7/26/2011

huono bloggaaja

Heippahei ! Ensinnäkin pahoittelut siitä etten oo ehtinyt postailemaan mut se johtuu ihan vaa siitä että mulla ei oo yksinkertaisesti ollut aikaa :/ Mun kesäloma on menny yhdessä hujauksessa ja suurimman osan ajasta oon viettäny vantaalla mussun luona. Oon itseasiassa tälläki hetkellä täällä ja teen tätä postausta samalla kun mussu nukkuu :D Ylioppilaskirjotuksiinkin oon alottanu ahkerasti lukemaan ja kohta ois tiedossa synttärit! jeei =)

Mulla on ollu ihan kauheesti juttuja mitä on tänne pitänyt kirjotella mut koska mun aika on ollu niin kortilla muutenki nii kaikki kivat postaukset on jääny :( yhyy.. Mut koitan nyt tällee jälkeenpäin kirjotella.

Tehtiin mussun kanssa yks päivä tortilloja ja niistä tuli muuten sika hyviä ! Tässä vähän kuvia meidän kokkailuista :))


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
kissojakin alko kiinnostaa tortillat :D

Photobucket
Jälkiruuaksi mansikkarahkaa mmm <3


Loppuun vielä pari uutta kuvaa !
Photobucket
<3

Photobucket


En viitsi tän pitempää postausta tällä kertaa :) Lupaan kirjotella useammin!
Moikka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti