7/10/2012

Viikonloppuja

Heippahei! Taas on tauko vierähtänyt postailemisesta.. Mutta mulla on ollut aika kiireinen viikonloppu. :) Menin Esalle perjantaina illalla ja tulin vasta tänään aamulla pois. :D Oli outoa tulla niin aikaisella junalla, kun en oo ikinä aijemmin tullut. Viikonloppu meni mukavasti, ja nopeasti. Käytiin mm. Helsingissä lauantaina ja sunnuntaina köllöteltiin Esalla ja katottiin sinkkuelämää 2 leffa. Oon kyllä nähnyt sen aijemminkin mut se vaan on niin hyvä!! :) Mun piti lähteä ma illalla mutta mussu sai mut houkuteltua olemaan vielä yhden yön. ;) Ja onneks jäin.<3

Tänään mun serkku Julia tulee meille, jee! <3 Ei olla nähty varmaan vuoteen, joten ihanaa nähdä pitkästä aikaa!! Hän asuukin turussa, joten välimatka on yksi syy siihen miksei useasti voida nähdä. Ja usein menee aikataulut ristiin, mutta tänään illalla me nähdään. :))



DSC_2126
Perjantain asua. :) Ps. kiva ilme...



DSC_2139-1




DSC_2148-2
Toppi: Nelly.com
Maxihame: Vero Moda
Kengät: Kirppis



DSC_2151




DSC_2152-1




IMG_1082
Aa mansikoitaa <33 Mansikat on ihan parasta herkkua mulle. :) Ja varsinkin kun niitä saa vaan kesäisin, niin tekee niistä entistä himottavamman. :D



IMG_1092
Käytiin lauantaina Esan kanssa ihmettelemässä vanhassa kauppahallissa, että mitä kaikkea sieltä löytyy. Noh törmättiin tollasiin yksilöihin. :D Houkuttaisiko syödä? Mua nimittäin ei..



IMG_1093  
Sensijaan noi katkaravut näyttää sitäkin herkullisimmilta. ;) Varsinkin noi jäätävän isot jokiravut, ai että!! Harmi vaan ettei tajuttu ostaa, ja koska käytiin muissakin paikoissa niin nuo olisivat saattaneet mennä huonoon kuntoon lämpöisessä..



IMG_1095  
Myös nuo ihanat suklaataideteokset olisi maistunut. :) Mun mielestä noi on enemmänkin jo taideoksia kun syötävää. :DD En mä raaskis tollasta syödä, jos ostaisin!! Paitsi jos kova suklaanhimo yllättää.. ;) 



IMG_1096  
Ah kesäinen helsinki! :) Ja sitä lokkien määrää... Pelkäsin kokoajan vastaanottavani valkoisen yllätyksen vaatteille tai hiuksille tuolla kävellessä.. Onneks vältyttiin Esan kanssa siltä. :D



IMG_1097  
Käytiin Stockalla etsimässä Esalle uutta hajuvettä ja mun oli pakko ostaa pari sushirullaa kun oli koko päivän tehnyt mieli, eikä jaksanut kotona alkaa kokkailemaan.. Kallista, mutta niin hyvää..<3 Kerrankos sitä saa herkutella. :)



DSC_2159  
Ja herkusta lähti mukaan kakkupalat! Mulla oli toi passionhedelmäjuustokakku ja Esalla joku verigreippi suklaakakku. :) Hyviä oli molemmat, mutta mä rrrrakastan juustokakkuja, nam!



DSC_2161




IMG_1099
Ja loppuilta meni kissoja viihdyttäen. :) Söpöä<3



IMG_1108
Tässä vielä kuvaa mun uusista kynsistä, jotka tein tänään. :) Mitäs tykkäätte? Ensimmäistä kertaa kokeilin tehdä leopardikuvion heh. :D

MUISTAKAA ARVONTA!!!
Heippa.<3

4 kommenttia:

  1. asuukse sun serkku niinku turussa vai hirvensalossa (: ? ku ite asun hirvensalossa (:

    VastaaPoista
  2. Laitoin sun Bloginimen mun Blogiin kun se oli Haasteessa :)

    VastaaPoista