11/06/2012

Laukun sisällön päivitys

Jatkan nyt näitä toivepostauksien toteuttamisia. :) Joku oli pyytänyt, että tekisin uuden videon siitä mitä mun laukkuni sisältää, joten kuvasin tänään päivitetyn version teille. :) Ja viimeksi kyseessä oli mun koululaukun sisältö, niin tää on nyt sellanen vapaa-ajan laukun sisältö.





Tässä vielä kuvia mun tän päivän asusta :)
DSC_2620aassaa
Naama näytti tältä. Aika arkinen meikki, koska illalla oli vielä sali niin en jaksanut mitään rajauksia ruveta väsäämään. 



DSC_2625aassaa




DSC_2605aaassa
Ompas äkänen ilme :D



DSC_2647
Päältä löytyi toi ihanaihana peplum-helmainen paita! :) Oon ihan rakastunut tohon, toivoisin vaan et toi ois hitusen pidempi kun se loppuu melkein heti siihen mistä housut alkaa..
Paita: Vero Moda
Farkkulegginsit: Zara
Kaulakoru: Vero Moda
Käsikoru: Guess



DSC_2651
En oo pitkään aikaan pitänyt tota ihanaa vero modan kaulakorua! Oon oikeestaan unohtanut sen olemassaolon kunnes yks päivä korulaatikkoa siivotessa löysin sen. :) Nyt otin sen takas käyttöön!



DSC_2655  




DSC_2656
Ja hei kattokaa lunta!! JEE. Toivotaan että se pysyis pidempään nytte kun sen pari päivää. <3

Nyt laivakamoja pakkaamaan, heissan! =))

11/05/2012

10 things about me

Kello lähenee tosiaan yhtä yöllä ja yhtäkkiä mulla vaan iski ajatus, että hei nyt tiiänkin mitä kirjotan blogiin! :D Ei siis vielä hetkeen tarvitse nukkumaan mennä. Lupailin tosiaan toteuttaa niitä teidän toivomia postauksia, mutta tämä kyseinen postaus ei kuulunut siihen. Itseasiassa vähän yllätyin että ette olleet tätä toivoneet, mutta aattelin silti sen toteuttaa. Eli siis oon monen muun blogissa huomannut tälläsen, että he kertovat 10 asiaa itsestään. Yritän nyt keksiä sellaisia asioita, joita te lukijat ette minusta tiedä enkä oo varma tietääkö mun kaikki kaveritkaan näitä. :D Mutta pikemmittä puheitta tässä olisi 10 asiaa, jota tuskin minusta tiesitte! Kuvituksena toimii perjantain asukuvat, kun menimme keilaamaan ja syömään kaveriporukalla.


1. Mulla on ihan tyhmä tapa aina kattoa kelloa jos herään keskellä yötä. En vaan saa unta, jos en tiedä paljon kello on kyseisellä hetkellä ja varsinkin arkena mun on pakko saada tietää kauanko saan vielä nukkua. Sen takia puhelimen täytyy aina olla lähettyvillä että saan tarkistaa siitä ajan.


DSC_2602aasa

2. Mua on kiusattu melkein koko ala-ja yläasteen ajan. Ja siis ihan henkisestä kiusaamisesta on kysymys. Tää onneks vaikutti mun itsetuntoon vaan parantavana vaikutuksena, vaikka varsinkin yläaste oli todella vaikea mulle. Monena aamuna halusin skipata koulun, mutta se ei ollut mahdollista. Mutta onneksi mä olen nyt itsevarma ihminen! :)


3. Tykkään ihan hirveesti nuuhkia meidän kissaa ja koiraa. :DD Ne tuoksuu niin hyvälle!


4. Se, kun mun selkää rapsutetaan tuntuu aivan ihanalta. Pyydän melkein joka viikonloppu Esaa rapsuttamaan mun selkää, se vaan on niin taivaallista..

DSC_2603aasa 
5. Mä oon aika herkkä ihminen ja itken usein. Oon ollut pienestä asti todella tunteellinen ja niin oon edelleen. Jotkut asiat otan ehkä liian dramaattisesti mutta se on osa mun persoonaa. :)


6. Tykkään huomiosta ja siitä kun ihmiset sanoo musta mukavia asioita. Tää kuullostaa aika itserakkaalta, mutta yks pienikin kehu voi piristää mun päivää ihan sikana! Kerran kun olin menossa junalla Vantaalle, yks tuntematon tyttö kehui mun laukkua ja se tuntu tosi hyvältä. Hymy korvissa olin loppupäivän. :)


7. Oon näpertäjä. Tykkään hiplata ja repiä kaikkea, esimerkiks pullojen etikettejä, Esan ihoa ja hiuksia, omia kynsiä ja peukalon ihoa tosta kynnen alta. Ne kohdat onkin mulla aina ihan järkyttävässä kunnossa kun revin ja puren niitä. :D En tiedä mistä tapa on tullut, mutta en pääse siitä millään eroon!


