9/12/2012

Salikausi käyntiin!

Moikka. :) Mun elämä on viime päivinä pyörinyt salin ja töiden välillä, joten tänne blogiin ei nyt oo tulossa mitään erikoista höpöttelyä. :D Oon iltaisin aina niin väsynyt salilta tullessa niin jaksan vaan rojahtaa sängylle kattomaan telkkaa. Eli melko vähissä on voimat aina päivän jälkeen, mutta ainakin saa hyvin öisin unta. :D Mutta tähänkin tottuu kun alkaa salilla käymään taas säännöllisesti. Sitten on energiaa enemmän kun keho tottuu siihen rasitukseen. Mulla kun oli toi kesän tauko salilla käymisessä niin on ehtinyt tässä kunto huonontumaan.

Tänään olin siellä äitin työkaverin luona, koska alan hoitamaan sen lapsia aina sillointällöin. :) Oli tosi mukava käydä siellä ja vaikutti kyllä tosi ihanalta perheeltä! Innoissani odotan, että pääsen niitä hoitamaan. :) Ensi viikolla olisi eka kerta tiedossa lasten kanssa kolmisteen.



IMG_1255
Salille lähdin tänään tän näköisenä! Tänään oli onneks vapaapäivä, mut sekin meni kyllä aika hyvin touhutessa kaikenlaista. :D Noh eipähän tuu tylsää :)


IMG_1266
Huomenna onneks ei oo salia niin saa relaxoitua kotona. :D Ja siivota huoneen joka on aikalailla pommin jäljiltä!!



IMG_1268




IMG_1271
Ja pahoittelut kun tää nyt on tälläi tylsä postaus, mutta mulla ei oo nyt oikeen ollut aikaa blogille viime päivinä mutta toivon ymmärrystä sieltä ruudun toiselta puolelta. :)



IMG_1273
Uusi tuulitakki päällä! :) Pyöräilen aina salille, niin toi suojaa hyvin tuulelta. :) Ja sadettakin estää jonkun verran.



IMG_1277
Vielä niin pirteän ja ilosen näkösenä, mutta eipä ollut tollanen ilme naamassa salitunnin jälkeen. :DD



Photobucket

Mutta semmosta mulle kuuluu! :) Nyt meen tekee iltapalaa ja kattoo BB:n. Ja heti sen jälkeen tutimaan, sillä herätys on jo 5.30...... :( 
Öitä. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti