6/24/2012

Mun juhannus

Juhannus tuli ja meni! Oli kivaa ja tyhmää, menoa ja meininkiä, iloa ja naurua, äkäilyä ja tuskailua ja kaikkea muuta noiden väliltä. :D Mun juhannukseen kuuluu yleensä mökkeilyä, kavereita ja grilliruokaa ja sitähän se oli tänä vuonnakin. :) Ainoa minkä olisin muuttanut niin olis ollut ilmat! Perjantai oli ainoa kiva päivä mutta muuten oli ihan kurja ilma. :( Perjantaina kuitenkin sain kivan rusketuksen kun hilluin koko päivän mökillä bikineissä. Ja heitin talviturkin, woohoo! Oli jo aikakin. :D Ja eihän se vesi enää edes kylmää ollut. Hyttyset söi mun jalat mökillä aivan täysin ja oonkin raapinut jalkoja melkein taukoamatta tässä parin päivän aikana.. Yölläkin Esa ihmetteli että mitä mä pyörin sängyssä, kun olin herännyt siihen kutinaan. ARGH!

 Huomenna vielä saa makoilla kotona vapaapäivän merkeissä, mutta tiistaina on taas paluu arkeen eli töihin. :D Noh 2 viikkoa vielä raatamista jaksettavana ja sitten lomaillaan. :) Ja jos noi säät ei siihen mennessä muutu niin mä muutun äkäiseksi mörökölliksi!


Eli perjantaina mentiin meidän serkkujen mökille, jossa ollaan oltu melkein jokainen juhannus jo monena vuonna. Se on jo ikäänkuin perinne meille että mennään sinne. :D Eli tänä vuonna sama juttu! Esakin oli mukana ensimmäistä kertaa, koska viime juhannuksena oltiin meillä kahdestaan. :) Uitiin, saunottiin, grillattiin ja otettiin aurinkoa. :) Ja innostuttiin kalastamisesta! Saatiin (mä sain) muutaman ahvenen jotka maistu niin mahdottoman hyvältä grillattuna nams!

  DSC_2066-1  
Lähdin purjehtimaan! Peukku pystyssä niinku juhannuksena kuuluukin. ;) Onnistuin muuten kaatumaan ton vehkeen kanssa ja se ei ollutkaan sit niin mukavaa.. :D



DSC_2069  
Tätä kesä on mulle! Aurinkoa, järvenranta, oma rauha ja rakkaat ihmiset lähellä. :)



DSC_2079  
No mihis nyt tuli kiire? Toi pieni piste tuol järvessä kauempana on mun veli. :D Tosiaan tuolla kauempana oli isoja kiviä, joten jalat yltty niihin kiviin ja siellä pysty seisomaan. :) 



DSC_2082  
Esa toimi paparazzina ja se näppäs tämmösen hienon taidekuvan. ;)



DSC_2086  
Tonne mulla oli kiire! Uin rannasta siis tonne pikku saarelle. ;D Hyvää jalkatreeniä!



DSC_2092  
<3



DSC_2093  
Ai mitkä rusketusrajat hä? Vai pitäskö sanoa palorajat. :DD Ja selkä oli kipeä ton päivän jälkeen! Mutta toi pinkihtävä väri muuttu hiljalleen rusketukseks. :) Onneks ei nahkaa alkanu lähtee! Seuraavaks vois opetella tota aurinkorasvan käyttöä ehe ehe..



IMG_1005
Savustettu lohi on niiin hyvää <33 ! Ja uudet perunat ja salaatti namnam kuka tulee kokkaa mulle tota nyt? Tottakai grilliliha on myös ihanaa, mut kala on ihanaa vaihtelua. :) Ja tosta ei tuu niin ähkyynkään kun lihasta. Sai syödä paljon ;)



Ei ehditty Esan kanssa jäädä katsomaan juhannuskokkoa kun lähdettiin yöksi kotiin. Oli kyllä oikea päätös, sillä mulla oli pää kipeä kun koko päivän oltiin auringossa oltu ja hyttyset alko jo käymään hermoille. Ja mikä parasta, saatiin olla meillä kahdestaan kun ei ollut porukat kotona. :) Oltiin koko viikonloppu kahdestaan kun porukat jäi sinne mökille vielä toiseks yöksi. Noh kelpas meille, sai olla omassa rauhassa! :)

Lauantaina mentiin mun kaverin poikaystävän luokse porukalla grillaamaan. Huono sää ei haitannut, sillä oltiin lasiterassilla jossa oli ihanan lämmintä. Meillä oli tosi hauskaa, ainakin anskun kanssa kun alettiin illalla/yöllä tekemään mansikkaSPIRTELÖÄ. Meillä oli pirtelöt ympäri keittiötä ja anskua ja naurulta ei vältytty. :D Voi että, tuommoisia iltoja uusiksi, kiitos <3



IMG_1009
Sain anskulta lainaan aivan ihanan mekon <33 Tuo on ellokselta tilattu ja yritin tänään etsiä itelleni tommosta samanlaista mutta en löytänyt. :(( Rakastuin tohon ihan hullunlailla, saa kertoa jos jossain myydään samanlaisia!!



IMG_1011




IMG_1013




IMG_1014
Lauantailta ei ole nyt muita kuvia kun nää asukuvat, koska en viittinyt alkaa kuvailemaan kun oltiin kavereiden kanssa. En jaksa sitä ruljanssia jos kaikki ei haluaiskaan esiintyä kuvassa jonka lisään tänne, niin on helpompaa laittaa pelkästään omia kuvia. :) Ja Esa toimi taas paparazzina, kiitos kulta kun jaksat kuvata mua. <3



IMG_1016
mä haluun ton mekon nyt nyt nyt nyt!



IMG_1021
Mites teidän jussit meni? =)

PS. En oo unohtanut arvontaa jonka lupasin pitää!! Tällä viikolla aijon toteuttaa sen joten pysykää kuulolla ;)
Heippa <3

2 kommenttia:

  1. voii miten kivoja kuvia! :) ja savulohi on oikeesti parasta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos :) Jooo niimpä se on niin hyvää, tekee taas mieli kun ees ajattelee ;D<3

      Poista