1/13/2013

Vastauksia kysymyksiin

Heippa! Aattelin nyt vihdoin ja viimein toteuttaa tän kysymyksiin vastailupostauksen. Tosiaan joulukuussa pyysin teiltä kysymään multa kysymyksiä ja niitä tuli aika kivasti. ^^ En jaksanut kuvata videota ihan sen takia, koska näitä kysymyksiä on niin paljon ja nyt on jo ilta niin huonolla valotuksella kuvaaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa! Ja mun aivot on muutenkin ihan jumissa jo pelkästään tästä kirjottamisesta, niin voin vaan kuvitella miten sekava siitä videosta olisi tullut. :D Mutta tärkeintä on että mä vastaan niihin kysymyksiin eikö vain?

Tänään onkin Esan viimeinen lomapäivä niin se lähti kotiin päin äsken.. :( Ihan outoa olla ilman sitä kun ollaan saatu melkein kuukaus olla putkeen yhdessä! No mutta nyt mulla on ainakin hyvin aikaa bloggailla jos pitää jotain positiivista keksiä siitä. :D Ja onneks loppuviikosta meen sitten Vantaalle taas. <3


Mutta aloitetaas nyt vastailemaan!! :) Psst. mulla ei ollut mitään kuvia itestäni niin kuvat on weheartista.  


Onko sulla lempinimiä? - Ansku, Dee(tulee mun sukunimestä) ja ala-asteella mua sanottiin ansuks. :D

Tiedätkö tarinan että mistä sun nimi on lähtöisin tai miks sun vanhemmat anto sun nimeks Anniina?:) - Äiti sano, että jos se joskus saa tyttölapsen niin sen nimeks tulee Anniina.

3390_414100998666200_1177717769_n_large

Mitä tavaraa ilman et pärjäisi? (ei iphone :D) - Tää on vaikee! Rahapussi, kamera, tietokone?

Ootko allerginen millekkään? - Ei mulla oo kai mitään allergiaa todettu. :) Mut jos oon silittelen meidän kissaa ja sen jälkeen kosken käsillä omaa naamaa, niin mulle tulee ihmeellisiä punasia pisteitä.. :S Ja mulla on kai vähän puoliatooppinen iho, koska talvisin mulle tulee semmosia kuivia kohtia naamaan, käsivarsiin ja huulet rohtuu tosi herkästi! 

Mikä saa sut tulemaan yhä uudestaan kirjoittamaan meille? - Koska mä tykkään bloggaamisesta ja siitä on tullut mulle tärkeä harrastus. <3

541313_366005920101573_69676715_n_large

Mikä bloggaamisessa on parasta? - Lukijat ja teidän ihanat kommentit!

Mikä susta tulee 'isona' ?:) - Ei mittään hajua vielä!

Paras lapsuuden muisto? - Kaikki reissut mitä ollaan perheen kanssa tehty. :)

D708ba76e58f11e1a97a22000a1cbf16_7_large

Paras muisto Esan kanssa? - Ensitreffit. <3 Ja vuosipäivä. :)

Missä maissa oot matkustellut? - Viro, Ruotsi, Canaria

Paras kaupunki suomesta? - Helsinki!

537409_320777208033041_1864751242_n_large


Mitä mieltä oot ABBAsta? <3 - En oikeen mitään mieltä kun en kuuntele. :D

Viihdytkö kotikaupungissasi? - Joo ja en.

Mitkä on kotikaupunkisi hyvät ja huonot puolet? - Hyvät puolet on kaverit, tutut ja sukulaiset, huonoa se, että tää on liian pieni paikka!

Tumblr_mgkk4ieb6t1qfm87to1_500_large

Mitä haluaisit opiskella? - En tiedä vielä.. Ehkä jotain kauneuteen tai muotiin liittyvää...

Mitä hyvää ja huonoa lukiokoulutuksessa on mielestäsi? - öööö no huonoa se, että se on enemmän kirjoihin keskittymistä kun työharjoittelua ja hyvää se, että lukiossa saa vielä miettiä mitä haluaa tulevaisuudelta. :)

Entä amiksessa? - Paha sanoa, kun en ole käynyt!

541722_480487735330323_985254937_n_large

Mitä blogeja luet itse ja mikä/mitkä ovat lempiblogejasi?  Mainitse ainakin yksi! - Uino, Eerinin, Kenzas, Mungolife. :))

Oletko ollut koulukiusattu? - Olen.

Mihin suurkaupunkiin haluaisit matkustaa? - Haluaisin kiertää kaikki Amerikan isot cityt. <3 Ja sydneyhyn olis ihana päästä!

Tumblr_mgkl43gbkh1rk378po1_500_large

Entä mihin lähtisit rantalomalle?(joku paikka missä et ole käynyt!) - Thaimaa!

Jos saisit yht äkkiä suuren summan rahaa, mitä ostaisit rahoilla ensimmäisenä? - Ostaisin oman kodin mulle ja Esalle. :)<3

Onko sinulla tällä hetkellä jotain asiaa mitä olet ajatellut tekeväsi/ostavasi heti kun on tarpeeksi rahaa? - Ei nyt sillee mut MK:n laukku olis aika ihana! Tai uus kamera..

Mistä saat inspiraatiota tyyliisi? - Blogeista, muotilehdistä, kadulla vastaan tulevista ihmisistä, oikeastaan melkein mistä vaan! :D

Tumblr_mgjwursze71rv7t0xo1_400_large

Kenen bloggaajan tyylistä pidät erityisesti? - Uinon tyyli on ihana :)

Entä julkkiksen? - En osaa sanoa, en seuraa julkkisten tyyliä niinkään aktiivisesti...

Seuraatko ylipäätään kenenkään tyyliä? - En kenenkään tietyn henkilön.

Kiinnitätkö kaupungilla, töissä, koulussa huomiota toisten pukeutumiseen? - Tietty! On ihanaa nähdä miten omaperäisesti ihmiset osaa nykypäivänä pukeutua. :) Varsinkin Helsingin katuja tepastellessa on ihanaa katsella  muiden hienoja vaatteita ja ehkä samalla myös hieman kadehtia!

72197_480529658659464_1000610013_n_large

Sä kun näytät tykkäävän leipomisesta ja ruuanlaitosta niin voisitko kuvitella joskus tekeväsi sitä työkses tai että oisit ammatiltasi kokki? - En kyllä oo kuvitellut. Ei sitä varmaan sit enää osaisi nauttia siitä ruuanlaitosta jos sitä joutuu joka päivä tekemään työkseen. Mä tykkään silloin tällöin kokkailla kun on inspiraatiota. :)

Jos katsoit tänä vuonna Big brotheria niin kuka oli sun suosikki ja kenen oisit halunnu voittavan? - Katsoin juu. :) Ida olis saanut mun puolesta voittaa!

Entä kuka oli sun inhokki? - Molemmat jonnat. :D

Kuinka usein peset sun hiukset? - Joka toinen päivä. Joskus en niinkään usein.


Tumblr_mghm13xxmn1r8mxppo1_500_large

ootko tyytyväinen vartaloos? entä yleisesti ulkonäköös? - Aina löytyy jotain parannettavaa. :D Mutta yleisellä tasolla oon kyllä sujut kroppani ja ulkonäköni kanssa.

 Mitä mieltä sun perhe/ystävät/tuttavat on tästä sun blogista? - Kaikki tykkää lukea sitä ja ovat hyväksyneet sen että bloggaan. :-) Kaikki vaan eivät halua tulle itse osalliseksi tänne blogiin ja ymmärrän sen täysin!

saatko koskaa negatiivista palautetta tästä sun blogista? - Aina löytyy ilkeitä anonyymejä. :D

ootko koskaa tavannu jotai toista bloggaajaa? - En oo tavannut, eikä mun kukaan kavereistakaan bloggaa.. Olis kyllä kiva tavata joskus joku! =)

396506_473559822677502_1428077123_n_large


ootko tän blogin kautta tutustunu keneekää? - Ystäviä en oo vielä blogin kautta saanut, mutta muhun saa kyllä tutustua. <3 Tykkään tosipaljon tehdä tuttavuutta uusien ihmisten kanssa. :)

ootko enemmän optimisti vai pessimisti? - Riippuu tilanteesta! Yleensä kyllä yritän olla optimisti.

Mitä koulua sä kävit? - Lukiossa olin.

Jhh8lzdh-a0_large


Tuutko sä toimeen Esan vanhenpien kaa? Entä toistepäin? - Juu Esa on meille kun perheenjäsen ja samanlailla toisinpäin. :)

Tykkäätkö one directionista? :) - En kuuntele.

Voi vitsi onks teillä joku ihana loft toi kämppä ku tollanen korkea katto ja parvi? - Ei oo meidän asunto siinä kuvassa, mitä tarkoitat. :D

kuinka oot viihtyny siinä sun uudessa työpaikassa? - En viihtynyt, joten lopetin työskentelyn siellä.

1224_456023957790668_122984135_n_large

Missä näet itsesi 10 vuoden päästä? - Hyvässä työpaikassa, Esan kanssa saman katon alla. Muusta en tiedä. :) 

Ostat paljon uusia vaatteita, mihin ne kaikki mahtuu tai heitätkö ikinä vanhoja pois? :D - No en mä nyt niin paljoo niitä osta! :D Tiedän mooonta ihmistä, ketkä shoppailee paljon useammin kun mä. Mutta vanhat vaatteet annan mun nuoremmille sukulaisille, varsinkin mun serkku tykkää haalia mun vanhoja vaatteita itselleen. :DD Ja joskus vien niitä kirpparille! 

Koetko olevasi hemmoteltu? - En tosiaankaan! Maksan melkein kaikki vaatteeni itse, mutta saan kyllä välillä rahaa jos sille on tarvetta.

Tumblr_mgk0lge1nl1ruatvco1_500_large

Ja sitä tää perinteinen mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle, max 3 asiaa! - Esan, kameran, ja laukun täynnä ruokaa ja juomaa! =))

Siinä oli vastauksia, toivottavasti tykkäsitte! :) Pari kysymystä tuli kahteen kertaan niin karsin ne pois.

1/08/2013

Back home

Heippa! Tultiin tänään aamulla takasin meille Esan kanssa. :) Johan me siellä Vantaalla viihdyttiin 5 päivää. Tultiin tänne meille tänään sen takia, koska mulla oli kampaaja klo 12! Oli ihana päästä laitatuttamaan tukka uuteen kuntoon. <3 Oon kyllä tosi tyytyväinen taas kerran lopputulokseen. Ja mikä parasta pääsen nyt tekemään jatkossa postauksia järkkärikuvien kanssa vihdoinkin!! Ei enää puhelinkuvia jee. :DD

Näin eilen mun parasta kaveria piiitkästä aikaa. <3 Käytiin Helsingissä kahvilla ja pyörittiin kampissa. :) Bik bokissa oon kuolannut jo hetken aikaa yksiä kenkiä, ja kävin niitä taas ihastelemassa... Harmi kun ovat niin kalliit. :( Käytiin myös toissapäivänä amarillossa parin kaverin kanssa syömässä. Ruoka ja seura oli hyvää eli ilta oli kiva. :) Muuta erikoisempaa meille ei ookaan sit tapahtunut tässä viime päivien aikana. :D



IMG_2080  
Ostin zaran alesta tollasen ihanan leopardikuosisen paidan. <3 Vihaan semmoisia tietynlaisia eläinkuoseja, mitkä on ns. graafisen näköisiä, niin toi näyttää mun mielestä semmoiselta aidommalta ja kivemmalta. :) Hintaa oli alennuksen jälkeen 17,90 euroa!



IMG_2071  
Mun arkimeikki näyttää melkein aina tältä. :D Läheskään aina en edes jaksa luomiväriä laittaa! Rajaukset vaan ylös, valkoista luomiväriä sisänurkkaan kirkastamaan ja ruskeaa kajaalia alaripsien tyveen. :) So simple.



IMG_2009  
Tein myös jotain melko uhkarohkeaa yks päivä. Nimittäin macaron-leivoksia, joista oon kuullu vaan että ne on tosi haasteellisia tehdä itse. Noh tartuin haasteeseen ja tuommoisia loihdin aikaseksi. :) Reseptin löysin kinuskikissan sivuilta.



IMG_2012  
Nää oli ihan sikahyviä kun onnistuivat. <33



DSC_2661
Kampaajalla halusin tummempaa hiuksiin, ja tummemmathan näistä tuli! Tää salamavalo ei nyt vaan oikeen tuo tota väriä oikeuksiinsa, luonnossa näyttää hieman vaaleammalta. :) Tyvi on melko tumma, muutaman asteen omaa väriä tummempi ja latvoissa on ihan blondia vähän. 



IMG_2087
Tolta ne näyttää enemmänkin päivänvalossa!
PSST. tää kuva on instagramissa ja muutin mun tunnuksen nimeä! Nykyään mut löytää sieltä nimellä: anniinagram



IMG_2093  
Väsäsin itelleni taas uudet kynnet. :) Mitäs pidätte näistä??



DSC_2673-3
Vihdoinkin löysin oman tangle teezerin ! En halunnut millään tilata netistä tätä koska en olisi jaksanut oottaa sen saapumista, niin sitten lopulta löysin jumbon BG hairista näitä ja menin heti hakemaan oman! Ja lempivärissä tietenkin. <3 Kampaamokaupassa tanglet maksaa 15 euroa, eikä oo mun mielestä paha hinta. :)


Ens postaus tulee sit kokonaan hyvillä kuvilla, lupaan sen. :)
Heippa. <3

1/03/2013

2013

Heippa kaikki ja ihanaa uutta vuotta! Meilläpäin uusivuosi vaihtui aika ikävissä merkeissä, nimittäin sairastuttiin koko perhe norovirukseen.. En oo sen takia oikeen jaksanut tehdä mitään niin tää bloggailukin on vähän jäänyt. Mutta nyt oon taas terve onneksi! :) Kamerakin tuli tänään kotiin ehjänä vihdoin ja viimein, mutta mä oon just nyt Vantaalla niin en pääse sitä vielä hetkeen käyttämään.. No onneks Esalla on kamera täällä. :)

Aijon tehdä sen kysymyksiin vastailuvideon heti kun pääsen käyttämään omaa kameraa, joten joudutte vielä hetken sitä odottelemaan. Tän postauksen kuvat tulee vielä puhelimesta mut ens postaukseen koitan ottaa tolla Esan kameralla ne kuvat niin on sit vähän parempilaatuisia!



IMG_1945
Ennen uuttavuotta olin ihan terve mutta paria päivää ennen alkoi olee kauhean huono olo ja koko yö menikin sit vessassa ravatessa.. Ihan kamalaa! Meillä olis ollut kivoja suunnitelmia kavereiden kanssa uudeksivuodeksi, mut jouduttiin perumaan koska ei haluttu tartuttaa ketään ja oltiin sen verran huonossa kunnossa molemmat vielä aattona, koska Esalla oli sama tauti ennen mua. Onneks päästiin kuitenkin raketteja kattomaan. :)



IMG_1984  
Kaupungin raketit! Joista ei oikeen hyviä kuvia saanut. :D 



IMG_1969
Rakettien katselun jälkeen tultiin meille ja katsottiin leffa crazy stupid love. Oli kyllä hauska lehva! :) Koitettiin myös syödä vähän mut ei siitä oikeen mitään tullut. Vasta pari päivä sitten palautu ruokahalu kunnolla. Ja tottakai valettiin tinat niinkuin jokavuosi. :) Iskä ja mun veli ampui omia raketteja pihalta ja ihailtiin niitäkin vähän. 



IMG_1967  
Joululahjoja en oo vielä esitellyt enkä tiedä jaksanko niitä sen tarkemmin käydä läpi kun en mitään sen ihmeellisempää saanut. Kaikkea tarpeellista tulevaan kotiin joskus sitten ja muuta pientä. :) Mut nää moroccanoil-tuotteet, jotka sain on aivan parhaita! Multa oli just hiusöljy lopussa, mut eipähän tarvii uutta ostaa nyt. :)) Ja noi tuoksuu aika hyvältä myös. <3



IMG_1951
Oon taas innostunut kynsien lakkailusta ja yritän kasvattaa omiani jälleen kerran... :) Muistaako kukaan mun edellisiä monsterikynsiä?



IMG_1990
Lähdössä vantaalle mussun kanssa. <3



IMG_1995
Esa sai meiltä joululahjaksi friteerauskeittimen jota päästiin tänään testaamaan. :) Aivan mahtava laite toi kyllä on! Täytyy vaan melko harvoin käyttää sitä ettei ala frittiruuan tulokset näkymään kropassa... :D



IMG_1996
Tehtiin tollasia tosi hyviä kanajuttuja! :) Ja sipulirenkaita myös.



IMG_2007
Njam njam <3 Lisäks meillä oli coleslawta ja BBQ-kastiketta. Hyvvee oli!


Oon tosta ruuasta vieläkin niin täynnä että voisin melkein pyöriä eteenpäin haha! :D
Mutta nyt meen pyörimään pois koneelta, heippa. <3