen kun saan kirjoittaa ne omin sanoin paperille.

Automatkalla meinasin nukahtaa, koska en saanut edellisenä yönä juurikaan nukuttua jännityksen takia. Onnistuin kuitenkin selaamaan muistiinpanot vielä läpi pari kertaa ja sitten saavuttiinkin jo perille. Ihmisiä virtasi sisään kokoajan ja itsekin etsiskelin tieni muiden joukkoon. Odotusaikaa ennen koetta oli vajaa tunti, joten käytin senkin ajan hyödyksi lukemalla vielä kerran muistiinpanojani. Lopulta tuli aika etsiä oikea luokka, missä koe pidettiin ja menin sinne odottelemaan sisälle pääsyä.

Koe oli 3-osainen, ja siihen sisältyi paljon englanninkielisiä asioita ja loogista päättelyä. En osaa näin äkkituntumalta sanoa, miten koe meni mutta en oleta pääseväni sinne varmasti. Olisihan se upeaa päästä kouluun ensi yrittämällä, mutta minulle ei ole ongelmaa pitää välivuotta ja hakea uudestaan ensi vuonna tai syksyllä. Mutta odottelen tuloksia jännityksellä ja pidän peukkuja, pitäkää tekin! ;)

Tulin kokeen jälkeen Vantaalle Esan luokse ja juhlistettiin meidän vuosipäivää tekemällä ruokaa. :) Paistettiin pihvit ja syötiin tosi hyviä ranskalaisen tapaisia perunoita. Jälkkäriks tehtiin suklaamoussea, mutta siitä ei tullut ihan sellasta kun piti.. :D Annoin mussulle lahjaksi kehystetyn valokuvan minkä kävin teettämässä liikkeessä. Nyt Esa on töissä, joten mulla on aikaa bloggailla. :)



DSC_2017  
Ennen ylioppilasjuhlia mun kaveri Sofia teki mulle geelikynnet, ja tälläset niistä tuli! Otin tarkoituksella ihan tommoisen perus lakan, koska aattelin että voisin ite lakkailla ne joku päivä.. :) En myöskään halunnut hirveen pitkiä kynsiä, koska töiden takia en voisi niitä pitää.



DSC_2022
Oon huomannut monissa blogeissa hehkutuksia hiusöljyistä ja niiden tehokkuudesta. Noh päätin lisätä tuotteen Kevin Murphy-kokoelmaani ja pakko kyllä sanoa että tehokasta on! Oon vähän skeptinen kauppojen hyllyiltä löytyviin tuotteisiin, joten ostan yleensä kaikki hiustuotteet kampaamosta. Ja mun ihana luottokampaajani suositteli tätä tuotetta, niin pakkohan se oli ottaa testiin! Varsinkin kun munkin tukkaa on nyt vaalennettu ja aurinko kuivattaa hiuksia kesällä, niin eiköhän kutrit pysy kiiltävinä ja pehmeinä kunnon hiusöljyn avulla. :)



DSC_2026




DSC_2031-2  
Kävin myös törsäämässä mun lahjakorttia ja ostin uuden palan nominationiin. :) Toi timanttiunelma on siis se uusi pala ja se pääs aitiopaikalle mun kahden lempparipalan väliin ! Hintaa sillä oli n 40 euroa.



IMG_0981
Käytiin Miran kanssa kahvilla tiistaina ihan tajuttoman upeassa kahvilassa ! Kahvila on Scandic-hotellin tiloissa enkä ollut itse käynyt siellä koskaan ennen. :) Miralla on valkosuklaa-mansikkakakkupala ja mulla baileys-maitosuklaa. NAM <3



IMG_0982
Tässä pari kuvaa, mitkä nappasin puhelimella! PS. toi laiskajaakko-pullo ei ole meidän vaan edellisten pöydässä istujien! :D



IMG_0983
Upea upea paikka. :) Taidettiin löytää parhaan kaverini kanssa uusi lempikahvila ;) Oli mukava istuskella tuolla ja jutella kaikenmaailman hömppäjuttuja! Varmaan 2 tuntia viihdyttiin tuolla hehe. ;D



IMG_0979
Tiistaina mulla oli päällä tälläset releet! Ja anteeks puhelimen kuvanlaadusta =( En ehtinyt kaivaa kameraa esiin..



DSC_2046
Ja sit taas naamakuvia. :D Keksin muuten hyvän keinon miten laittaa tekoripset ilman että ne näyttää liian luonnottomilta! Leikkasin vanhoista ripsistä kulmista pienet palat pois ja laitoin ne silmien ulkonurkkiin! Me like. :)



DSC_2063
Ja noi on muuten paljon helpompi laittaa ripsiin kun kokonaiset tekoripset. Eli jos teillä on vanhoja tekoripsiä, mitä ette enää käytä niin suosittelen kokeilemaan! Mä leikkasin kahdet tekoripset palasiksi ja saan niistä moneksi kerraksi laitettua ne tuolleen. :)



IMG_0984
Tässä mun lahjan oma puoliskoni. :D Eli teetin siis toisen kuvan musta ja Esasta ja ostin kehykset itselleni. :) 


Nyt tässä odottelen milloin se hömppä tulee töistä kotiin. :)
Heippa. <3

2 kommenttia: