7/07/2011

viikonloppukuulumiset

Olin taas Vantaalla viikonlopun, yllätys yllätys. :) Mulla ja mussulla tuli kuukausi mittariin, mutta ei juhlistettu sitä mitenkään erikoisesti. :D Ostettiin mansikoita ja kermavaahtoa sekä marenkeja ja herkuteltiin sängyllä ja katsossiin telkkaria. Viikonlopun aikana katossiin myös leffat reindeerspotting ja kimpassa. En oikeen tykännyt kummastakaan, mutta reindeerspotting oli mielenkiintonen, koska se oli totta.

Kuvasaldo ei ole kummoinen, mutta parempi kai edes vähän kuvia, kun ei ollenkaan.. :)

Photobucket
Toi NHL peli on varmasti tosi kiva jos sitä osais pelata, mut kuunteleppa hetki kun toinen pelaa sitä ja huutaa maailman rumimpia sanoja vieressäs niin alkaa pikkasen iteltäkin palaa käpy :D Onneks sitä huutoriemua ei tarvinnut kauaa kestää.. Mä vein lopulta voiton ;) hehe.


Photobucket
Mussu omistaa ton so called änärin xboxilla.


Photobucket
Samalla ku mussu pelas niin mä kuvasin kaikkee muuta mahdollista. :D Marenkiaaa <3 Tyhjä pussi kun kaikki jo syöty ;D


Photobucket
Tätä kapistusta on viime päivinä tarvittu! Mussun huoneessa muutenki kauheen kuuma koko ajan niin en ees halua ajatella millasta siel olis ilman tota tuuletinta :D


Photobucket


Photobucket
Cutie <3


Photobucket
Mun silloiset kynnet. :) Nykyään on jo erilaiset!



Viikonloppuna postauksia ei juurikaan tule, sillä mennään kavereiden kanssa Summer Up festareille lahteen. Koitan ehtiä postailee sunnuntaina mussun luota, koska suuntaan jälleen kerran kohti Vantaata silloin :) En ehtinyt ottaa helsinkiostoksista kuvia, koska vietettiin tää päivä porukoiden kanssa mökillä, mutta koitan huomenna kuvata ne ennen kuin lähden kohti festareita!
Moimoi♥

3 kommenttia:

  1. Jes viikoloppuna räjähtää! Vipit ja limusiinit yms

    VastaaPoista
  2. hei tosi kivan näkönen blogi! C: jos haluat ni voisit käydä tsekkaamassa mun; http://eatyourfuckingheart.blogspot.com

    VastaaPoista