6/14/2012

Ihana shoppailupäivä takana! :) Käytiin Emmin kanssa ostoksilla ja oli kyllä kiva päästä pitkästä aikaa shoppailemaan. :D Ostelin muutaman kivan jutun, mutta esittelen ne seuraavassa postauksessa koska en ole ehtinyt kuvaamaan niitä. Tänään meni aika myöhään ulkona joten ei ollut aikaa oikeen. :P

Huomenna sitten töihin kahdeksaan ja illalla Esa tulee tänne. <3 Ehti taas ikävä tulla vaikka vaan 4 yötä oltiinkin erossa. :D



Ehdin kuitenkin kuvatuttamaan Emmillä mun tämän päivän asun. :) Vaatteet on tänään ostettuja, oli pakko vaihtaa ne heti päälle kun on niin ihania. <3


DSC_2041-1
Vihdoinkin löysin maxihameeen! <33 Oon kuolannut tota niin kauan kaikenmaailman vaatekauppojen sivuilta ja nyt vihdoin vero modassa oli noita. :) Olin niin ilonen kun löysin ton!!



DSC_2047-1
Ton topin otin aluks vaan hameen kans kaveriks sovitukseen, mut sitten huomasin että se sopi niin mainiosti ton hameen kanssa niin ostin sen myös! :) Ja se käy hyvin myös farkkujen kanssa.



DSC_2048-2




DSC_2051
Toppi: Vero Moda
Maxihame: Vero Moda
Kaulakoru: Guess
Rannekorut: Guess ja Nomination
Kengät: Skopunkten



DSC_2043-1
Tiedän ettei noi kengät oikeen sovi asuun, mutta mul oli lähtiessä eri vaatteet päällä niin enkai mä nyt paljain jaloinkaan kävelis. :D



DSC_2018-3  
Pari kuvaa näpsäsin autossa kun ajettiin kotiin. ;D 



DSC_2024-4
Emmiseni ratissa. <3 Kun ei mulla ole autokorttia vielä.. :D Ehkä vielä joskus!



DSC_2035-2  
Teki mieli näyttää kieltä!!



DSC_2038-3
:D Joo olin ilmeilytuulella ilmeisesti! Eipähän ainakaan oo tylsiä samanlaisia kuvia. :)

Mutta nyt iltahommia tekemään kun huomenna aikanen herätys! Oli kyl ihana käydä shoppailemassa pitkästä aikaa. :) Millon uusiks??
Huomenna kuvaan loput ostokset ja esittelen ne täällä pian! :)
heippa <3

2 kommenttia:

  1. sul on iha sika ihana blogi! löysin tän joskus pari viikkoo sitte ku etsiskelin jtn suklaamansikka ohjeita... XD

    hehe, mut tykkään. ja kiva toi paita ja mekko c:
    http://jcokeholic.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe voi kiitos :) ! Aika hauskalla tavalla oot kyl mun blogin löytänyt. :DD

      Poista