6/17/2012

Ekat ulkogrillailut

Heippa! :) Viikonloppu taas vietetty, mulla tosin se kesti vain yhden päivän ajan. Olin nimittäin tänään töissä. :D Jep, voitte varmaan kuvitella miten paljon mua innosti SUNNUNTAINA nousta sängystä ylös ja raahautua töihin, kaikenkukkuraksi kun Esa oli meillä. Noh reippaasti hyppäsin sängystä ylös ja menin töihin 7 tunniksi ja tulin takaisin kultani luokse. Pari tuntia ehdittiin vielä viettää yhteistä aikaa, mutta sitten tuli aika lähteä. :( Noh, onneksi perjantaina on vapaata joten nähdään taas torstaina jipii. :)

Huomenna taas olisi töitä tiedossa ja nyt onkin kiireinen viikko juhannuksen takia. No juhannuksen jälkeen sitten helpottaa. :) Ainakin on töitä ja rahaa tulee, joten täytyy olla iloinen siitä! Mut silti joskus aamulla herätyskellon pirahtaessa toivoisin, että näkisin vain unta ja saisin nukahtaa uudelleen. :D Varsinkin tänä aamuna tuo toive oli aika suuressa asemassa mun pääni sisällä. Mutta olin reipas. :) Ja aijon olla sitä myös muina päivinä!

No mutta se niistä työjutuista! Viikonloppu meni kuin siivillä niinkuin aina. Miksei aina voi olla yhtä aurinkoista kun esimerkiksi lauantaina oli? Vihaan sadetta ja huonoa ilmaa kesäisin kun pitäs olla aurinkoista ja lämmintä. En kyllä ala mitään jos juhannuskin on sateinen. Sekin oli jo ihan tarpeeksi kun ylioppilaspäivänä oli kurja ilma. :( Ainut päivä milloin olisi toivonut edes hieman auringonpaistetta, mutta ei. Mut pidetään nyt peukut ja varpaat pystyssä että noi kelit tosta lähtis paranemaan. :)




DSC_2033
Lauantaina oli aivan upea ilma ainakin päivällä. Lähdettiin sitten kahden maissa kaverini Ellan ja hänen poikaystävän kanssa käymään porukalla kaupungissa. Siellä vierähti tunti jos toinenkin ja sitten tultiin Esan kanssa takaisin tänne meille. Hyvän ilman ansiosta keksittiin äitin kanssa, että syödään ulkona ja niinhän me tehtiin! :) Maistui kyllä grilliruoka kaksin verroin paremmalta ulkona. :)



DSC_2035-3  
Kasslerpihvit ja maissi <3333 Parhautta! Ja uudet perunat! Kuolaan jo pelkästä ajatuksesta. :D



Innostuin sitten kuvailemaan kukkia, mitä porukat on ostanut tänne pihalle kesäksi.
DSC_2017-4



DSC_2021-1  



DSC_2028-3  



DSC_2029-2
Tää on mun mielestä onnistunein kukkakuva! :)



Ja kuten lupasin esitellä loput ostokset niin tässä ne nyt tulisi!
DSC_2038-4
Mulla on jo hetken aikaa ollut farkku-ongelma. Munhan piti löytää täydelliset vaaleammat farkut kesäksi, ja olinkin jo etsinyt netistä kivoja vaihtoehtoja mitä aijoin sovittaa kaupoissa. Noh suurimmat osat vaihtoehdoista oli Ginassa ja suuntasinkin sinne toiveissa löytää farkut. Löysinkin netissä ihailemani mallit ja kiikutin ne sovituskoppiin mutta ikäväkseni ne eivät olleetkaan jalassa yhtään niin kivan näköiset kuin mitä ne netissä olivat. Hieman pettyneenä sitten pläräsin loput farkut läpi ja silmääni osui nämä tummemmat kristenit. Omistan jo yhdet kristen-malliset farkut, tosin vähän vaaleammat ja ne ovat olleet kovassa käytössä ja kärsineetkin siitä. Noh mähän ihastuin noihin farkkuihin heti ja ne istui paljon paremmin kuin mikään niistä vaaleammista malleista. Ja järkiajattelun avulla tummia farkkuja voi pitää ympäri vuoden, kun taas vaaleat farkut voisi olla hieman kyseenalaiset talviaikaan, mutta se taas on makuasia!



