6/13/2012

Kynsien tekoa

Jee huomenna vapaapäivä! :) Tätä onkin kaivattu. Tän viikon työpäivät on ollu todella rankkoja ja mulla on melkein joka paikka kipeä. Perjantaina sitten taas painamaan töitä ja lauantaina saa levähtää. Sitäpä mun elämä on tässä viikon aikana ollut. :D Ja töiden jälkeen oon nähnyt kavereita, joten blogille ei oo kauheesti taas jäänyt aikaa..

Huomenna meen kaverini Emmin kanssa ostoksille ja toivonkin että löytäisin jotain kivoja kesävaatteita. :) Oon pitkään kuolannut maxihametta ympäri eri nettisivuja, eli jos nyt vihdoinkin löytyisi joistain sellanen! ;D

Mutta tässä olis vähän kuvia viime päiviltä!



DSC_2017-2  
Vesimelooonia <3 Voisin syödä tota joka päivä! Mut ei pidä liian usein syödä ettei kyllästy. ;D



DSC_2019-2  
Esa kuvas niiden sulosia kissoja mun kameralla. :3 Ompas ne vaan nin suloisia!



DSC_2020-2  




Tein Emmille tänään kynnet! Tai no alotettiin niiden tekeminen jo eilen, mutta koska mun piti päästä aikaisin nukkumaan koska mulla oli tänään jo 5 aamulla herätys. :D Noh tänään sitten töiden jälkeen tehtiin ne loppuun ja tässä olis lopputulos:

DSC_2042  
Hopeista glitteriä tipeissä ja siniset timantit tuossa alapuolella. :) Nämä on siis ihan tekokynsiin tehty, ei geelejä tai muutakaan sellaisia!



DSC_2046-3  
Mun mielestä noista tuli tosi kivat mut mitäs te tykkäätte? =) Ajattelin joskus tilata semmoisen geelikynsipaketin tulevaisuudessa... :)



DSC_2048-1  




DSC_2024-3
Mä oon tosi kovasti tykästynyt noihin tekoripsiin että laittaa ne vain tonne kulmiin. :) En kuitenkaan joka päivä niitä jaksa laittaa hah :D



DSC_2036-2




DSC_2052
Tässä pikku kurkkaus tän päivän asusta. :) Olisin ottanut kunnon asukuvat mutta unohtui :/ 

Katsotaas saisinko huomenna kuvattua teille jonkun kivan videon!
Heippa <3

4 kommenttia:

  1. Minkä alan töihin sä pääsit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elintarvike-alan töitä teen. :) Ykkösvaihtoehtona oli kahvilatyö, mutta en päässyt sinne niin onneks sain sentään tuon työn!

      Poista