DSC_2606aasa 
8. Kannan melkein aina huulirasvaa mun mukana, sillä mun huulet rohtuu talvella ihan kauheen paljon. Niihin tarvii laittaa bebanthenia joka päivä heti kun pakkaset alkaa, koska muuten mun alahuulen alla on sellanen punanen läiskä, joka kutiaa eikä lähde pois ilman huulirasvaa.


9. Oon myös tosi utelias ihminen, esimerkiks jos jotku mun kaverit puhuu jostain asiasta mistä en oo ennen kuullut niin mun pitää heti kysyä että mistä puhutte ja kertokaa mullekin. :D Ja kaikki asiathan ei todellakaan kuulu mulle vaikka niin haluaisinkin!


10. Sosiaalisuus on luonteenpiirre joka kuvaa hyvin mua. Tykkään jutella ihmisille ja tutustua uusiin tyyppeihin. Tykkään myös ihan sikana esiintymisestä enkä oo varmaan koskaan kokenut mitään ramppikuumetta esimerkiks esitelmän pitämiseen luokan edessä. :)

DSC_2612aasa


Siinä oli 10 asiaa, mitä ette varmaan kaikkia ainakaan musta tiennyt! Oli muuten todella vaikee keksiä noita, en selkeesti tunne itteenikään tarpeeks hyvin kun noin kauan tohon meni. :DD Mutta nyt pakko mennä nukkumaan, öitä siis. <3

11/04/2012

Minun ja Esan tarina

Ajattelin nyt alkaa toteuttamaan noita teidän toivomia postauksia, ja multa kysyttiin että voinko kertoa mun ja Esan suhteesta, missä tavattiin ja miten tutustuttiin jne.. Meille tuli tänään sopivasti 1v5kk täyteen, joten tää voi olla nyt myös sen kunniaksi tehty. :) Nopeasti on kyl aika mennyt kullan kanssa, hassua ajatella että kohta ollaan jo puoltoista vuotta oltu yhdessä.. Mutta ihanaa on ollut ja tänään kun Esa lähti junalla, niin tuli heti kauhea ikävä niinkun aina. Ei se ikinä tuu helpottamaan se ikävän tunne, vaikka luulisi että kaikkeen tottuu.. Mut sit on taas ihana nähdä muutaman päivän päästä. <3


Tumblr_mcxj05fnug1rx0zxzo1_500_large


Meidän tarina alkoi internetin kautta, koska ei asuta samalla paikkakunnalla jonka moni onkin varmasti jo hoksannut. Selailin yks ilta tylsistyneenä mun lempinettisivuja, kunnes eräs kommentti yllätti mut yhdestä kuvastani. Kommentti oli tullut pojalta, jota pidin heti suloisen näköisenä ja kiinnostavana. Vastasin kommenttiin ja siitä kehkeytyi kunnon keskustelu. Keskustelun lomassa sain selville, että pojan nimi on Esa. Juttelimme netin kautta monta tuntia, kunnes mun oli pakko mennä nukkumaan sillä kello oli paljon. Muistan vieläkin miten iloisin mielin menin nukkumaan sinä iltana.


602513_523251707687909_1730513489_n_large


Juttelumme jatkui seuraavana ja seuraavana päivänä, kunnes vaihdoimme messenger-osoitteita ja juttelusta tuli helpompaa. Lopulta vaihdettiin myös puhelinnumerot ja juttu jatkui tekstaten. Kun lopulta olimme aikamme jutelleet netin ja puhelimen välityksellä, alkoi minusta tuntumaan, että haluan nähdä Esan ihan kasvotusten ja aloinkin ehdottelemaan näkemistä. En kuitenkaan suoraan uskaltanut kysyä, että hei nähdäänkö vaan ujuttelin kaikkia siihen suuntaan viittaavia lauseita keskusteluihimme. Odotin saavani vastakaikua ehdotteluilleni, mutta sitä ei kuulunut. Ajattelin tietenkin heti, ettei häntä edes kiinnosta ja unohdin koko asian. Tämän jälkeen koko keskustelumme kuihtui pikkuhiljaa ja lopulta, Esasta enää kuulunut mitään. Monta kertaa näin hänet paikalla mesessä tai muissa paikoissa, mutta keskustelua ei aloitettu. Mua jäi todentotta harmittamaan se, sillä itse olisin todella halunnut nähdä ja tutustua vieläkin paremmin, kuin netin välityksellä.


