9/06/2012

Syysflunssan kourissa

Moikka! Mun työt on lähteny oikeen kivasti käyntiin. :) Työporukka on tosi kiva, kaikki on ystävällisiä ja avuliaita ja mä tykkään siitä työstä muutenkin. Jalat meinaa vaan olla aina työpäivien jälkeen kipeänä koska siellä joutuu seisomaan aika paljon. Mutta me saadaan syödä siellä ihania hotellin ruokia NAM :) Huomenna vielä 7-15 päivä ja sitten viikonloppu! Esa tulee myös huomenna minun luokse. <3

Keskiviikkona mulla oli vapaata ja onneks olikin, koska samana päivänä mulle iski kauhea kurkkukipu ja nenä meni ihan tukkoon. Muutenkin olo oli tosi heikko ja voimaton. Syysflunssasta ollaan siis kärsitty täälläkin päässä. Tänään päätin kuitenkin jaksaa lähteä töihin koska olo oli parempi. Noh kyllä se nenä on vielä sen tuntunen et tiiliskiviä täynnä olis, mutta muuten ei ollut enää mitään. :)

Mulla ei nyt oo mitään ihmeellisimpiä kuvia teille, koska en oo kauheesti ehtinyt blogiin keskittyä. Mutta uskon että kaikki lukijat ymmärtää, koska mulla on kuitenkin nyt töitä. :)



  DSC_2568-5
Tältä oon näyttäny viime päivät! Töissähän ei saa olla hiukset auki. :D



DSC_2576-2
Yritin piilotella mun nenää koska se on aika turvoksissa ylenpaattisesta niistämisestä haha. :D Ja joudun rasvaamaan sitä joka toinen minuutti, koska se on ihan rutikuiva.. Ties vaikka putoaa kohta kokonaan pois. :O



DSC_2589-2
Oman puun omenat. <3 Paljon parempia ku kaupan!! Vois leipoa vaikka omppupiirakan vkl. :)



DSC_2592-1  
Viikon luontokuva, olkaa hyvä!



DSC_2586-2  
Yks työn huonoista puolista tulee tässä! :((( Jouduin leikkaamaan mun ihanat, kauan kasvatetut monsterikynnet tollasiks olemattomiks nysiks. Kattokaa nyt oikeesti!! Mä en ala. Mur.



DSC_2595-4
Lenneeeh. =) 



DSC_2598-3  
Yritin saada siltä pusua mut se keskitty poseeraamiseen. Pah! :D



DSC_2599-1  
Nauran tälle kuvalle vieläkin!! :D:D Kattokaa nyt tota ilmettä.. 'Mee nyt hemmettiin siitä mun iholta hönkimästä!!'



DSC_2606-4
'Okei no jos nyt pikanen pusu ni sit se on ohi!'


Joo, eipä mulla muuta! Tää flunssanhuuruinen menee nyt pötköttelemään että jaksaa huomenna vielä töitä painaa. :)
Heipat. <3

6 kommenttia:

  1. Hahaha nauroin noille parille viimeselle kuvalle :-D Mahtavia ilmeitä! :-D

    VastaaPoista
  2. Minkälaisia hommia nyt siis teet siellä hotellissa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun työnimike on keittiöapulainen, eli auttelen buffetinlaitossa, kokkihommissa jne. :)

      Poista
  3. Blogis vaikuttaa mukavalta :)

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista