3/12/2012

Hiljaiseloa

Heissulivei! Ensinnäkin pahoittelut tästä hiljaisuudesta mun blogin puolella. Oon pahoillani mutta se ikävä kyllä jatkuu vielä hetken, mutta sille on erityisen hyvä syy! Nimittäin ylioppilaskokeet. Oon lukenu niihin ku hullu, ja mulla ei viikoilla vaan oo aikaa millekkään muulle kun lukemiselle ja salilla käymiselle. Koska mun päivät toistaa tota samaa kaavaa, ei niistä oo oikeen mitään postailtavaa ja kuviakaan en oo ottanut. Elikkä siis mun elämä pyörii vaan kirjojen ja salin välillä! Tottakai viikonloppusin nään aina mussua, mikä onkin ihanan piristävää :) Saa edes pariks päiväks unohtaa kaiken koulukakan ja keskittyä vaan kullan kainalossa köllöttelyyn. <3

Ajattelin vaan tulla kirjottamaan tällaisen välihuomion, ettette te lukijat kyllästy muhun ihan kokonaan. Mut mä toivon että te kaikki ymmärrätte mua tässä päätöksessä pitää hetken hiljaisempaa täällä blogin puolella. Haluun oikeesti panostaa noinin ylppäreihin, eikä bloggaaminen harmi vaan edistä sitä yhtään. :D Onhan tää tosi rakas harrastus mulle, enkä malttais olla tästä erossa, mutta nyt on vaan pakko karsia jotain asioita pois. Jos vuorokaudessa olisi 48 tuntia, niin olisin maailman onnellisin ihminen! Sillon ainakin olis aikaa just kaikelle sille, mitä haluaa päivän aikana tehdä. Ei mulla oo oikeestaan ollut aikaa edes itellenikään. Päivät kuluu kirjojen kanssa ja sitten salille meno ja hups keikkaa sit onkin jo ilta ja aika mennä nukkumaan. Ja sama rumba päivästä toiseen. Oon ollu tosi väsynyt viimeaikoina.

Eikä mulla oo ees kavereille aikaa. :( Mira on ainoo ihminen, kelle mä oon saanu järkättyä ees jotain aikaa, sillä onhan se mun paras kaveri. Käytiin tänään lenkillä ja oli kyl rentouttavaa saada jutella sen kanssa taas kunnolla. Sai samalla raitista ilmaa, sillä ei mulla oo ollut aikaa käydä ulkonakaan.. :D Yhyyy..

Mutta joo tosiaan, mulla oli tänään äidinkielen esseekoe. En oikeestaan osannut jännittää sitä, koska äidinkieleen ei voi kunnolla edes valmistautua. Aiheet oli alkuselailun perusteella vaikeita, mutta lopulta päätin kirjoittaa itsensä ilmaisemisesta. Tekstiä sain aikaseks melkein 5 sivua, ja olin kirjotuksissa n. 4,5 h. Sieltä tulin suoraan kotiin ja mentiin Miran kanssa kävelylle. Sit jatkoin lukemista. En ees salille ehtinyt tänään, koska luin vaan kotona. Eiks mulla ookki mielenkiintoinen elämä? Huomenna onneks pääsee ees salille rauhottuu hetkeks!!

Viikonlopusta sen verran, että torstaina mentiin kallioon Esan kaverin luokse istumaan iltaa. Näin ensimmäistä kertaa Esan kavereita kunnolla, ja oli kyl mukava ilta. =) Pelailtiin Buzzia pleikalla, juotiin ja syötiin ja juteltiin! Oli mukava ilta, vaikka se päättykin siihen, kun Esa sai kauheen migreenikohtauksen niin piti mennä sit taksilla niiden luokse. 12 maissa oltiin jo niillä ja käytiin suoraan nukkumaan. Loppu vkl oltiinkin Esalla sit ihan kahdestaan hihi. <3

Mut joo tässä vähän mun kuulumisia ja tuntemuksia viime päiviltä. Eli ei mitään kauheen kivaa oo tää abina oleminen, mut tiesin että tämäkin vaihe on joskus elämässä edessä kun lukioon menin! Tää vika lukiovuos on ollut mulle tosi rankka noiden ylppäreiden takia, ja oonkin ollu tosi stressaantunut ja ärsyyntynyt niiden takia. Varsinkin matematiikkaa pelkään ihan hirveästi. Toivon vaan, että pääsen lukiosta läpi ja saan sen lakin mahdollisimman pian! Sitten ei varmaan enää koskaan elämässä tarvitse lukea niin paljon yhteen menoon, kun mitä nyt on joutunut!

Tähän loppuun vielä ihania biisejä, minkä avulla tääkin abiturientti jaksaa puurtaa päivästä toiseen!


















Toivottavasti jaksatte lukijat vielä tätä hiljasempaa meininkiä mun blogin puolella hetken! Lupaan että ensi viikon loputtua tää kaikki loppuu, ja mulla onkin jo muutama kiva idea tiedossa sitte blogin puolelle sitten, kun kaikki ylppäripanikoinnit on ohi! ;) Joten olkaa kärsivällisiä <3
Ja tsemppiä kaikille muillekin, keillä kirjotukset lähestyy! Olkaa reippaita ja tsempatkaa lukemisessa, se palkitaan sit hyvillä tuloksiilla. :)
Koitan vielä jonkun videopostauksen kuvailla tällä viikolla!
Heippa<3

2 kommenttia: