3/26/2012

Random

Heeipsun :) Esa on koulussa, ja mä dataan sen koneella, eli mainio aika tehdä postaus! :DD Elikkä joo tänään illalla on taas suuntana koti, eli fiilikset on vähän möööh.. Mutta perjantaina taas. Mulla ei nyt oo mitään hirveen tähdellistä kerrottavaa, ja kuvamateriaalikin koostuu lähinnä randomikuvista mitä kamerassa on :D Mut kaipa tääkin on tyhjää parempi!

Ollaan saatu viimeset 3 viikonloppua leikkiä mussun kanssa kotia, kun on aina ollu talo tyhjänä kummalla sitten ollaankin vuorostamme oltu. :D Ihan hauskaa on ollu tehdä ruokaa ja kaikkea tällästä perus kotihommia mussun kanssa. :3 Hyvää harjoitusta tulevaisuutta varten! Oon myös leiponu aina välillä kaikkee kivaa! Musta on tullu oikee kunnon kotimamma tässä parin viikon aikana :)

Mutta joo enempää mulla ei oo mitään höpöteltävääkään tässä, paitsi että ens viikolla meen jännäilemään niitä ylppäreitten tuloksia koululle. Toivottavasti lähtis ihan kelpo arvosanoina sinne YTL:ään!! Ja tänään varmaan teen haut korkeakouluihin. :)


Photobucket
2 viikkoa sit leivoin tälläsen! Esa teki meille ruokaa ja meidän teki mieli jotain hyvää jälkkäriä sen jälkeen, niin löysin netistä omenakaurapaistoksen ohjeen. :) On tosi helppo tehdä, ja maistuu aivan ihanalta. <3! Varsinkin vaniljakastikkeen tai jätskin kanssa. ;)


Photobucket
Ton ohjeen avulla mä taisin tehdä. :)


Photobucket
Tänä viikonloppuna puolestaan herkuteltiin täytetyillä ciabatta-leivillä. :) Paistettua kanaa, salaattia ja kotitekoista majoneesia, mmm<3 Mikä vois mennä pieleen? ;)


Photobucket
Leipien pinnalle kun ripottelee vähän vettä ja laittaa uuniin paistumaan, niin siitä pinnasta tulee oikeen extra rapea. :) Noita jäi meille vielä yli, ja syötiin tänään loput aamupalaksi nam :D


Photobucket
Ja oon löytänyt uuden keräilykohteen! Kyseessä ei oo nyt kindermunat, vaan niistä tulevat barpapapa-hahmot! Ne on aivan tajuttoman sulosia ja mun on pakko saada ne kaikki! :D:D T. Anniina 18.v Esan äiti osti mulle sit 'pari kindermunaa' ja olin taas ku pikkulapsi kun availin noita ja yritin ettiä pikku-barpapapoja :D


Photobucket
Suklaaata<3 En kyllä syönyt noita kaikkia yhteen menoon, täällä olis viel kuka haluaa?


Photobucket
Sain yhteensä 12 kindermunasta 3 barpapapaa! Oisin toivonut enemmän, mutta kyl noikin riittää yhdelle kertaa. :) Ja sieltä tuli toi ihana pinkki <3 Mun lemppari, yllätyskö?


Photobucket
Ahihi :)) Ihana rupipeukalo.


Photobucket
Ja tää lapseilu jatkuu näköjään vieläkin, ku testattiin mussun kanssa noita uusia Angry Birds-limuja. Tropic on mun mielestä parempi!


Photobucket
Aamu lähti käyntiin Batteryllä. Hei mikä tää ruokapainotteisuus taas mun blogissa on?? :D Ei oo ollut ilmeisesti muuta kuvattavaa kun se mitä syödään!


Photobucket
Esalla tollai ihana magneettisydän, jonka sisällä mun kuva <3 aaawws


Photobucket
Ja se on saanu myäs uuden yöpöydän! Me likey.


Photobucket
Siinähän se mussu hiukset ihan märkinä ku just ollu suihkussa. :3 Mulla vois varmaan enemmänki olla Esasta kuvia täällä blogissa vai kuinka?


Photobucket
No osataan myöki söpistellä!! <3

Tälläsissä ruokaisissa tunnelmissa on mun viikot kulunu :D Ehkä ihan hyvä päästä sinne salille! Mussu tulee 5 aikaan kotiin, ja sit varmaan mun täytyy ottaa suunnaksi oma koti. :( Miksi aika menee aina niin nopeesti? Sais mennä nopeasti noi arkipäivätkin, mut eiköhän ne siitä. :)
Mutta joo, ei mulla sen kummempaa ollut tällä kertaa.
Moikka ♥

2 kommenttia:

  1. Voi, ihana blogi sulla! Liityin lukijaksi. :)

    ♥: http://mariafromtheblock.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla että liityit lukijaksi! :-)

      Poista