A6otufxceaitq2a_large

Tuo kaikki tapahtui talvella. Pikkuhiljaa aloin unohtamaan Esan ja keskityin muihin asioihin. Kyllä siinä välissä jotain poikia jutteli, mutta se ei ollut mitään samanlaista verrattuna mun ja Esan keskusteluihin. En osoittanutkaan heille sen suurempaa kiinnostusta, sillä en halua turhaan herätellä toiveita ellei mua itseäni kiinnosta. Sitten koittikin jo kevät ja kesäloma oli parin kuukauden päässä. Päätin aloittaa bloggaamisen uudelleen, sillä olin pitänyt ennenkin blogia vuosia sitten, mutta sen jatkaminen ei enää kiinnostanut. Halusin aloittaa puhtaalta pöydältä, mutta blogger oli muuttunut ja tajusin etten ikinä osaa aloittaa blogia itse. Tarvitsin kipeästi jonkun apua, joka tiesi tietokoneista vähän enemmän kuin mitä itse tiesin.


386799_285857388101401_1797645576_n


Samana päivänä kun yritin saada blogia pystyyn, messengerissä piippasi viestin ääni. Ajattelin että se on joku kavereistani, mutta yllätyin. Se olikin Esa. Aloin heti kyselemään häneltä neuvoa blogin perustamiseen liittyvistä ongelmista ja hän auttoi. Keskustelimme myös muista jutuista taas tuntikausia ja tuntui, että hän oli tullut takaisin elämääni. Se tuntui ihanalta, vaikka ajattelinkin hänestä vielä silloin vain kaveripohjalta. Juttu alkoi taas luistaa, tällä kertaa täysin erilaisena kuin ennen. Keskustelut alkoikin pikkuhiljaa mennä flirttailun puolelle ja tällä kertaa sain kaipaamaani vastakaikua Esankin puolelta. Olin hänen viesteistä aina innoissani ja parhaan kaverini kanssa mietimme yhdessä mitä vastaisin hänelle. :D Mahanpohjassa tuntui aina hyvältä, kun juttelin Esan kanssa ja siitä se ihastuminen alkoi pikkuhiljaa. Ehdottelut näkemisestä kiinnosti vihdoin molempia ja sovimmekin tapaavamme 28.toukokuuta Lahdessa.


315941_253126908041116_4548589_n



Kun kyseinen päivä koitti, olin todella todella hermona. Kriiseilin vaatteista, meikeistä ja hiuksista sillä halusin näyttää mahdollisimman hyvältä. Bussimatka tuntui maailman pisimmältä ja jännitys oli huipussaan. Sydän hakkasi ja suuta kuivasi. En muista millon viimeksi jännitti niin paljon. Lopulta bussi kurvasi lahden asemalle, jossa sovimme näkevämme. Soitin Esalle ja hän kertoi olevansa rakennuksen toisella puolella. Sitten lopulta näimme ja menimme kahville. Jännitys katosi jutellessa ja kaikki oli yllättävän helppoa. Hiljaiset hetketkään eivät haitanneet ja kaikki tuntui luonnolliselta. Esan seurassa oli todella helppo olla. Kiertelimme lahdessa ympäriinsä ja päivä meni nopeasti. Ihanan yhdessä vietetyn päivän jälkeen oli pakko lopulta sanoa heipat, mikä oli todella vaikeaa. Ajattelin vain, että näenkö tuota ihanaa poikaa enää? Seuraava näkeminen tuli kuitenkin heti seuraavana viikonloppuna ja olemmekin nähneet siitä lähtien melkein joka viikonloppu.



268028_230986713588469_4056728_n


Tiesin heti ensi näkemisellämme, että tästä jutusta tulee jotain mikä kestää. Ja niinhän se on kestänytkin. <3 Harvoin löytää niin samalla aaltopituudella olevaa ihmistä elämäänsä, ja olenkin niin onnellinen että mulla on Esa! Vaikka näemmekin vain viikonloppuisin ja tietysti joskus muulloin, on yhteinen aika maailman ihaninta enkä vaihtaisi sitä mihinkään. Vaikka erossa oleminen ei ole helppoa, näkeminen on sitäkin ihanempaa. Yhteisestä ajasta osaa ottaa kaiken irti, kun ei ole yhdessä koko aikaa. Ja saa myös aikaa itselleen, kun ollaan omissa kodeissamme.



269241_427388080614997_622782239_n 


Mulla on ollut aijemmin jotain lyhyitä suhteita, mitkä ei ole todellakaan verrattavissa mun ja Esan parisuhteeseen. Nyt mä tiedän mitä on oikea rakkaus, ennen Esaa en sitä tiennyt. Mä uskon että meillä on vielä pitkä tulevaisuus edessämme, sillä me molemmat halutaan sitä todella paljon. <3 Ja vaikka riitojakin joskus on niin mun mielestä ne on vain ihan hyvästä. Joskus kuuluu puhdistaa ilmaa, ja riidat vain vahvistaa suhdetta ja oppii sietämään toisessa niitä huonojakin puolia.

Ihana jakaa tämä tarina teidän kanssa, toi paljon muistoja mieleen viimeisen puolentoistavuoden takaa. :) Tästä tuli aika pitkä, mutta toivottavasti jaksoitte lukea! Heippa. <3