3/27/2012

Sosiaalinen tiistai

Tänään oli ihanaa, kun sai nukkua niin pitkään kun halusi! :) Kävin illalla aika myöhään nukkumaan, koska juteltiin mussun kanssa koneella ja sit mulle tuli joku pakkomielle vielä sängyssä saada fruitninjaan uus ennätys. :D (Tietämättömille, kyseessä on iphonen yks peli) No enhän mä sitä onnistunu sit saamaan, joten lopulta simahdin ja nukuinki ihanasti puolille päivin. :D Aamupäivällä mun kaveri Emmi tuli käymään ja se oli meillä hetken. Ei tehty mitään erikoista, vaihdettiin vaan kuulumisia ja juteltiin kaikesta. Sen jälkeen mulla oli sali, ja sieltä tulin kotiin niin lähin melkein heti suoraan Emmin kanssa ajelemaan, koska se oli saanut ajokortin, wuhuu! Hävettää kun itsellä ei vielä sitä oo.. ;D Mutta joo ajeltiin siinä loppuilta, ja näin monia ihmisiä ketä en oo pitkään aikaan nähnyt. Tulin 9 maissa kotiin ja oli kyl kiva ilta. :)

Mun oli tarkotus tehdä videopostaus tänään, mut sit mulle tuli niin paljon kaikkee muuta tekemistä niin se vähän jäi :D Jos huomenna ehtis vaikka kuvailla jonkun videon sit.. :) Mut tässä olis nyt vähän kuvia!


Photobucket
Veera oli vallottanu mun sängyn ku olin menossa petaamaan sitä. :D Näky oli sen verran lutunen, että oli pakko kaivaa kamera esiin ja ikuistaa se. :3


Photobucket
Tuitui!


Photobucket
Ainoa huono puoli tossa oli se, että Veeralta lähtee aina ihan hirveesti karvaa, kun se on tollanen pörrökasa. :D Voitte vaan kuvitella, millanen tumma karvaläjä mun valkosella lakanalla oli sen jälkeen kun otin sen tosta pois.. Nooh tarraharjat on onneks hyvä keksintö!


Photobucket
Namnam<3 Lempparitikkareita. :) Noita harvemmissa kaupoissa myydään, en tiiä miks.. Sit aina ku jossain kaupassa niit näen nii pitää kaikki mahdolliset yksilöt poimia mukaan, niin ompahan ainaki sit varastossa!


Photobucket
Väsäsin eilen illalla uudet kynnetki kun oli aikaa. :) Pitkästä aikaa omiin kynsiin tehty, eikä tekokynsiin! Vois alkaa kasvattaa taas omia kynsiä, vaikka se onki melko työläs prosessi. Varsinki sit kun on saanut kaikki kynnet kasvamaan ja sit jos yks vahingossa lohkeaa niin ei oo itku kauheen kaukana siinä vaiheessa. ;P


Photobucket



Photobucket
Parit naamakuvat/asukuvat ehdin myös ottaa, ennenku Emmi tuli mua hakemaan. Oli oikeesti aika kiire ku salin jälkeen kävin suihkussa ja laittauduin, ja sit lähdin suoraan Emmin kyytiin. Ei jäänyt pahemmin aikaa kuvailla asua tai muutakaan kivaa..


Photobucket
Naamanki laitoin jossai 5 minuutissa, ja lopputulos onkin sen näkönen. :DD


Photobucket
Takki on toi aijemmissakin asuissa näkynyt luhta ja huivin ja vyön alkuperää en edes muista!


Photobucket
Farkut: GinaTricot
Kengät: Stockmann
Laukku: GinaTricot

Huomenna sit sitä videota, jonka toivottavasti ehdin teille kuvaamaan!
Heippa♥

2 kommenttia:

  1. tosi kivoja nää isot kuvat sun blogissa :)
    http://espiiii.blogspot.com/ kurkkaile ihmeessä (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos! =) Täytyy käydä kattomassa.

    VastaaPoista