DSC_2039-4
Pidän noista kristen-farkkujen pienistä yksityiskohdista ja hintakaan ei kirpaise liikaa kukkaroa. Ginan farkut on myös osoittautunut melko kestäviksi. Ne edellisetkin kristenit ovat jo vuoden päivät reilusti päälläni kulkeneet ja vain yhden pienen reiän oon niistä spotannut. Joten ei siis valittamista! Ehkä ostan vielä jotkut vaaleammatkin farkut jos kiva malli sattuu vastaan, mutta ginan valikoimasta mikään ei oikeen imarrellut mun kroppaa. Muutenkin tummemmissa farkuissa jalat näyttää kapeammilta, joten yleensä päädyn ostamaan tummempia farkkuja osasyynä juuri toi edellämainittu asia. :D Voishan sitä joskus uskaltaa repäistä ja ostaa ne vaaleat farkut, koska olen niitä jo kauan aikaa ihaillutkin.



DSC_2042-2  
Mutta se siitä farkkuhöpötyksestä. :) Täytyy päästä joku päivä testaamaan noita jonkun kivan asun kanssa whee. :D



DSC_2046-5
H&M:llä oli alennukset, josta jokainen on varmasti kuullut, eli pitihän senkin kaupan anti käydä tsekkaamassa. En törmännyt kovinkaan moneen ostettavan ihanaan vaatteeseen, mutta toi mintunvihreä toppi oli senverran söpön värinen ja muutenkin mulla ei kauheasti ole tuommoisia löllerötoppeja jotka voi vetäistä farkkujen, hameen tai melkein minkä vaan alaosan kanssa miettimättä liikaa mitä päällensä pistää. Varsinkin kesällä ei aina jaksa joka käänteessä murehtia asua liikaa, joten tällaiset ns. helpot vaatteet on erittäin tervetulleita mun vaatekaappiini. :)



DSC_2048-3  
En kyllä tiiä oliko toi paita alennuksessa, mutta enivei hintaa sillä oli 9,95 e joten suuri investointi ei ollut kyseessä. :D Oon muuten kasvamassa mun pinkkikaudesta ulos, koska noita toppeja oli myös pinkin värisenä, mutta valitsin mieluummin mintunvihreän! Kertooko tämä jotain mun henkisestä kasvusta vai kuvittelenko vain? Ps. pallottelin melko kauan sen pinkin ja ton värin välillä että valinta ei kuitenkaan ollut helppo! Ja kaikenkukkuraksi löysin nuortenosastolta Mötley Crüen fanipaidan ja olisin niiiiin kovasti halunnut sen, mutten ostanut?! Miksi, oi miksi.



DSC_2051-2
Sitten vähän vanhempaa ostosta, eli vihdoinkin löysin tän mustan piirtolakan, JEE. Oon ettinyt tota ties mistä kissojen ja koirien kanssa, kääntänyt joka ikisen kiven ja kannon (no nyt liiottelen), mutta vihdoinkin se on MUN. Ja jos jotain kiinnostaa että mistä löysin tän, niin robin hoodista jos on tuttu kauppa kellekään. :D Sinne on tullut todella laaja kynsitarvikevalikoima, enkä vois olla asiasta iloisempi sillä rrrakastan kynsien lakkailua yli kaiken. :)



DSC_2052-3    Harmi vaan, etten voi töiden aikana kynsiä lakkailla, mutta kun työt ovat heinäkuussa ohi, niin silloin ehdottomasti kynsiin tulee uudet omatekoiset lakkaukset, jossa aijon hyödyntää tuota uutta ihanaa piirtolakkaani! ;)

Mutta nyt painun pehkuihin ja yritän jotenki jaksaa kitkutella ens viikon töissä, mikä tulee olemaan rankkaa! Yritän ehtiä postaillakin aina välillä. :) Ja oon sitä videota aina välillä lupaillut, mut jostain syystä se aina vaan jää :( Jos ens viikolla sit? Maybe..
Mut nyt heippa! <3

2 kommenttia:

  1. Tuo turkoosi/mintunvärinen toppi on tosi ihana, ihan täydellinen kesätoppi! :) Mä tykkään myös käyttää paljon tummempia farkkuja, vaaleissa farkuissa mulla on ain jotenkin hassu olo, kai se johtuu siitä vaaleasta väristä, en oikeen tiedä. :D

    atc24h.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin tykkään kyllä siitä. :) Joo mulla on vähän sama että vierastan vaaleita farkkuja vaikka silti haluaisin sellaset omistaa. :D Outoa kyllä!

      Poista