7/27/2011

Lintsihirmut

Oltiin noin viikko sitte Linnanmäellä perheen kanssa. :) Mukana oli myös mussu ja veljen kaveri! Reissu oli mukava, vaikka iltapäivällä iski kauhee helleaalto :D Voitin myös itelleni pinkin nasu pehmolelun ;DD se on sulonen! Mun mielestä huvipuistot kuuluu kesään ja voisin vaikka kiertää kaikki suomen huvipuistot jos olis aikaa :)) Linnanmäki ja Särkänniemi taitaa kuitenki riittää mulle tänä kesänä.. Vai kuka tietää ;)?

Nyt taas luvassa kuvapläjäys meidän kivasta päivästä!

Photobucket
Ekana piti testata Lintsin uutuus eli ukko! Vähän jännitti kyl..

Photobucket
Aamupäivästä oli just hyvä pilvinen ja sopiva keli, mut päivällä oli jo sellaset +27c :DD

Photobucket


Photobucket
Mikä mun naamaa vaivaa tässä kuvassa :D

Photobucket
Tai tässä! Hiuksetki näköjää menneen talven lumia niitten laitepyörityksien jälkee.. Kuvassa on siis veli ja sen kaveri. :)

Photobucket
Iskä taidekuvas ku oltii mussun kanssa kieputtimessa. :)

Photobucket


Photobucket
Oli pakko sensuroida naama ku alko menee todella jäätäväks nää kuvat..


Ompas mun kätevä postailla tänne aina ku mussu nukkuu ku oon nyt viettäny vähän pidempään aikaa täällä. :) Perjantaina olis tarkotus kuitenki suunnata kotia kohti ja valmistautua mun 18-vuotis synttäreitä varten! Vähän jännittää jo ;D

Mut nyt voisin mennä nukkuu iteki :) Heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti