12/20/2011

Greetings from Vantaa !

Heidoo! Sori kun on ollut vähän pitempi aika postailuissa, mutta kun oon ollut täällä Esalla ni ei oo malttanut bloggailla.. :D Nyt ois kuitenkin luvassa vähän kuvia meidän viimepäivistä. Ollaan oltu Helsingissä ostelemassa joululahjoja ja tänään oltiin leffassa kattomassa New years eve. Oli kyl ihan hyvä leffa, vaikka ehkä joskus hiukan sekava kun siinä oli niin monta tunnettua näyttelijää :DD Huominen vietetään vielä täällä ja sit ois suuntana oma koti ja joulunvietto! =) En malta odottaa ku pääsee syömää kaikkia ihania jouluruokia ja viettää aikaa perheen kanssa<3


Photobucket
Yritin näyttää järkevältä, mut ei onnistunu... Tän parempia naamakuvia mulla ei oikeastaan ookkaan, joten saa kelvata. :DD


Photobucket
Leffa-asu =) En jaksanut panostaa kauheesti siihen, mitä laitan elokuvateatteriin päälleni, joten vetäsin vaan niskaan ekat vaatteet mitkä käteen sattu.


Photobucket
Ainii ja sori ku kuvat on tälläsia peilin kautta otettuja, oli vähän kiire lähteä sinne teatteriin, joten näppäsin nopeesti pari kuvaa :)


Photobucket
James Martin rules :))) Katotaan aina Esan kanssa noita sen ohjelmia ;D


Photobucket
Lisää lahjojaaa :) Stockalta löysin porukoille ja veljelle lahjat, ja samalla ostin itelleni yhen kivan jutun. ^^ Näätte sen sitten jouluna ;DD


Photobucket
Kuvasin myös vähän kynsiä :) Joululahjaks saan glittereitä ja lisää timantteja ja pari lakkaakin, niin voin sitte tehä lisää näitä ihania kynsiä jee ! Ostettiin mulle myös 100 tekokynnen pakkaus, eli ei tarvii omia nysäkynsiä vaivautuu töhrimään. :)
Voisin muuten joskus tehdä tutoriaalin, miten täntyyppisiä kynsiä tehdään, jos kiinnostaa?? ;)


Photobucket¨



Photobucket
Flamingossa oltiin tänään Esan kanssa kattomassa se leffa. :) Tykkään kyllä tosta paikasta, vaikka väkeä olikin paljon varsinki jumbon puolella! Ihmiset ostelee viime hetken lahjoja ja jouluruokia nii ei ihmekkään että on tungosta!


Photobucket
Ja parasta on tulla nälkäsenä takas murun luokse leffasta, ja alkaa syömään tätä taivaallisen ihanaa kanasalaattia <3 Kuvat ei välttämättä oo houkuttelevia, mutta toi on niiiiiin hyvää! Namnamnam.


Photobucket
On tosi kivaa kiusata kaikkia nälkäsiä näillä ruokakuvilla ;)


Photobucket
Vieköön tää kuva sit ajatukset toisaalle ruuasta :DD Eiks ollakki söpöjä! ;D;D


Tähän loppuun on kyl vielä pakko sanoa ISO KIITOS kaikille uusille lukijoille <3 Teitä on nyt 45 :)) Jee! Sitte kun 50-60 lukijaa tulee täyteen niin voisin toteuttaa jonkun arvonnan tai linkitä-blogisi postauksen! Miltä kuulostais? :)) Laittakaa myös kommentteja ja toivepostauksia mulle, olisi kiva kuulla mitä te lukijat haluatte musta tietää! :)) Tällä viikolla tulee vielä pari postausta, mutta joulun ajan aijon levähtää blogin puolelta. Sitte joulun jälkeen olisi luvassa laivareissu Esan ja parin muun kanssa ;D Siitä lisää myöhemmin!
Nyt meen makoilee ton yhen höpsön viereen, moimoi<3

12/15/2011

Nopea päivitys

Hellou! Ah eilen sain puolet jouluostoksista tehtyä ja oon happyyy =) Viikonloppuna mennään Esan kanssa helsinkiin ettii loput lahjat, ja sit voidaan alkaa oottelee vaan joulun tuloa. :) Siivosin tänää myös mun huoneen vähän perusteellisemmin, ja on kyl ihanaa ku on taas siistiä :D Kuvamateriaalia mulla ei viime päiviltä pahemmin oo, ja oon pahoillani siitä! Huomenna mun suuntana on Vantaa, jo joskus aamupäivästä mut yritän sieltä postailla parhaani mukaan. Nyt mul on taas kauhee kiire kun pitää saada lahjat pakettiin ja pakkailla huomista varten. :D Siks ihan pikakuulumiset vaan !


Photobucket
Pakettejaaa ;) Tossa muunmuassa mun parin kaverin lahjat !


Photobucket
Pari juttua löyty myös itelle :) Uus maybellinen meikkivoide ja Lumenen concealer! Oon pitkään halunnut tollasen mikä häivyttää tummat silmänaluset ja voin kertoa että kyllä toimii ;D


Photobucket
Ja uudet kynnet mitkä tein eilen! :))) Näätte nää sit jossain toisessa postauksessa mun kädessä :D En ollut kuvaa ottaessa vielä ehtinyt liimata niitä.

Mutta nyt kiiruhdan pakkaamaan loppuun ja paketoimaan Esan lahjan ;D
Heido♥

12/13/2011

Kynsi-innostus!

Hejsan =) Innostuin äsken selailemaan nettisivuilta erilaisia kynsimalleja, mitä voisin kokeilla joku päivä! Mulla on tosiaan vielä omia tekokynsiä jäljellä kun ostelin niitä sillon pari viikkoa sit. Koitin kattoo sellasia malleja, mitkä ois henkilökohtasella tasolla toteutettavissa, koska en kuitenkaan omista mitään salonkia jne hienouksia. =D Muutaman kivan vinkin löysinkin, ja voisin jonku niistä lookeista jopa toteuttaa.. ;)


Aattelin, että haluun timangeja mun kynsiin tälläkin kertaa, ja mulla on niitä viel jäljelläkin =) Tää ois kiva, aika simppeli look, en kyllä varmaa mustaa french manicurea tekis, vaan esimerkiks pinkin :D Sattuuhan se olemaan mun lempivärikin! En vaa tietä onko mulla noin isoja timantteja olemassa, mutta mää keksin jotain!


creative nail art design
Tähän lookkiin kanssa ihastuin tosipaljon :) Olis kiva tommoi timanttirykelmä joka kynnen kulmassa, ja mulla on yks lila glitterikynsilakka, eli tääkin olis ehdottomasti toteutettavissa :))


Mähän tosiaan omistan ne piirtolakat, joten tääkin lookki oli mielenkiintonen. :D En vaan tiedä, saisinko viivoista yhtä hienoja kun kuvassa näkyy mut aina vois kokeilla! Epäonnistumisesta vois syntyy sit taas turhautumisen tunne ja sit koko homma saattais kusahtaa.. Dääm miks mietin asioita näin vaikeelta kantilta! Mutjoo ei oo ihan lemppari, mut kiva kummiskin. =)



Sit vähän glitteriii! Saan joululahjaks semmosii glitterijutskia, niin voisin ainaki viimeistään joulun jälkee tehä tälläsen lookin.. :) Näyttää kyl tosi kivalta ! Tällä hetkellä mulla ei kyl oo irtoglitteriä, nii ei voi vielä toteuttaa.. Odotellaan sit joulun jälkee ;)


Kara PurpleStars Nails with Stars   Latest manicure trends 2012
AH! Aivan täydelliset kynnet <33 En vaan tiedä osaisinko tehä noita, eikä mulla oo hopeaa glitteriä tai glitterilakkaa.. Okei myönnetään, et tää menee jo vähän haaveilun puolelle, mut ei kai se oo pahasta? :) Ja tottakai tätä lookkia vois tuunata omanlaisen näköseks..



nail art designs thumb Shiny Magic manicure ideas
Kiva kun nää kuvat pienenee kokoajan :DD Noh ei voi mitään! Nääkin oli tosi kivan näköset, ja joukkoon vois liimailla timantteja :)) Ja tässähän on mun kaikki lempparijututki: Pinkkiä/Vaaleenpunasta, glitteriä ja sit mahdollisesti ne timantit. :D


Tässäkin kiva glitterilookki :) Ja tottakai, tähänkin vois lisätä timantteja ite ja niin varmaan tekisinkin.. :)



Mutta kertokaas mitkä oli teidän lempparit? ;) En tiiä vielä yhtään mitkä noista tekisin, se jääköön nähtäväksi! :D
Heippa♥