3/04/2012

Sinne meni hiihtoloma

Taas yks viikko takana ja tuleva edessä! Hiihtolomakin oli ja meni, mutta mulla tota lomaa on nyt tässä muutenkin. :D Oli kyllä kiva tehä jotain muutakin ku vaa kotona olla ja möllöttää, ni ehkä ens viikolla jaksaa taas motivoitua lukemaan. :)

Meille tuli mussun kanssa 9kk tänää täyteen. <3 Olin eilen illalla sen kunniaks järjestäny sille pienen yllätyksen. Laitoin kylppärin täyteen kynttilöitä ja ostin suklaata. Sitte sauna oli lämmin ja vaahtokylpy kanssa. ;) Oli kyl romanttinen ilta meillä. :) Ikävä taas on kova, kun tänään joutu mussu lähtee kotiin. Mut niin se aika taas tässä rientää! Niinku aina. :)

Käytiin myös siellä flamingossa porukoiden kanssa to-pe välisinä päivinä. Oli kiva käydä sielläki pitkästä aikaa! Esa tuli koulusta sinne meidän seuraks ja illalla mentiin amarilloon syömään. Se oli ihan täynnä ja jouduttiin oottaa pöytää melko kauan. Onneks ruuat tuli nopeesti, vaikka meille sanottiin että 45 min menee ainakin ruuissa :o Mut menikin sit loppujenlopuks vaan 15 min ;D Ruoka oli hyvää ja masut täynnä lähdettiin sit Esan luokse nukkumaan. Ei viittitty ottaa omaa huonetta, koska Esa asuu siinä lähellä ni sen äiti tuli hakemaan meitä. Illalla katottiin paranormal activity 3. Oli tosi pelottava leffa ja mulla oli kädet silmien edessä melkein puolet siitä elokuvasta. :D Sormien välistä kurkin aina kun uskalsin! Tykkään kauhuleffoista mut oon silti kauhee pelkuri hahah. ;D Sit seuraavana päivänä mentiin porukoiden kyydillä meille ja oltiin vkl täällä!

Mut sellanen vkl mulla oli ja nyt ois kuvien vuoro!


Photobucket
Tälläsessä asussa lähdin kohti flamingoa! :) Uudet kengät jalassa hihiii. Oli kyl päivän jälkeen jalat kipeet kun noilla käveli. Onneks oli kylpylässä käynti välissä, niin ei tarvinnu koko päivää noilla kävellä. :P Mut välillä pitää uhrautua nättien kenkien takia :D


Photobucket



Photobucket
Paita: H&M
Farkkulegginsit: Only
Kengät: Kirppis/Nelly
Takki: Luhta
Huivi: Oisko sittarista?


Photobucket



Photobucket
Arskat sai laittaa päähän, ku ulkona niin aurinkoista. :) Ja hyvä vaan, että ilmat ollu viime aikoina niin hyviä <3 Sulaa lumet pois ja kevät tulloo!


Photobucket
Räyh!


Photobucket
Joo mä tiedän että mun taiteelliset lahjat on päätä huimaavia. :D Ja piti joo kuvata tämäkin ihmetys.


Photobucket
Vähän oli pilviä, mut kyl se aurinko sieltä päivän mittaan pilkisti kokonaan esiin. :)


Photobucket
Naamailin vähän autossa ajankuluks. :D Automatkat tuppaa olee aina niin tylsiä!


Photobucket
Oli pakko vähän silmäpusseja muokata :D En tiiä miks mulla ees semmoset on, vaik kyl mä mielestäni ainaki ihan tarpeeks nukun mut ilmeisesti mulle sopivat yöunet olis öö joku 14 h per yö??

Photobucket
Whii! Tää kuva taas hyvin kertoo mun tylsyyden tason tos automatkalla. :D Jep, mä kuvasin maisemia ikkunasta joten sori tälläset tyhmyyskuvat!


Photobucket
Sitte päästiinki jo hotellille! :) Näkymät ikkunasta oli aika kivat. Porukoitten huone oli kymppikerroksessa.


Photobucket
Hyvin heijastuu toi sisätila tosta ikkunasta :D Nooooh, eip voi mittää!

Mut oli kyl ihana viikonloppu taas. :)) Flamingossa ollaan käyty vaan nopeesi mussun kans pyörähtämässä tai leffassa, mut tonne kylpylän puolelle oli kiva mennä piiiitkästä aikaa! Olisin halunnut kovasti sinne spa-puolelle, mut sinne ikäraja on 20 vuotta. :( Eli pitää viel ootella pari vuotta ennenku sinne pääsee.


Photobucket
Ja hei tossa toi mun uus lamppu, minkä oon unohtanu näyttää. :) Tällänen random-juttu, mut mun mielestä toi on kuiteski aika kiva!

Ja 70 lukijaa tuli vähän aikaa sitten täyteen wipii <3 Sit ku 100 lukijaa täynnä niin pidän varmaan toisen arvonnan, tai toteutan jonkun toivepostauksen tjsp. :) Joten, ehdotelkaas kommentteihin jotain kivoja postausideoita!! Lupaan niitä toteutella aina sillon kun on aikaa. :)
Heipsan.♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti