9/17/2012

Moi pitkästä aikaa

Moikka! Tosiaan ei oo hetkeen tullu postailtua, mutta täältä pesis taas. :) Huomaa kyllä muuten jo aika erinomaisesti että ulkona on syksy. Voi hittolainen sentään tuon sateen määrää.. Lehdet putoo puusta, ulkona on harmaata ja kylmää ja linnut lentää pois. :( Syksyfanit saa nyt vastustella, mutta itse en tähän kastiin kuulu. Talvi on sit taas jo paljon mukavempaa, ainakin silloin jos on lunta. On valoisampaa ja muutenkin se harmaa masennus lähtee pois kun lunta satelee tilalle. Tänäänkin kun iskä tuli hakemaan mua juna-asemalta, niin pari kertaa ajettiin keskellä moottoritietä autolla kun sato niin paljon että ei meinannut eteen nähdä ja oli yhtä pimeää kuin sanonko missä!

Mutta se siitä syksyahdistuksesta. :D Mitä mulle kuuluu? Joo, tota perjantaina lähdin töistä suoraan vantaata kohti, iskän kyydillä vaan juna-asemalle. Junassa meinasin nukahtaa ja olin Esallakin tosi väsynyt, kun aamulla piti aikasin herätä. Noh illalla sitten mä aloin nukkumaan jo ajoissa ja Esa pelaili samalla. Ei kyllä häirinnyt xboxin äänet tai valot yhtään, nukahdin meinaa samantien! Ja aamullakin vielä väsytti. :D No nyt on ainakin ladattu akkuja seuraavaa viikkoa varten! Viikonloppu meni kokonaisuudessaan melko rauhallisesti kullan kanssa vaan. :) Se on oikeastaan ainoa seura mitä kaipaan viikonloppuisin, on ihana vain ottaa rennosti ja levätä tärkeimmän ihmisen kanssa! :) <3



DSC_2567
Vaihdettiin kaverin kanssa neuleita yks päivä viime viikolla ja mun vaihtokappale olis tuommoinen! :) Tykkään ite tosta ihan hurrjasti! Voi kun löytäisin itellenikin samantyylisen jostakin.. Saa antaa vinkkejä! :D



DSC_2576




DSC_2585  
Ja sori huonoista itse otetuista kuvista, kun mulla oli taas kiire jonnekin en enää edes muista minne niin en ehtinyt jalustaa ettiä tai pyytää jotain kuvaamaan.. :D



DSC_2575
Ja noi viime vuonna Stockalta ostetut kengät löyty jalasta. :) Love them <3



DSC_2574  




DSC_2591  
Viikonloppuna tehtiin tällästa herkkua! Eli vadelma-mascarpone vaahtoa. :) Ja ohje on mitä helpoin. 1. Vatkaa kerma vaahdoksi 2. Lisää sokeri, mascarpone juusto ja vadelmat 3. Valmis!
Ja ton tekemiseen tarvitset
Kuohukermaa 2dl
Mascarpone juustoa 1pkt
Pakastevadelmia 250g
Toi on niiin hyväää <33



DSC_2594




IMG_1286  
Kebab päivä! Ei keksitty muutakaan syömistä niin tilattiin kebsut. ;) Namnam



Photobucket
Tältä mun hiukset näyttää kun ne avaa yön yli olleelta nutturalta! Oikea pörröpää. :D Joskus noi menee tosi kivasti, joskus näytän ihan joltain kulkukoiralta.. :D Ja oon tosi laiska hiustenlaittaja, joten yleensä harjaan ne vaan läpi ja suihkuttelen lakkaa ja siinä se.



Photobucket

Semmonen viikonloppu mulla oli. :)
Huomenna mulla ei ole töitä, mutta meen vahtimaan niitä äitin työkaverin lapsia mistä oonkin puhunut. Voi että miten kiva mennä kattomaan niitä, ne on niin ihania. <3 Innoissani jo odotan täällä. :)) 
Nyt nukkumaan, heippa :)) <3

1 kommentti: